onverklaarbaar onvruchtbaar deel 2

Hoi Meiden,

Hier ben ik weer! Ben er even weg geweest. Niet op vakantie, maar even helemaal niet bezig geweest met zwanger worden. Nou ja niet is ook niet waar, maar wel geprobeerd zo weinig mogelijk. Ik merkte dat ik er toch weer heel erg mee bezig was. Komt waarschijnlijk door het ziekenhuis bezoek, waar we weer naar zijn gestuurd om het nog een half jaar zelf te proberen. Dat is dan toch wel een tegenvaller. Het ziekenhuis zegt dat er niks mis is, maar waarom lukt het dan niet??? Ik heb in midddels geaccepteerd dat het nog even op eigen kracht moeten proberen tot het einde van het jaar. We zijn inmiddels bij ronde 31 en nu weer afwachten op NOD. Ik ga echt duimen voor iedereen en ook voor mezelf dat we allemaal maar snel zwanger mogen worden!

x Bibi...

Hallo bibi,

Welkom terug.
Ik heb een tijd geleden ook even afstand genomen van dit forum om even tot rust te komen.

Echt bizar zag vandaag in 2 jaar tijd voor het eerst een ooievaar bij ons in de tuin.Wordt dan een beetje bijgelovig en hoop dan dat het deze maand raak zal zijn.
Nou we zullen het zien.
Zit nu op dag 5 van nieuwe cyclus.Ga over 4dg starten met ovulatie testen.Hoop echt dat het deze maand na KO raak zou zijn.
Als het niet zo is ben ik toch weer een beetje teleurgesteld.
Jij ook heel veel succes.

x susie

Hallo meiden,

Vandaag mijn eerste echo gehad, en een hartje zien kloppen!!! Geweldig!!!
Was gelijk de laatste x in het ziekenhuis, mag nu naar de verloskundige.. Dit was wel even raar, om na zo een lange tijd geen vervolg afspraak meer te hoeven maken.

Hier voor jullie allemaal nog een keer meiden!!

Ik duim zoooooooo hard voor jullie, hoop dat we snel allemaal zwanger zijn!!!

XXX

Wat fijn liv.
Lijkt mij zo mooi om het hartje van je eigen kindje te horen geweldig.
Het is je gegund.

Ik vang de glitters op hoor.
x susie

Hoi meiden,

Sorry hoor had me nog niet aangemeld bij het nieuwe forum! Liv wat geweldig dat je op de echo het hartje hebt gezien. Blijft toch een wonder!!!!

@susie wellicht is die ooievaar echt een goed voorteken!!!! Ik duim voor je!!

Met mij verder alles goed. Heb volgende week dinsdag de nekplooimeting en ben nu alweer 11 wk en 1 dag!!

hey robin,

fijn om wat van je te horen! en dat alles goed is!!
leuk hoor

ik heb trouwens een profiel op babybytes dus dan kan je me prive een berichtje sturen,misschien leuk voor echt contact te krijgen! dus laat maar weten wat jullie er van vinden!

groetjes mier

He mier,

Lijkt me super leuk, maar weet helemaal niet wat het is en hoe het werkt (schaam!!!!) dus als je dat even uit wil leggen dan ben ik voor!!!

@Robin: Gezellig dat je er weer bent!! Dat was lang geleden! 11weken alweer dat gaat hard... Eigenlijk schelen we niet zoveel, ik ben nu 8weken en 2dagen...

@Susie: dat is wat een ooievaar in de tuin, dat is echt een teken.... Toeval bestaat niet!!!!!!!!!!

XXX

Terug
Bovenaan