Onrustige baby en krampen

gister weer geweest, hij heeft zich weer met haar nekje bezig gehouden ook haar bekkentje heeft hij soepeler gemaakt. Ik heb het idee dat ze nu juist beidenoverstrekt naar rechts ipv links. Maar of dat dat nou komt door spierpijn of omdat hij haar stuk heeft gemaakt weet ik niet. Op het moment krijst ze in ieder geval alles bij elkaar. De afgelopen week was behoorlijk wisselvallig. Normaal als ze pijnloos is is ze best tevreden en kan je een hoop met haar. De laatste week is ze eigenlijk de hele dag prikkelbaar met krijs uitschieters ipv tevreden met krijsbuien van een uur tot dagdelen. Ze heeft 1 goede dag en een goede middag gehad. Maar ik ben er nietbhelemaal over uit.. bij cb zeiden ze dat t allemaal dood normaal fedrag is. Maar ik denk dat hun zelf nooit een huilbaby hebben gehad
 
 
Je bedoeld dat ze nu naar beide kanten haar nekje opdraait?
dat kan zijn omdat het nu los is maar dat heeft zo vast gezeten daar heeft ze dan ook even last van.
als je het niet vertrouwd blijven vragen/drammen net zolang totdat ze je doorverwijzen en verder kijken.
huilbaby is een breed begrip met vaak een medische oorzaak, maar dat is vaak een zoektocht. Plus daarbij, maar misschien ben ik negatief over het CB, doen ze het gemakkelijk af met "huilbaby" of in mijn geval "uw onrust heeft invloed op haar" dit omdat ik een nogal vervelende voorgeschiedenis voordat ik een doorgaande zwangerschap van mijn dochter had. Allemaal prima en zal zeker meespelen maar klakkeloos zeggen zonder onderzoek vind ik niet gegrond en werd ik daar ook heel boos om!
naar om te lezen dat jullie nog steeds zo tobben!
 
 
 
We zijn vandaag begonnen met echt inbakeren (pacco), ik was hier niet zo enthousiast over omdat ze met de hydrofiel ingebakerd helemaal door het lint ging. Ook de puckababy werd ze enorm gefrustreerd van. De laatste week heb ik meer het idee dat ze boos is van vermoeidheid/maaien en overstrekken ipv de heftige krampen vd eerste 3 weken. Nu ligt ze er prinses heerlijk in. Alleen word het goed opletten dat we dr niet inbakeren bij pijn ipv onrust. Dan laat ze het in ieder geval toe. Dus hoop dat ze hiermee wel rust kan vinden. Kan ook zijn dat ze het toelaat omdat ze kapot moe is van anderhalve dag krijsen ? het blijft een onzeker puntje in ieder geval ? 
dat nekje kan indd ook spierpijn zijn ik hoop het in ieder geval. Gister kon ze ineens heel ver (lees absurd ver) naar achter. We blijven positief, het gaat allemaal over alleen is het zo sneu voor dr. Ook zuigt deze situatie je helemaal leeg. Vooral indd als die portretten van het CB zo lekker naief reageren. Zit wel verschil in personeel maar wel heel makkelijk. 
 
Wel lullig trouwens dat ze het op jouw onrust afschuiven. Tuurlijk werkt jouw onrust door op je kindje, maar dat is actie reactie. Niet de oorzaak, en ik ga dr vanuit dat je niet de hele dag onrustig om haar heen kipt. 
Hier zeiden ze ook gewoon inbakeren, das ook wel zo rustig voor jou. Ik gaf toen aan dat het me daar niet om ging. En dat ik het wel een eng idee vond ivm overmatig spugen wat ze de laatste tijd deed. Hun zeiden dat dat totaal niet uitmaakte. Ook over inbakeren met pijn of zonder medisch onderzoek om uit te sluiten of dat niet door oorzaak was deden ze niet moeilijk. Lees ik de gebruiksaanwijzing staat er met koeieletters NIET INBAKEREN MET SPUGEN, EERST MEDISCHE OORZAKEN UITSLUITEN
En dat terwijl ik hier specifiek naar had gevraagd.. knuppels
 
 
 
Terug
Bovenaan