onzeker...

hoi meiden

na 4 dagen overtijd te zijn, eindelijk een positieve test.
eigenlijk zei mijn gevoel het ruim en week geleden al, maar je neemt dat pas aan als je een positieve test hebt.

mijn eerste weken zullen niet onbezorgd voorbij gaan. na 3 miskramen is het onbezorgde er wel af.
gelukkig zijn er uit de onderzoeken in het ziekenhuis geen bijzonderheden gevonden.
dus we houden maar hoop dat het ooit een keer goed komt.

de komende week wordt spannend, want het is 2 keer nog voor de 6 weken mis gegaan.
groetjes

Lieve meis,

Nog maals hier proficiat hoor!!! En weet zeker dat het nu wel goed gaat echt waar, heb er echt een goed gevoel bij dit keer....en moet je zeggen, tot nu toe heb ik het nog niet 1 keer mis gehad!!!! Dus ik wil nu ook weer gewoon gelijk hebben he..:)
OOk bij mij gaat het nu deze ronde wel goed, tot nu toe...ook bij mij ging het voor de 6 weken mis, en ik ben nu al ruim 6 weken!!!! Durf nu ook pas wat meer te gaan hopen, maar heb donderdag mijn 1ste echo!!! Spannend he!!! Ik krijg al lekker vroeg een echo, omdat ik dus ook zoveel MK's heb gehad, dus jij waarschijnlijk ook!!! Ik zou het zeker vragen hoor, scheelt een hoop onzekerheid he!! Alle geluk van de werled meis, het is je zo ontzettend gegunt!!!

We houden elkaar op de hoogte he!! Zitten toch een beetje hetzelfde!!!

l;iefs sweety

hoi hoi

heb jij dat ook dat je nu helemaal niet bang bent om naar de wc te gaan. ik had dat de vorige 2x wel, en nu helemaal niet. ik hoop dat dat een goed teken is!

ik voel me verder goed. beetje meer moe. gisteren uit geweest en tijdens het dansen kreeg ik toch pijnlijke borsten! pffff

klopt, ik had al meteen een goed gevoel, ik wist het ookal met de 3 weken hoor, en had toen al (dus 6 dagen voor NOD) een supergoede positieve test, dus dat zei mij al heel veel! Ik heb verder nergens last van!
Nou meis. geniet er toch beetje van, want als je gevoel al goed zit, denk ik wel dat het oke is he! ik hoor je wel,

liefs sweety

het gevoel was er bij mij ook al een week na de eisprong, maar de test liet op zich ewachten. ach als het resultaat maar over 35 weken gezonde ter wereld mag komen!

heb jij nergens last van? ik heb vandaag gewerkt en ben kapot! mijn borsten zijn al ongeveer een maat groter/voller en mijn buikje (wat ik altijd al had) kan ik niet meer inhouden.

ik laat alles lekker over me heen komen. ik hopo dat mijn stagiaire snel haar diploma krijgt (ze kan het ieder moment krijgen). Als ik het echt niet trek, dan kan zij me vervangen! het is nog maar 3 weken tot de zomervakantie. aftellen dus!

nope, heb echt werkelijk niks...alleen beetje moe aan ut eind van de dag, maar heb natuurlijk al een ventje van 14 maanden rondrennen hahahahha verder wel grotere borsten en al echt een buik van ongeveer 16 weken ipv 6 hahahahah, ik heb ook een eigen zaak, schoonheidsinstituut en ik werk als bedrijfsleidster in een instituut...jij bent lerares dacht ik?? welke klas?? ik mag donderdag voor mijn echo..spannenddd...heb jij al gebelt??

liefs sweety

nope, heb echt werkelijk niks...alleen beetje moe aan ut eind van de dag, maar heb natuurlijk al een ventje van 14 maanden rondrennen hahahahha verder wel grotere borsten en al echt een buik van ongeveer 16 weken ipv 6 hahahahah, ik heb ook een eigen zaak, schoonheidsinstituut en ik werk als bedrijfsleidster in een instituut...jij bent lerares dacht ik?? welke klas?? ik mag donderdag voor mijn echo..spannenddd...heb jij al gebelt??

liefs sweety

Terug
Bovenaan