Onzeker en verdrietig dat het niet lukt na missed abortion

Ja een ander vroeg wanneer ik mijn NOD had haha daar reageerde ik op!

Bij mij ook nog niks dus kan er wel vanuit gaan dat we een dag over tijd zijn. Een laat ei lijkt mij onmogelijk want ik heb m gevonden met testen en temperaturen. Mijn temp is nog steeds hoog trouwens! Ik ga volgend weekend pas testen. Doordeweeks lijkt me niks omdat ik erna naar mijn werk moet dus ik "moet" wel wachten tot zaterdagochtend maar als er dan nog niks gebeurd is kan er eigenlijk niks anders zijn.. toch ;) Ik durf bijna niet naar de wc te gaan, bang dat t toch komt! We houden elkaar op de hoogte!
 
Spannend he!

Ik ben bij nader inzien zelfs al 2 dagen over tijd: ik moest vrijdag ongesteld worden. Ik dacht dat de dag nádat je ongesteld moet worden de NOD wordt genoemd maar dat is een beetje dom gedacht: de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden heet natuurlijk zo.

Hier nog steeds geen menstruatie. Wel wat kramp. Ook ontzettend misselijk en duizelig.

 
Ik heb sinds vrijdagavond ook bruine afscheiding en wat krampen en dat blijkt allemaal erbij te horen want.. ik kreeg ineens zo'n drang om te testen en.. harstikke zwanger! Zo bizar!
 
Oh wauw! Super!!! Gefeliciteerd!

hier is de menstruatie zelf niet doorgezet: alleen wat bruin verlies met heel klein beetje rood en zeer hevige krampen (net zo erg als toen met opwekken miskraam met cytotec). Ik begrijp helemaal niks meer van mijn lijf.

 
Wat kan je lijf je voor de gek houden he! Ik hoop ook zo voor jou dat het niet doorzet! Ik kan het zelf nog niet geloven en omdat ik ook een krampachtig gevoel heb en bruine afscheiding ben ik ook best een beetje huiverig!
 
Jennifer, van harte! Echt super fijn voor jullie. Je temperatuur bleef al hoog en je had al kwaaltjes (al heb ik dat ook wel eens gehad en werd op de dag dat mijn temperatuur daalde een uur later ongesteld). Maar jij hebt gelukkig een positieve test gehad!

Simone, wat vervelend zeg die krampen. Jouw miskraam is toch al even geleden? Had je vorige maand ook zo'n last? Hoop zo voor je dat je snel een positieve test hebt. Als je morgen nog kast hebt misschien ff langs de huisarts. Sterkte Meis!
 
Terug
Bovenaan