Onrustige baby en krampen

Ik ben zelf bij een osteopaat in Gorinchem geweest voor jou zou dat 40 min zijn maar met een onrustige baby is dat een hele onderneming!
vraag in je omgeving of mensen ervaring hebben met osteopathie en wellicht is er iemand die ergens goede ervaringen heeft.
De draagdoek werkt ook maar snap idd je onrust je staat machteloos en ik werd echt wanhopig en ging aan mezelf twijfelen, ik vroeg mijn moeder 1 uur per dag en dan ging ik even fietsen even eruit en mijn hoofd leeg proberen te maken. Voelde de 1e keer heel egoïstisch maar zo kon ik het wel vol houden (ik ben alleenstaande moeder dus geen partner die kan ontlasten)
ik hoop dat je een goede osteopaat kan vinden hou ons op de hoogte en veel sterkte ik voel met je mee.... 
 
draagzak geprobeerd hier klimt ze uit met boze kikkersprongen ? white noise lijkt ze prettig te vinden tijden dutjes en bv buiten deze acttiviteiten lijkt ze er geen rust van te ondervinden. Morgen maar naar het consultatiebureau wederom zeuren en kijken of ze niet is afgevallen. Toch eventuele voedingsproblemen uitsluiten. En even de osteopaat bellen er schijnt een hele goede hier te zitten (ede). En al vooruitgang bij Ella?
 
Bij mijn dochtertje was er door een lange bevalling veel spanning in haar lijfje met name maag/slokdarm gebied en haar nekje stond scheef omdat ze er op het laatste moment met spoed uitgetrokken moest worden omdat haar hartslag daalde.
ik kan niet exact uitleggen wat ze nu precies doen, ze werken zachtjes met hun handen en zetten dingen recht maar ik heb er Nasr gezeten en gekeken maar het gaat allemaal heel subtiel. Ik kwam met een krijsende baby binnen en tijdens de behandeling zag ik haar ook ontspannen dus dat was voor mij de grootste graadmeter dat het werkte, maar je ziet weinig "gebeuren" qua wat ze doen zeg maar.
ik merkte het grootste verschil na de 2e keer en zou nog een derde keer kunnen gaan maar ze had al aangegeven dat ik waarschijnlijk zou kunnen afbellen en dat klopt ik heb nu een tevreden meisje liggen! En dat terwijl het consultatie bureau het afdeed met "u heeft waarschijnlijk een huilbaby" of "uw onrust heeft invloed op uw kindje" (wegens vervelende voorgeschiedenis) antwoorden kreeg ik daar dus niet vandaar dat ik verder ben gaan zoeken want naar mijn idee huilt een kind niet zomaar! 
Uiteraard huilt mijn dochtertje nog wel eens maar ik kan haar nu troosten en het is huilen in plaats van krijsen en ontroostbaar zijn.
het zal niet voor iedereen het "wondermiddel" zijn misschien maar voor mij werkte het. Daarbij altijd je moedergevoel volgen en je niet laten afschepen heb ik wel geleerd de laatste weken. Ik durfde in het begin niet te uiten dat ik het heel moeilijk vond en soms radeloos was maar nadat ik dat wel geuit had bij vriendinnen/familie kwamen ze met tips en hulp en hoor je dat vele zoveel moeite gehad hebben in het begin iets waarvan ik dacht dat het aan mij lag en ik dus een "slechte" moeder was die het niet goed deed. Ik weet niet of jullie dit gevoel herkennen maar ik had dat heel sterk en dat werkt ook averechts. Nu het beter gaat voel ik me sterker en vertrouw op mezelf en mijn moedergevoel dat had ik een aantal weken geleden niet durven dromen mijn roze wolk komt langzaamaan weer terug en verdrijft de donder en de bliksem :) 
 
Bedankt voor je uitleg! Super zeg! Ik had voornamelijk het idee dat ik er niks van bakte tijdens de kraamweek. Ik kon niet uitrusten met de kraamhulp in huis. De bevalling was heel snel maar juist daarom heel pittig. Ik ben van 1 naar 10 cm in nauwelijks een uur gegaan. Ook het persen heb ik zonder persweeen moeten doen dus dat ging erg moeizaam. Heb het idee dat ze het best zwaar heeft gehad. In het begin begon het huilen een uur na de kraamhulp wegging daar werd ik onzeker van. Gelukkig heeft mn man ook vakantie nu en troosten we haar om en om. Waardoor we haar relaxed kunnen opvangen. Ik heb niet het idee dat we haar verder overstuur helpen. Ik ga vanmiddag zeker even de osteopaat bellen! 
 
 
Bedankt voor je uitleg! Super zeg! Ik had voornamelijk het idee dat ik er niks van bakte tijdens de kraamweek. Ik kon niet uitrusten met de kraamhulp in huis. De bevalling was heel snel maar juist daarom heel pittig. Ik ben van 1 naar 10 cm in nauwelijks een uur gegaan. Ook het persen heb ik zonder persweeen moeten doen dus dat ging erg moeizaam. Heb het idee dat ze het best zwaar heeft gehad. In het begin begon het huilen een uur na de kraamhulp wegging daar werd ik onzeker van. Gelukkig heeft mn man ook vakantie nu en troosten we haar om en om. Waardoor we haar relaxed kunnen opvangen. Ik heb niet het idee dat we haar verder overstuur helpen. Ik ga vanmiddag zeker even de osteopaat bellen! 
 
 
We zijn net geweest, nekje was indd verkrampt ook haar bekkentje zat niet lekker. Hij heeft 2 handelingen verricht van nog geen minuut.    Mini moest huilen bij de nek oefening maar na het huilen was ze meteen alert, ogen goed open en had een rustige houding. Nu ligt ze na een behoorlijk onrustige nacht en ochtend eindelijk ontspannen te slapen. Het gaat er bij mij moeilijk in dat dit nu al verholpen is ( osteopaat heeft voor volgende week een eindafspraak gemaakt). Ik ben benieuwd hoe ze verder is deze week ik zal nog even updaten hihi
 
Terug
Bovenaan