Onrust en krampen

Jee Marieke wat heftig allemaal joh! Ik hoop zo dat Gabriel en jij je gauw beter voelen... Lukt het met masseren en vasthouden? Ik hoop dat het wat verlichting geeft... Vreselijk dat het zh jullie weggestuurd heeft, reflux kunnen ze niet uitsluiten door een paar simpele testjes.... Wat zullen jullie je ellendig gevoeld hebben!!! Ik duim heel hard dat jullie woensdag wel begrepen en gehoord worden...

Sterkte meis
 
De dag van de uitgerekende datum, wat geeft dat een vreemd gevoel... Niet naar hoor, maar gewoon raar :)

Gabriël lijkt een stuk rustiger, en ik dus ook. We slapen samen in de woonkamer, omdat hij zich daar het rustigste kan houden. Naar de slaapkamer verhuizen komt nog wel, eerst goed rustig worden :)

Morgen toch nog naar het ziekenhuis. Eerst dacht ik 'misschien moet ik die afspraak afzeggen' maar ik weet dat dat geen geruststelling zal geven. Alles moet echt uitgesloten worden, of bevestigd als er iets is, zodat er wat gedaan kan worden.

Zelf ga ik maandag weer even naar de vroedvrouw, want het ziekenhuis heeft me eerder nog onzekerder gemaakt bij de nacontrole dan me gerustgesteld.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van alles ;-)

Liefs & knuffels,
Marieke
 
Terug
Bovenaan