Onregelmatige cyclus; wie schrijft er mee?

Ik merk dat ik na 33 dagen elke keer ontspan: zo van het komt wel. Gewoon doorklussen. Aan de andere kant vind ik het irritant dat er geen touw aan vast te knopen is... dus beetje zoals jij Jomie.
 
Ik herken jullie verhaal. Geen idee wanneer je eisprong nou precies is..  geen idee wanneer je nou kunt gaan testen..

Hopelijk mogen we allemaal snel roepen dat we zwanger zijn ondanks dat we (nog) geen touw aan onze cyclus vast kunnen knopen
 
Hoi dames,

hier ook een zeer onregelmatige cyclus. Varieerde van 35 tot 102 dagen, echt mega frustrerend!

ik heb nooit een ovulatietest gebruikt en gewoon seks gehad wanneer we wilden.

echt meepraten over de cyclus kan ik niet meer, ben op dit moment 30 weken zwanger. Dus zeg het meer om jullie een hart onder de riem te steken!

heeft bij mij ong 1,5 jaar geduurd totnik zwanger was maar als je de kansen optelt hebben we het in 6 rondes voor elkaar gekregen.

ik wens iedereen veel succes en laat je eigen lichaam je niet gek maken. Komt wanneer het komt;)

groetjes
 
Mdks, dat is inderdaad een fijn idee! Ik heb ook wel inderdaad de instelling: het komt wanneer het komt. Maar aan de andere kant word ik dan liever 'gewoon' ongesteld, zodat je weet waar je aan toe bent.

Ik zit ondertussen op dag 53 van deze cyclus en de 24e voor de zekerheid even een test gedaan zodat ik zeker wist dat ik wijntjes mocht drinken. Helemaal niks van verwacht natuurlijk, dus toen hij negatief uitsloeg was ik dan ook niet verbaast. Ik heb dus lekker gewoon lekker wijntjes gehad afgelopen dagen! Maar een menstruatie zit er denk ik voorlopig nog niet aan te komen, aan mijn lichaam te voelen...
 
Ik zit op dag 38 volgens mij en gewoon lekker ook gedronken hoor. Kan opzich ook niet zo veel kwaad als t niet veel en vaak is. Hier voel ik ook nog niks aankomen van een menstruatie of zwangerschap. Voel geen overduidelijke symptomen. Waag overmorgen nog een restje denk ik, maar verwacht daar niks van hoor!
 
Hi!

Hier ook een onregelmatige cyclus. Wordt bij mij ook veroorzaakt door PCOS. Ik heb gelukkig een lichte vorm. Mijn hormoonwaardes zijn normaal. Ik heb alleen last van teveel eiblaasjes op mijn eierstokken. Afgelopen maanden cyclus gehad van 40-35-28-30 dagen. (maanden daarvoor lag het eerder tussen de 40 en 50 dagen, maar ik had toen nog een koperspiraal dus niet actief bezig met zwanger worden). Deze maanden ook gebruik gemaakt van ovulatietesten. Vond altijd netjes mijn eisprong met deze testen (en dmv cervixslijm), maar werd na 12-13 dagen ongesteld.

Tot deze maand haha.. Dacht op dag 22 mijn eisprong te hebben gevonden (positieve ovulatietest). Na twee weken nog geen ongi te bekennen. Ik natuurlijk testen.. Allemaal negatief. Blijk ik gewoon nog geen ei gehad te hebben. Waarschijnlijk heeft mijn lichaam het nog een keer geprobeerd, omdat mijn vorige ei op dag 22 niet is gesprongen. Ik was toen ook erg ziek met hoge koorts. Zit nu op dag 42 en heb gister mijn (vermoedelijke) eisprong gehad. Als ik dus over 13 dagen weer mijn menstruatie krijg (hopelijk niet), dan is het mijn langste cyclus ooit van 55 dagen pff..

Ik heb trouwens ook een HSG gehad vorige maand (baarmoederfoto), vanwege een ontsteking in het verleden. Daaruit bleek dat mijn rechter eileider open is maar mijn linker eileider lijkt verstopt te zitten. Dus naast PCOS ook een verstopte eileider..

Liefs
 
Terug
Bovenaan