Onze eerste zwangerschap

Jij ook gefeliciteerd Mommyj! Ik heb ook al lange tijd last van vermoeidheid dus daaraan kan ik ook niet echt iets afleiden.. Ik moet er ook nog heel erg aan wennen, en wat je zegt je kunt er nog met bijna niemand over praten. Alleen mijn partner en ik weten het momenteel en ergens is het ook vreemd want alleen een positieve test heeft ons verteld dat we zwanger zijn. Ik kan niet wachten tot de eerste echo, kunnen we daarna hopelijk vertellen dat alles in orde is.
 
Ik ben inmiddels 25weken zwanger en wat ik je wil meegeven is vooral te genieten! Dat je je goed voelt is toch superfijn? Ik had wel allerlei kwaaltjes toen ik net zwanger was en dat was echt een onzekere tijd.. Het is misschien wat te kort door de bocht om te zeggen als jij je goed voelt,dan je kindje ook maar jouw gevoelens pikt hij/zij wél op vandaar dus geniet van jullie kleine geheimpje samen!
 
Je hebt zeker een punt Moontje, het vervelende vind ik alleen die onzekerheid. Ik denk dat we pas wat meer kunnen gaan genieten als ik zie dat er werkelijk een kindje leeft in mijn buik.
 
Hai!

Ook hier een newly zwangere! 7 weekjes nu! Voel me inderdaad ook niet anders dan anders, klein beetje gevoelige borsten, maar verders prima! Blij mee!

Vind het inderdaad ook nog zo 'niet te bevatten' omdat ik me niet zwanger voel. Maar de test zegt van wel, dus vertrouw ik daar op. Deze week naar de huisarts en dan gaat het balletje verder rollen!
 
Hi allemaal,hier ook een nieuwe zwangere, 6 weken om precies te zijn. ik had een vraag. Vanmorgen vk gebeld omdat ik zo,n rugpijn heb.. Hier kon ze niet zo veel over zeggen.. Iemand hier ervaring daarmee??
 
Helaas hebben wij slecht nieuws te horen gekregen van de verloskundige, ons kindje is gestopt met groeien en niet levensvatbaar. Een missed abortion noemen zij het.
Ik heb de afspraak kunnen vervroegen omdat mijn gevoel zei dat het niet goed zat en helaas bleek ik gelijk te hebben. We gaan ons best doen dit een plek te geven.
Voor iedereen die wel goed nieuws heeft gekregen of gaat krijgen, veel geluk!
 
Hoi allen,Ik ben inmiddels 9wk en 6dagen zwanger en kan het nog steeds niet bevatten. Nergens last van eigenlijk, alleen maar heel erg moe in de avonden. Heb inmiddels een kloppend hartje gezien vorige week...volgende week nieuwe afspraak bij vk.
@butterflynova, wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je partner
 
Ik ben net nieuw op het forum en nu 10 weken en 2 dagen zwanger na er 5 jaar op gewacht te hebben.
Ook ik heb weinig last van kwaaltjes, dan alleen de vermoeidheid aan het einde van de dag en een enorme eetlust :)
Vorige week ineens een bloeding nadat we met 7 weken al het hartje hadden zien kloppen. Nu twee dagen geleden weer echo. De bloeding bleek een tweede kindje te zijn geweest die afgestorven is, maar het andere kindje deed het super, het spartelde en we hebben het hartje ook gehoord. Zo bijzonder!
Voel me super gelukkig en loop sinds de positieve zwangerschapstest met een smile van oor tot oor.
Wat nu wel begint te komen is een trekkerig gevoel onderin mijn buik en soms wat steekjes wat bandenpiin schijnt te zijn.

Butterflynova wat erg! Veel sterkte met het verwerken!
 
Terug
Bovenaan