onzeker...

ik las het ff terug en idd 4 vragen op je af gevuurd...  sorry hoor....maar idd uitkijken met verf hoor, ik werd er ook echt misselijk van! wat gezellie he, voetbal kijken....ik ga ook snel zo weer terug!! mijn oma is jarig vandaag en 85 geworden, dus waren we met heel de familie, was gezellig. dinsdag ga ik shoppen voor manlief in de bijenkorf. verder moet ik woensdag donderdag en vrijdag werken...pfffffff maar oke, schier de week wel lekker snel op!! jij ook fijn weekend hoor!!

byeeeeeeeeee

ondanks het toch wel mooie weer heb ik niet meer geverfd.

ik ben de stad in gegaan en heb 2 shirts en 1 rokje gekocht waar ik nog wat in kan groeien. gelukkig heeft de hennis best wat kleren van de gewone collectie die toch wat wijder valt bij de buik.

de voetbalwedstrijd had een teleurstellende afloop, maar het was gezellig met de meute hier in huis.

vandaag gaan we ons hondje weer een dagje halen. over 2 weken (wanneer ik vakantie heb) komt ze voor altijd, maar nu haal ik haar ieder weekend op voor een dagje wennen. vooral voor de hond die we al hebben is dit erg goed!

jij hebt trouwens ook een drukke week voor de boeg zeg!

mijn vriend rookt sinds deze week buiten! goed he! de eerste keer deed hij dat ook, maar toen had ik het hem gevraagd. nu zat ie uit zichzelf ineens buiten. de lieverd.

tijd om me aan te kleden, iets te eten en richting de fokker te rijden..
groetjes

leuk geshopt1!!! ik moet eigenlijk ook weer, wat broeken erbij....ach komt wel. en een hondje!!! lieffffffffff!! ben gek op puppy's hahaha, gaat het goed met jullie oudere hond?? klikt het?? gaat wel weer tijd inzitten he, ga je op training enz??
ja krijg een drukke week, maar ja, dan is die week wel lekker snel om hahahaha en dan ben ik weer een weekje lange zwanger he! ik krijg wel een leuk weekend dus heb er wel weer zin in...lekker optimistisch he op een zondag al over het volgende weekend hahahaha hoe was het weer bij jullie?? hier echt flink onweer en hagel hoor!!! pff was net op tijd met justin binnen, we zaten op de fiets!! heb me helemaal kapot gefiets en was totallos daarna, maar goed hij is niet nat geworden!!

fijne avond!!

doeiiiiiiiiiiiiii

whahaha en jij durft negatieve dingen over zeeuwen te typen..
hier scheen de zon! we hebben zelfs de bbq aan gehad!!!!
ok ik moet toegeven af en toe werd het bewolkt en kwam er wat meer wind, maar verder was het heerlijk weer.
gewoon in een topje rond gelopen.

het hondje is geweldig! onze andere hond heeft een trauma opgelopen en is erg bang naar andere honden. we hopen dat ze er zo een beetje overheen komt. het gaat gelukkig steeds beter tussen die 2.
nog 2 weken en dan is ze er voor altijd!

we waren vanmorgen dus bij de fokker om haar op te halen. daar hebben ze ook een rotweiler. ik kom vaak bij de fokker en ze wist dus van de misrkamen af. en oo kvan d eonderzoeken. blijkbaar had die rotweiler anders gereageert op me dan anders, want toen we vanaaf de pup weer terugbrachten, vroeg de fokker ons of er iets was wat we moesten vertellen... kijkend naar mijn buik.
ik begon te lachen en heb het toegegeven. ze merkte het aan hun rotweiler en had het ook een beetje aan mijn buikje gezien.

tja.. van mij mag de hele wereld het weten, maar echt uitgillen doen we het nog niet hoor. mensen die we vaak zien of waarvan ik wil dat ze het weten, die horen het snel. de anderen wachten maar ff.

groetjes

hahahaha was maar geintje he...beetje plagen zo, houd het gezellie.

ja dieren merken idd meteen alles he, goed he! ik heb het echt vaker gehoord dat honden het eerder weten dan jij zelf! ze ruiken het blijkbaar, worden aanhankelijker enz...toch mooi he de natuur! ach geniet er lekker van meis, tis toch zo!! en nu gaat het gewoon goed let maar op!! maar snap het wel hoor, ik had dat ook, toch beetje reserve he...tis bijna 4 juli he...spannend!

ik ga vanaaf i am legend kijken met will smith...lekker ding hoor! moet mooie film zijn met weinig praten dus we zien wel! morgen gaan we shoppen in de bijenkorf voor manlief, daarna klanten in mijn salon...dus drukkiessssssss

liefssssssssss

hoi sweety!

heb niet erg veel te vertellen, heb het voornamelijk druk met de laatste loodjes wat school betreft.

het gaat hier in ieder geval nog hartstikke goed.
de kwaaltjes beginnen behoorlijk te komen.
gevoelige borsten, op tijd moeten eten, moe!
maar ik geniet met volle teugen....

hoe is het met jou?
groetjes!

haaaaaaai

daar ben ik weer!! heb het echt heel drukkies gehad, dus ff geen tijd gehad om te komen gluren hier!! maar nu weer ff adempauze!! hoe gaat het met je?? las dat het heel ff schrikken was vanochtend?? gaat het nu weer oke?? probeer beetje te relaxen he meis, hoe moeilijk dat ook is!! hier alles goed, groei goed en voel me echt tiptop. nergens last van dus heel fijn!!! alleen dus druk ahhahahah maar ja, hoort erbij! ben nu paar daagjes vrij, das wel lekker, heb ik ff de tijd voor de tuin, want die ziet er echt niet meer uit en is verwaardloosd hahahha vinden de buren niet leuk hahaha

nou tot gauw weer he!!

liefs sweety

hoi hoii!!

ik had je al een beetje gemist.... maar gelukkig is alles goed!

hier is ok alles goed hoor! voel me met vlagen misselijk, en ben behoorlijk op aan het eind van de dag.

ik bang dat ik mijn buikje niet lang meer kan verbergen... ik had niet veel taille, maar er is werkelijk niks meer te vinden wat ook maar een beetje op een taille lijkt!

mijn collega grapte vorige week dat her er vast 2 waren en vandaag was ze er vanovertuigt dat het er 3 zijn. de grapjas!

nog 3 dagen werken en dan heb ik vakantie/ ben ik werkloos...
heerlijk genieten en niks doen!

groetjes

Terug
Bovenaan