Onrust en krampen

Ik heb geslapen! :-D
Het inslapen was erg moeilijk, maar uiteindelijk heb ik er toch zo'n 9 uur slaap opzitten!
Nu tijd voor mn tante om te slapen hihi ;-)

Liefs, Marieke
 
Ooeee herboren voel je je dan he? Fijn meid, even bijgetanken! Hoop zo dat je ventje wat meer rust krijgt in zun lijfje!!! Ik stuur je wat zonnestraaltjes toe op deze mooie ochtend x
 
Ja ik voel me wel weer een heel stuk beter, hopelijk weet de wijkverpleegkundige straks iets waardoor we ons altijd beter voelen dan de afgelopen weken ;-) haha
Dankjulliewel voor de zonnestraaltjes! Helaas is het hier grijs in Amsterdam :-( maar we maken het wel lekker zonnig binnen hoor ;-) hihi

Veel liefs en dikke knuffels,
Marieke
 
Morgen gaan we toch maar weer naar de huisarts. Hij heeft toch nog te vaak pijn en last en slikt nog steeds erg veel. Plat liggen kan hij niet aan, dus vervoer in de kinderwagen kunnen we vergeten tot hij kan zitten waarschijnlijk, dan is het alweer tijd voor het buggyzitje ipv de reiswieg... Maar goed. Alles staat op een helling en dat is oke. Vandaag even gezien hoe het inbakeren werkt en we gaan morgen eens kijken of we een inbakerslaapzakje kunnen halen van puckababy of swadle me. Ik ben benieuwd en hopelijk hebben we dan een fijne jaarswisseling ;-)

Veel liefs,
Marieke & mannen :)
 
Goed zo meid: hulp (van de huisarts) inschakelen waar nodig. Niet alleen blijven worstelen en dat doe je dus heel erg goed!
Ik hoop zo dat alle tips leiden tot een gelukkig en rustig ventje, zonder pijn.

Veel succes!

Dikke knuffels van de dametjes uit Nieuwegein, waar het trouwens ook grijs was vandaag hoor ;-)
 
Ach Marieke wat een getob... Klinkt heel herkenbaar, met mijn zoontje was het ook zo moeilijk... Goed dat je hulp hebt ingeschakeld! Ik hoop dat er gauw een oplossing komt. Het kan toch niet zo zijn dat hij helemaal niet kan liggen..

Sterkte
 
We worden wel van het kastje naar de muur gestuurd. Gaan we terug naar de huisarts, zegt ze dat ze niets meer voor ons kan doen en dat we maar terug moeten gaan naar het ziekenhuis. Ja nee leuk, waarom moesten we dan wel eerst terug naar haar als het niet zou verbeteren?
Vanmiddag heeft Gabriël zijn bed onder gespuugd en was daarna ontroostbaar. Steeds slikken en krijsen van de pijn, dus Marc naar de apotheek zetpilletjes gehaald, maar natuurlijk helpt dat niets.
Het ziekenhuis had niet eerder dan a.s. woensdag plek, dus we moeten even gaan kijken hoe we de komende dagen doorkomen.
Marc zit er nu echt helemaal doorheen en wordt van het minste of geringste zo chagrijnig dat ik er soms een beetje naar van wordt...

Nou ja nu wel weer even genoeg van mijn klaagzang weer. Allemaal een fijne oud&nieuw en op naar een fantastisch 2012 voor iedereen ;-)

Veel liefs en knuffels,
Marieke
 
Terug
Bovenaan