Onzeker en verdrietig dat het niet lukt na missed abortion

Oh wat fijn om te horen! Hopelijk horen je kwaaltjes bij extra goed nieuws!

mijn kwaaltjes zijn veelbelovend maar (ik kon het weer niet laten) vanmorgen test gedaan en die was negatief. Echt spierwit was hij. Dus nu maar gewoon menstruatie afwachten en als die niet komt, zondag weer testen.

 
Ohh erg he die negatieve testen! Ik kan ze niet meer zien en dat weerhoud me ervan om te testen. Sommige vrouwen hebben zelfs 2 weken na hun NOD pas een positieve test in handen terwijl ze toch echt zwanger zijn dus dat ie nu negatief is zegt nog niks! Heb je nog een ovulatietest in huis? Deze reageren op LG wat bijna identiek is met HCG en kunnen ook een zwangerschap voorspellen! Hoeft ook niet altijd zo te zijn maar deze schijnen eerder positief uitteslaan dan een zwangerschapstest! Maar het beste is natuurlijk om gewoon nog even te wachten, zo lang is het niet meer =) mijn temp is ook een symptoom geworden. Hij stijgt met de dag en is zelfs hoger dan ooit gemeten sinds 7 november namelijk 37.09! Voor mijn ei schommelt ie rond de 36.40, na mn ei rond de 36.85. Heb rond de innestelingsdatum een zogenaamde dip gehad van 36.70 en sindsdien dus hoger.. ben zo benieuwd! Ook voor jou!
 
Hee Simone hoe gaat ie bij jou? Vandaag "de" dag! Hier lichtelijke paniek. Had gisteravond een klein beetje bruine afscheiding en vanmorgen op de wc ook .. mijn temp blijft wel hoog dus ik ben goed in de war :( hopelijk bij jou rustig!
 
Hey Jennifer,

hier nog niks. Weer getest, samen met mijn vriend. Ik maak mezelf nog eens gek, Haha. Omo-witte test.

ik denk niet dat ik zwanger ben want bij de vorige zwangerschap teste ik op mijn NOD echt met een knal resultaat. Wel met clearblue digital en toen testte ik niet van te  voren. Maar toen sloeg hij na 30 sec al aan op "zwanger" 1-2 weken. Volgende dag weer en toen 2-3 weken. Dus ik denk dat dan nu de KV test minimaal een licht streepje had moeten hebben.

wanneer ga jij testen? Pas paar dagen na NOD?
 
Spannend Simone en Jennifer.

Jennifer het klinkt wel positief dat je temperatuur zo hoog blijft en ook de kwaaltjes die je hebt. Bruine afscheiding is toch niet erg? Kan nog van een innesteling zijn? Wanneer is je NOD?

Ik heb met een vroege test van Sensitest 3 dagen voor NOD positief getest. Normaal had ik dat een dag na mijn NOD gedaan maar had een pittige hardloopochtend en wilde zeker weten of ik niet zwanger was. Ik was die ochtend spontaan ziek ;-).

Meiden, ik duim voor jullie! Laat 2017 ook mooi voor jullie beginnen!
 
<p style="text-align: left;">Ik heb vandaag mijn NOD! Ik heb idd ook even met het fertiliteitsteam gebeld en die zei ook dat bruine afscheiding niet erg is maar het kan ook een voorbode zijn. Ik heb het alleen nog nooit eerder gehad voor een menstruatie. Vorige maand ging ik naar de wc na een paar uur buikpijn en toen was t knalrood en veel (sorry haha) temp is idd ook positief. Ben zo nerveus! Ik durf voorlopig nog niet te testen! Nu kan het in mn hoofd nog positief zijn, al kan een negatieve test zo dicht op je NOD nog alle kanten op gaan natuurlijk!</p>
 
Ik was een beetje onduidelijk, sorry :)

ik bedoelde: ga je een paar dagen na je NOD testen?

Ik denk dat ik maar even niet meer moet testen. Ik wacht tot ik een week over tijd ben (als ik het volhoud ;))

laten we voor elkaar duimen!

hier nog helemaal geen teken van menstruatie. Ik hoop zooooooo dat het weg blijft
 
Terug
Bovenaan