Onze eerste zwangerschap

Hi allemaal!

Hier vandaag 7weken en 1 dag zwanger. Tot afgelopen vrijdag enkel last gehad van grotere en pijnlijkere borsten. Vanaf vrijdag meer rugpijn en wat buikkrampen. Ach het hoort erbij denk ik dat maar! Ik ben al lang blij dat ik nog geen seconde misselijk ben geweest. Ik ben echt onwijs bang om over te geven!

Ik kan niet wachten tot we de 1e echo hebben! Volgende week dinsdag! Ik ben ook zo benieuwd naar de rest van de zwangerschap en wanneer mijn buik gaat groeien, ik kijk er nu al naar uit!
 
Hallo allemaal,

Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje, ben nu 27 weken en nog steeds eigenlijk nergens last van. Ben wel eerder moe en heb af en toe last van maagzuur. Maar dat is het klagen eigenlijk niet waard. Ben inmiddels wel flink gegroeid en voel me wel echt zwanger. Ben erg blij dat het tot nu toe zo soepel gaat.

Wens jullie allemaal een prettige zwangerschap.

Groeten
 
Hi allemaal,Ik ben ook zwanger van de eerste, nu 10 weken en 4 dagen zwanger alweer!! Volgende week maandag een echo dus erg spannend allemaal. Ik heb wel echt last van misselijk en overgeven tijdens de zwangerschap, week 9 was goed te doen maar week 10 is tot nu toe echt een drama.. Fijne zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan