Onze eerste zwangerschap

Wij zijn in verwachting! Nu ik het hier zo typ klinkt het nog echter..
Ik heb inmiddels een aantal testen gedaan en allemaal positief, kan het niet geloven.
Ik voel me helemaal niet zwanger, voel me uitstekend en heb alleen wat gevoeligere borsten wanneer ik er tegen aan druk. Verder geen kwaaltjes dus het is maar lastig te geloven dat er een klein wondertje aan het ontstaan is in mijn buik. Uiteraard beginnen nu ook de onzekerheden, wat nou..

Zijn er meer dames die de eerste weken totaal geen klachten hadden en inmiddels een gezond kindje op de wereld hebben gezet?
 
Gefeliciteerd! Hier bij allebei weinig tot geen klachten, kwaaltjes of verschijnselen gehad. Wel heel erg moe. Maar dat begon pas bij 7 weken. En droeg bij de oudste tot 31 weken mijn normale kleren.
 
Wauw zolang nog je eigen kleding gedragen! Ik ben benieuwd of ik me volgende week wellicht anders ga voelen. Het is zo vreemd nu, ik ben zwanger maar voel me niet zo. Over 4 weken de eerste echo, ontzettend spannend! Hoop zo dat alles goed is.
 
Ik vond het onwerkelijk blijven totdat ik de Kleintjes voelde bewegen. Dus hoop voor je dat je net zo'n zwangerschap mag hebben.
 
Hoi hoi
Vandaag 4 weken en 1 dag zwanger! Ik krijg een lach van oor tot oor als ik het opschrijf! Ook ik heb niet echt last van kwaaltjes tot nu toe, zal denk ik nog te vroeg zijn. Ben 2 keer misselijk geweest en ben wel moe, maar heb ook bloedarmoede dus ben altijd wel moe. Super spannend dit! Deze week ook naar de dokter!!
 
Gefeliciteerd "gebruiker663427" en welkom op het forum! Ik zit inmiddels in week 7 en voel me nog steeds niet anders, ergens zou ik daar blij mee moeten zijn maar het geeft me ook een onrustig gevoel. Zou het vruchtje wel aanwezig zijn? Waarom merk ik er niets van.. vreselijk die onzekerheid! Het duurt nog ruim 4 weken tot de eerste echo.. :-(
 
Gefeliciteerd!!!
Ik had bij mijn eerste ook nergens last van, een hele gezonde zoon op de wereld gezet.
Nu zwanger van de 2e.. Daar voelde ik de eerste weken ook niks maar nu al 2 weken echt misselijk en pijnlijke borsten..

Het enige wat je kunt is afwachten en vooral positief blijven!
Geniet van je zwagerschap !
Jij ook gebruiker663427!
 
Gefeliciteerd.
Hier bijna 6 weken zwanger. En vooralsnog alleen pijnlijke borsten en moe, maar moe was ik altijd al dus eigenlijk nog weinig kwaaltjes.
Moet er nog wel aan wennen. Het is zo snel gegaan en je kan er nog met bijna niemand over praten.
 
Terug
Bovenaan