Onregelmatige cyclus; wie schrijft er mee?

<p style="text-align: left;">Heb ondertussen nergens last van. Na die bloeding (menstruatie gok ik) van 3 dagen geen bloedverlies meer gehad. Ondertussen zit ik op dag 13 van me cyclus en ben begonnen met ovulatietesten. Hoop dat ik een eisprong kan vinden dan weet ik meteen wanneer ongeveer vruchtbare periode voor de volgende maanden (hopelijk niet nodig).</p>
<p style="text-align: left;">Scheelt dat me cyclus niet mega onregematig is maar schommelt tussen de 32 en 38 dagen zeg maar soms heel iets langer (nu 1x 40 en 1x 46 dagen gehad).</p>
<p style="text-align: left;">Hoe is het met jullie?</p>
 
Dag dames even update van mij.

Zit in ronde 9 en dinsdag is mijn NOD,

deze periode was ik maar weer even aan de slag gegaan met ovulatie testen. Ook zag ik zo hier en daar tips over gebruik van tarwekiem olie. Ik dacht baat t niet schaadt het niet niet.

Rond dag 17 had ik een hele duidelijke eisprong. Zowel zichtbaar op de test en ik voelde m. Al vanaf dag 10 om de dag geklust dus dat kon niet mis gaan.

rond dag 24 had ik ineens onwijs veel dikke witte afscheiding. Ik heb dat wel vaker vlak voor me NOD maar dit was VEEL!

ik dacht hmmm zou wel eens een goed teken kunnen zijn maar door al 8 maanden teleur gesteld te zijn was me hoop weer snel vergeten.

sinds 2 dagen veel pijn aan de zijkant van me borst (ook hier heb ik regelmatig last van voor me NOD. Dus niet te veel hoop op gevestigd) maar was wel pijnlijker dan normaal.

ookal 4 dagen last van menstruatiekrampen maar ookal erg last van lage rugpijn (altijd pas 3e dag van me menstruatie)

en ik ben al best een emotionele trut maar nu heb ik helemaal snel jankbuien om de kleinste dingen
 
Vanmorgen zei iets me om toch maar even een testje te wagen.

early test van de kruidvat gebruikt...

en ik wil nog niet te enthousiast zijn, hhet is nog 2 dagen voor me NOD, maar er verscheen toch echt een kruisje. Hij was er licht maar ik zag een tweede streepje en me vriend ziet m ook. Maar ik durf nog niet te juichen zowel door de menstruatie krampen als dat het streepje nog te ligt is. En door maanden van teleurstelling durf ik het nog niet te geloven.

maandag ga ik m weer doen dan hopp ik dat t streepje er nog zit en duidelijker is.

ik wilde een foto toevoegen zodat jullie konden oordelen. Maar heb geen flauw idee hoe.

maar ik hou jullie op de hoogte!

blij maar nog niet genoeg.

-joyce
 
Hoi Joyce,

Een hele voorzichtige gefeliciteerd dan! Een streepje is een streepje zeggen ze wel! Ik heb een ronde van 34 en 57 dagen gehad. Deze ronde zat ik afgelopen week dinsdag op dag 45 toen ik mega menstruatiekrampen kreeg. Maar... geen bloed. Heel erg raar, maar er verder niks van gedacht. Toen ik dit woensdag nog zo erg had, dacht ik donderdagochtend even te testen. En er verscheen meteen een hele dikke streep! Blijkbaar duurde mijn cyclus deze ronde dus 44 dagen, waarop ik op Valentijn waarschijnlijk mijn NOD heb gehad (maar daar niet vanuit ging met de vorige cyclus van 57 dagen). Vrijdag even een clearblue gehaald, daar kwam uit dat ik 4/5 weken zwanger ben op het moment. De menstruatiegevoelens maar geen bloedverlies zorgde er dus bij mij voor dat ik ging testen. Verder alleen af en toe last van mijn borsten, maar daarnaast echt nog niet echt kwaaltjes.

Dus ik ben heel erg benieuwd of het bij jou zo blijft! Ik hoop het heel erg voor je Joyce, het zou super mooi zijn. Ik snap dat je nog een beetje terughoudend bent, dus het zou fijn zijn als je maandag weer de bevestiging hebt dat je toch echt werkelijk zwanger bent!
 
@JomieJW

Waow jij in elk geval gefeliciteerd!

super leuk voor je!



ja ik hoop maandag idd dan op een dikke positieve test haha. Ik weet in elk geval als ik jou zo hoor dat ik me niet al te veel zorgen moet maken om de menstruatie achtige krampen.

hard duimen hihi.

wel leuk zitten we ongeveer rond zelfde periode.

-Joyce
 
Ik duim zeker met je mee! En ik dacht in eerste instantie ook dat die krampen echt niet goed waren hoor. Maar nu ben ik er al een beetje aan gewend ;) Het is in het begin toch altijd afwachten of het vruchtje blijft zitten, dus ik probeer me ook zo min mogelijk met de symptomen bezig te houden. Ze zeggen altijd: geen bloed is goed!

Laat je het maandag weten?!
 
Nou ik denk dat ik er echt een beetje aan mag geloven.  Durf het nog niet voor 100%. De lijn is iets dikker geworden. Dus bij deze, eindelijk na bijna een jaar verder te zijn mag ik eindelijk zeggen dat ik voor het eerst zwanger ben.

oordeel zelf: http://i67.tinypic.com/122gl6q.jpg

bovenste is van vandaag onderste van zaterdag

hopelijk blijft het allemaal goed zitten. Als ik het goed heb is morgen me officiele dag dat me menstruatie zou moeten beginnen. (Hoop het niet natuurlijk)

me klachten zijn sinds gisteren wel een heel stuk minder geworden. Waar ik natuurlijk heel blij mee ben maar ook meteen beetje zorgen om maak meteen. We wachten het af.

voor de overige dames succes nog even
 
Nou, toch een dikke proficiat dan! Fijn voor je, Joyce! De lijn is inderdaad toch wel dikker geworden :)

Mijn klachten wisselen ook per dag hoor. Dus wat dat betreft probeer ik me ook daar minder mee bezig te houden. Als ik flinke krampen heb, vind ik dat toch wel een beetje eng, maar het hoort er nu eenmaal bij.

Ga vooral lekker genieten nu!
 
Terug
Bovenaan