Onze eerste zwangerschap

Hoi allen,

Het klinkt allemaal wel heel dubbel wel of geen klachten...... Klachten zijn misschien niet fijn, maar ik zou het toch wel fijn vinden om iets te voelen! Het is nu zo .... niet te bevatten!

 
Svinou nog geen klachten? Hoever ben je? Ik had bij m'n eerste ook geen klachten in het begin, alleen wat moe maar verder nix kwam er dus ook pas na 7 weken achter dat ik zwanger was,
Nu vanaf eisprong al klachten, kan zo anders zijn. Het is fijn om bevestig te krijgen van je lichaam maar maakt je ook onzeker of het wel goed is die buikpijn enz. Wanneer krijg je je echo?
 
Mee eens Missm. Door de buikpijn word ik soms ook een beetje onzeker. Maar meer dan afwachten kunnen we niet doen. Als ik merk dat ik me er op focus probeer ik het daarna ook weer los te laten.
Hoe is het met de rest hier?
 
lady25


hallo allemaal :)



wou het ook met jullie delen

wij zijn naar een moeilijke periode , eindelijk zwanger van onze eerste kindje !!!!

zijn helemaal blij en super trots

wij zijn deze week 9 weken zwanger !!
 
hello allemaal!
ik ben nu precies 18 weken zwanger. over 2 weekjes alweer op de helft en de 20weken echo. Wil echt graag weten wat het word. Al 3x gedroomt dat het een jongen zal worden.. dus who knows.. De eerste 3 maanden waren zo traag met veel kwaaltjes. Maar nu voel ik me op en top! De meesten broeken passen al niet eens meer, en ik kan elke dag wel boodschappen doen want de koelkast is elke dag leeg haha. Wel maar 2 kilo aangekomen.
Geniet van jullie zwangerschap allemaal!
 
Gefeliciteerd allemaal.

ik ben nu 7w en 2d zwanger van mijn eerste kindje.
ben gelukkig niet veel misselijk maar wel veel moe. Vrijdag op de echo (6w5d) het hartje zien kloppen. Wat een geruststelling! Nu 2.5 week wachten op de volgende echo.
ik heb wel sinds gisteren lichte steekjes heel af en toe. Maar kan moeilijk zeggen of dit niet mn blaas of baarmoeder is? Ik hou het er maar op dat dit mijn groeiende baarmoeder is :)
 
Gefeliciteerd. Ik ben ook pas zwanger van mijn eerste kindje, en heb verder ook nergens last van.. alleen van ochtendmisselijkheden.. maar heb de verloskundige gevraagd en kan geen kwaad zei ze!
 
Terug
Bovenaan