onzeker...

haha een buik van 16 weken??
maar het schijnt bij een 2de sneller te gaan he!

ik kan mijn buikje gewoonweg niet meer inhouden.. dus een heleboel broeken durf ik nu al niet meer te passen!

ik ben juf! ik werk in groep 3,4,5. een drukte van belang, maar erg leuk!
nog 3 weken tot de zomervakantie en dan loopt mijn contract ook af. dus voor mij wordt het een uitkering aanvragen en een beetje vervangen wanneer er zieken zijn.
aan de ene kant jammer dat er finanieel geen zekerheid is, aan de andere kant vind ik het ook wel lekker rustig...

we zijn namelijk ook nog een huis aan het verbouwen, dus een beetje rust heb ik wel verdiend. je snapt dat het verbouwen voor mij op een laag pitje staat. maar straks wil ik wel op het gemakje nog wat schilderen ed. alleen dan met verf op waterbasis. dan maar wat meer geld eraan uitgeven! ik heb het er voor over!

groetjes

oja.. heb de gyn niet meer te poakken gekregen. een afspraak kun je niet meer maken na 4 uur. morgenmiddag dan maar doen!

ik hoop dat we de 27ste terecht kunnen. dan ben ik 6 weken en 3 dagen.

vandaag trouwens precies 5 weken! yiehaaaa
nog 35 te gaan!

hee meissie,

JIPPIEEEEEE!!!! al 5 weken!! hahahah goed hoor!! Ikke 7 weekjes hahahaha gaat best snel he? Ik heb ook geen financiele zekerheid, want ik heb een halfjaar contract bij mijn bazin voor bedrijfleidster in het instituut, maar ja, ben nu zwanger dus das minder voor haar he. Thuis mijn zaak loopt wel, maar das kleinschalig en niet van te leven, we doen er de extraatjes van en luxere boodschappen enz. ook ik vind het niet zo erg hoor, ik zie wel na de bevalling. heb ik het ff lekker rustig. hoe voel je je verder?? ikke prima, morgen echo...ben wel zenuwachtig hoor!! pfffffff. is het gelukt met een afspraak te maken?? ik heb pas na 5,5 week gebelt, wilde eerst ff kijken of het goed ging was beetje angstig hahahaha succes

laterssssssss

knuffel sweety

hey!

hier gaat nog steeds alles goed! moet wel regelmatig wat eten... anders voel iki me blegh!

ik was antuurlijk weer te laat thuis om te bellen. morgen neem ik het nummer mee naar mijn werk en als mijn stagiaire lesgeeft ga ik even bellen.
schiet niet op zo!

spannend je echo morgen! hoe laat ben je aan de beurt?
ik duim voor je hoor!

groetjes!

nou, alles is goed gelukkig!! een mooi kloppend hartje !!! pak van mijn hart hoor!! het ziet er nu dus eindelijk naar uit dat het goed gaat....verder nergens last van gelukkig. mag met de 12 weken weer een echo, voor een preciese meting!! leuk\!!! heb je nu al een afspraak gemaakt?? hoe gaat het verder??

liefs sweety

ook in dit draadje weer gefeliciteerd!
dat moet toch een opluchting geweest zijn!

ik heb een afspraak! ik kon komende dinsdag al, maar dan ben ik precies 6 weken (denk ik). de kans dat er dan een hartje klopt is niet erg groot, dus wilde een paar dagen later.
nou het is anderhalve week geworden hahaha

vrijdag 4 juli is het zover. 8:40 word ik verwacht.
ben dan 7 weken en 3 dagen volgend mijn berekening.

verder gaat het goed hier. beetje moe en weeig, maar als ik op tijd wat eet gaat het goed.

groetjes

ow wat spannend joh, 4 juli...das ook al zo he!! ik ben nu ongeveer 7 weekjes en mag met 11 weken weer een echo. kijk er nual naar uit!! en de buik blijft maar groeien he pffffffffff hoe gaat het verder met je?? en op je school??? en thuis met verven enz?? wel waterverf he anders mag je het niet inademen|!!! ik heb lekker een rustig weekendje eindelijk eens...morgen word mijn oma 85 en verder niks!! heerlijk, heb bijna altijd wel wat, dus ik ga lekker met mijn zoontje fietsen, want vriendje moet toch werken!! en jij nog plannen??

liefs sweety

hoi hoi!

wat een berg vragen...
met mij gaat het goed. voel me nog altijd vreselijk zwanger en ook vanaaf is mijn buik weer helemaal opgezet. leuk!

met school gaat he took goed, al is het wel vreselijk druk. de laatste 2 weken van het schooljaar. daarna lekker bijkomen.
lig de komende dagen gewoon om half 9 op bed met laptop en tv aan. rust ik toch uit.
je gaat dus nog veel berichtjes krijgen hier!

schilderen zal met verf op waterbasis moeten gaan gebeuren. maar ik hoop dat he tmrogen mooi weer is en ik buiten met de gewone verf nog iets af kan maken. lekker in de frisse lucht maakt het niet uit toch? ga in ieder geval niet met mijn neus boven de verfpot hangen!!!

voetballen kijken we bij ons thuis. met een paar vrienden, dus das wel gezellie.

zondag haal ik spot op. dat is ons nieuwe pupje. we hebbenb al een jack russel, maar over 2 weken komt er een 2de bij. dit hadden we besloten na de 2 recente miskramen. we wilden nieuw leven in ons huis.
tja dat het nu extra veel nieuw leven wordt, das alleen maar mooi meegenomen toch?

fijn weekend!

Terug
Bovenaan