Onrustige baby en krampen

Wat vervelend dat ze zo onrustig is. Ik zou ook het advies geven van een osteopaat. Het is heel moeilijk uit te leggen maar ik ga er zelf ook heen. Ze behandelen op een zachte manier en zonder medicatie. Ik had bijv. Al 10 jaar last van extreme buikpijn en met 2x een behandeling zo goed als er van af. Bij baby's kunnen ze er ook vaan achter komen dat er toch iets niet helemaal goed in het lichaampje zit. Ik vind het zeker de moeite waard klinken om het te proberen . Succes 
 
Nog steeds erg alert en wakker hihi dus way dat betreft het bezoekje al waard. Pijn ennonrustgewijs totaam geen verschil. Vannacht van 21.00 tot nu bezig geweest met krijsen en huilen. Zo maar weer naar de huisarts. Joepie.. 
 
Fijn om te horen! Het kan nog even een terugslag krijgen na de behandeling maar dat heeft hij misschien wel uitgelegd omdat ze dan min of meer spierpijn krijgen omdat alles weer goed staat. Maar echt fijn om te horen dat het nu al beter gaat alshet goed is wordt het alleen maar beter en krijg je net zo'n blije baby als wat hier in de box ligt te lachen naar me nu! 
 
Vandaag toch in het ziekenhuis beland lang verhaal kort toch vermoeden van verstopping. Ze heeft een klysma gehad. Deed hier niet bijster veel op. Ze is nu gesloopt maar huilt nog steeds. Heb het idee dat het nooit stopt.. blijf mn best doen om positief te blijven maar de vermoeidheid haalt me in. Ik hoop dat iets werkt.. ik hoop indd dat ze toch blij word ooit nicole en dat ze ook naar me zal lachen snel ?
 
Oh sammerd, dat klinkt echt pittig. Knap hoe je het doet! Hopelijk kunnen ze snel vinden wat er aan de hand is. Zet m op. 
 

Groetjes
 
Verdorie!! Zo met jullie te doen!!
hou je ons op de hoogte...
snap donders goed dat je vermoeid bent......Ik hoop zo dat het voor jullie snel beter mag gaan. 
 
 
Bedankt voor je lieve reactie ? we hebben net 3 uur geslapen dat is ff fijn. En nu maar weer op naar de toekomst hihi volgende week woensdag naar de osteopaat. Ik ben benieuwd of ze deze week nig wat doet op de behandeling. Hoe lang zou zon eventuele terugslag kunnen duren? Geoetjes
 
Kan 2-3 Dagen zijn afhankelijk van wat er gedaan is.

mijn dochtertje had er de 2e keer maar een paar uur "last" van 

ik heb nog een afspraak gepland maar vermoed dat ik hem af ga bellen het gaat nu prima, vanmorgen zelfs bij een vriendin een kopje thee wezen drinken, zomaar even maar dat hoefde ik eerst echt niet te doen was een compleet drama nu toch 20 min gezeten zonder gehuil tegen de tijd dat ze wat wit wegtrok en ik haar moe zag worden lekker naar huis gegaan. 
 
Terug
Bovenaan