onverwachts zwanger van 2e kindje, Partner niet blij

fijn te horen dat het nu goed gaat! hij heeft zn xcuses gemaakt en dat is al een hele grote stap!

Geniet lekker van je zwangerschap meid!

Gefeliciteerd!

Groetjes
 
hoi allemaal
ik ken de situatie , jammergenoeg is het bij ons andersgegaan
ik woon sinds feb alleen met mn zoontje en sinds vorige week heb ik er een dochtertje bij
 Hij zag het ook absoluut niet zitten , we zien elkaar nog wel maar of dat lang gaat duren .
De tijd zal het leren,

Het is een pittige tijd maar met een beetje hulp moet dat zeker lukken
 
Hoi Meiden,

Gelukkig spreek ik niet uit ervaring.
Maar Kennisen van ons zijn uit elkaar gegaan omdat zij nog een 2de kindje wilde en hij niet.
Je zou zeggen dan moet er toch nog meer aan de hand zijn maar ze zeggen dat dit de enige rede is maar ja dat weet je meestal toch niet.
Gelukkig is zij niet zwanger op dit moment maar vind het altijd zo jammer voor de kindjes.
Hoewel ik me ook kan voorstellen dat als het heel slecht gaat tussen de papa en mama het mischien in somige gevallen ook wel beter is voor de kindjes.

Liefs
Anita

 
Hallo,
Als eerst wil ik zeggen dat ik erg blij ben met deze forum, was al opzoek naar iets om mijn hart te kunnen luchten. Heb het zelfde probleem. mijn partner wil geen condoom gebruiken en ik de pil niet, met het gevolg na 1.5 jaar van goed plannen is het toch mis gegaan en ben ik zwanger. Hij wil er niets van weten en maakt mij verwijten. Mijn zwangerschap verloopt niet zo lekker waarvoor ik vaak in het zh moet zijn. elke keer moet ik alleen en gaat hij net mee. 5 juni horen we voor het eerst het hartje bij de verloskundige ook hier gaat hij niet mee naar toe. Hij zegt dat hij na de bevalling wel een band op bouwt met het kind, want dan heeft hij geen keus en komt de liefde vanzelf. Ik voel me zo eenzaam.
 
Wat erg voor je stormster!! Ik heb zelf gelukkig niet die  situatie maar wilde je toch even laten weten dat ik kan begrijpen dat je je eenzaam voelt! Ik hoop dat je vriend bijtrekt (met de echo misschien??)! en ik hoop ook dat je hier je verhaal kwijtkan!
Heel veel sterkte!
liefs
Astrid
 
Hoi stormster,

Ik zit in een soortgelijke situatie.

Hier kan je ook je ei kwijt maar ik weet waar ook nog meer

www.alleenmaarzwanger.nl

probeer maar! allemaal vrouwen die in de steek gelaten zijn en dus in het zelfde schuitje zitten! tot hoors daar wellicht.

Groetjes Petra
 
Hallo Stormster,

Heel erg voor je, Mijn vriend is gelukkig bij gedraaid en is nu erg blij dat er nog eentje bij komt.

Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind het nogal egoistisch van je partner. Hij wil geen condoom gebruiken en jij moet maar zorgen dat je niet zwanger wordt!! Nu is dat toch gebeurd en legt hij de verantwoordlijkheid geheel bij jou neer, terwijl hij er zelf ook bij is geweest en er zelf wat in heeft gestopt. Ik zeg het een beetje plat, maar zo is het wel.

Het is allemaal wel wanneer het hem uitkomt. Als ik het goed begrijp totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel tegenover jou en jullie kindje.

Het is allemaal erg rottig en genieten is moeilijk, helemaal omdat je zwangerschap ook niet lekker loopt. Ik hoop dat het snel tot hem doordringt dat hij net zo verantwoordlijk hiervoor is als jij en dat je soms de consequenties van bepaalde situaties moet aanvaarden. Het is namleijk niet zo, van we doen maar en zien wel en als het toch mis gaat dan halen we het maar weg. Mannen denken daar over het algemeen denk ik toch makkelijker over, terwijl het voor een vrouw van begin af aan meteen een gevoelskwestie is.

Sorry, dat ik nogal negatief over je partner praat. Je houdt toch van hem, maar hier komt het uiteindelijk wel op neer volgens mij.

Sterkte met de situatie.

Groetjes Paula
 
Hey meiden ben ik nog even.

Ik zou zeggen neem een kijkje op die site! Je moest eens weten hoeveel vrouwen er in de steek gelaten worden.

Vele mannen vertonen wegloop gedrag zodra het mensen wordt of eisen gewoon zomaar ff een abortus. Echt je broek zakt er van af!!! Gelukkig zijn vrouwen vaak sterk genoeg om zich er doorheen te slaan.

Hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed zowel met de zwangerschap als met de partners.

Groetjes Petra

 
Terug
Bovenaan