onzeker...

hoi hoi!

ben weer terug uit het warme italie!
ben erachter gekomen dat ik niet lang meer mijn normale kleren zal dragen. een heleboel past al niet meer en wat nog past zit niet echt geweldig meer, of ziet er niet zo leuk uit.
wat is mijn lichaam aan het veranderen zeg!

donderdag mag ik weer voor een echo. de zenuwen van de afgelopen keren, heb ik nu helemaal niet. ik heb er deze keer veel vertrouwen in.
als nu alles weer goed is, ga ik alles regelen wat zorgverzekering en kraamzorg betreft.

en dan... begint het uitzoeken en shoppen voor ons gupje! heb er zin in!

Hoi Carina,

Gezellig dat je weer terug bent van de vakantie. Las dat je het naar je zin had en dat je kwa zwangerschap er nu helemaal in vertrouwd. Morgen heb jij weer een echo lekker hoor. Ik heb nu mijn 20 weken echo al moeten regelen en mag 18 september ben dan nog net geen 20 weken, maar ga die dag erna op vakantie dus dat is wel fijn.

Nou ik hoor wel hoe het morgen is geweest bij de echo.

Groetjes Margot

hoi hoi

ik voel me zeker een stuk zekerder in de zwangerschap! gelukkig maar!
ik heb ook gewoon zin om morgen weer te gaan koekeloeren in mijn buik.

wat leuk.. de 20 weken echo al gepland. heb je echt een datum om naar uit te kijken.
waar ga je naar toe op vakantie?

wij hebben besloten de tent te laten voor wat het is en voor een caravan te gaan.
geen nieuwe hoor, dat kunnen we niet betalen.
als we er al snel 1 vinden, dan gaan we misschien in het najaar nog een paar dagen die caravan uittesten... of wie weet toch nog een laatste vakantietje met zijn tweetjes in een huisje in nederland.

Hoi Carina,

Een caravan is inderdaad lekkerder dan een tent vooral met het weer van afgelopen week. Wij gaan een weekje naar oostenrijk met de auto zitten daar wel in een hotel. Moest een wandel vakantie worden, maar dat is nog maar afwachten anders een relax vakantie ook niet erg natuurlijk. Heb inderdaad zin in de 20 weken echo. Moet die week ervoor nog ook nog naar de verloskundge kunnen we het hartje ook nog een keertje horen. Nou ik hoor het vandaag nog wel hoe je echo is geweest.

Succes,

Margot

hoi hoi,

fijn dat je vakantie goed was! en je echo ook al, kan niet meer stuk dan he!! ook ik heb mijn 20 weken echo al moeten vastleggen, ik mag 24-09 ik ben dan 21 weken...heb er echt zin in! ik heb nog een caravan te koop staan als je interesse hebt, geef maar een gil. tis heerlijk en makkelijk en alles zit erin. ik ga morgen met justin zwemmen, altijd dolle pret!

doeiiiiiii

hoi hoi

ik heb eigenlijk niks te horen gekregen over mijn 20 weken echo...
zou ik die afspraak dan nu ook al moeten maken? ik moet over 4 weken weer naar de verloskundige. dan ben ik bijna 17 weken. zou ik dan nog wel op tijd zijn???
misschien toch nog eens over bellen.

@ sweety.. wat voor caravan heb je staan? een grote? we zijn ons een beetje aan het orienteren, maar wat is er veel keuze zeg!

ik ben helemaal happy! ik voel me zo heerlijk zwanger! eindelijk weer die kriebels die ik vorig jaar al vanaf dag 1 had... ben gewoon helemaal verliefd op dat prulletjes in mijn buik!

tis geen super grote caravan, gewoon een middelmoot denk ik, 4 persoons slaapplekjes. wel compleet met voortent enz. alles der op en der aan. helemaal schoon enz. hij is van mijn pa en ma geweest, en die zijn super zuinig erop geweest, maar willen nu een camper kopen omdat ze nu nog maar met zijn 2en zijn.

is verschillend die 20 weken echo, maar omdat hij voortaan vergoed wordt is het drukker op het ziekenhuis hiervoor en moest ik al vroeg boeken, vraag het anders ff aan je vk, die zal ongetwijfeld weten hoe druk het bij jou ziekenhuis hiervoor is.

en heerlijk toch, zo lekker zwanger nu eindelijk!! geniet er maar lekker van tis je gegunt hoor. hier een rotdag vandaag dus hopelijk morgen beter!! fijne avond en weekend!

bye bye

Terug
Bovenaan