onzeker...

je moet gewoon ff zeggen dat je zwange rbent, dan krijg je verdoving op een andere basis en die is niet schadelijk. en met een compleet loodschort om mag een foto...was heel zwaar hahahaha maar ja, alles voor het goede doel en goede bescherming he. nu gaat het wel wat beter gelukkig. en een dvd kun je idd altijd kopen hier tegen geringe bijbetaling...heel leuk, kon hem precies zien omspartelen naar zijn/haar buikje...zo schattig...20 weken echo al geregeld en dan ook dvd weer mee....mag in september...heb er nu al zin in...

fijn weekend, ga je nog wat leuks doen?

doeiiiiiiiiiii

hoi hoi

goh.. ik dacht echt dat er tijdens de zwangerschap niks aan je gebit gedaan werd. hmmz. weer wat geleerd.

wij doen dit weekend niet veel. het aquarium is vandaag bezorgd en ook het sanitair voor de badkamer. we moesten dus verplicht thuis blijven.

morgen komt er familie uit brabant op visite. dus ga vroeg naar bed, anders ben ik morgen nergens...

Hoi Carina,

Jullie ook nog even de badkamer verbouwen voor de kleine er is? Onze badkamer wordt begin augustus ook helemaal verbouwd. Krijgen nu een bubbelbad kan niet wachten tot die staat kan daar dan heerlijk in relaxen.

Na de badkamer gaan we dan kijken voor de babykamer heb daar ook super veel zin in, maar eerst voor ons beide a.s. donderdag weer een echo. Hoe laat moest jij ook alweer?

Groetjes Margot

hoi hoi

wij zijn net verhuisd en hebben er al een flinke verbouwing opzitten.
het hele huis moest namelijk onder handen genomen worden. een beetje het type bouwval gezocht.

nu is inderdaad de badkamer aan de beurt. heb er zin in, eindelijk een wc boven! en een bad (geen bubbels trouwens).

ik mag om 16:15 naar de vk, wel gewoon in het ziekenhuis, maar dus niet meer bij de gyn. en hoe laat mag jij?
ben echt zo benieuwd of alles goed is!

spannend donderdag!! maar ik denk wel dat het goed zit hoor!! ik geloof er heilig in! hoe was je visite?? warm he..pfffffffffff...mooie buikfoto trouwens...
hier alles goed, ook warm en noodweer gehad vanacht. morgen weer werken.

succes met de verbouwing,

doeiiiiiiiiii

Hoi Carina,

Gelukkig hoeven wij   alleen maar de badkamer te doen. Wij hebben om 10:00 de echo het is een nekplooimeting dus moeten nu naar het ziekenhuis. Ben ook super benieuwd of alles goed gaat daarbinnen.

Wat een buik heb jij al zeg ik heb ook wel een buik, maar dan wel iets kleiner dan die van jou. Heb je trouwens via de msn forum mijn bericht gezien of is het me weer niet gelukt? Ik hoor het wel.

Groetjes Margot

waar ging het berichtje over? dan kijk ik nog even...

ik ben de dag boven de wcpot begonnen.. blegh!
ik probeer nu te bedenken waar ik zin in heb wat eten betreft, mar ik kom nog nergens op uit. ik had gehoopt op een goede dag vandaag, want we krijgen over een uurtje visite!

Hoi,hoi,

Dat is minder dat je je niet lekker voelt als er visite moet komen. Valt ook niet mee met dit warme weer eet ook een stuk minder moet ik zeggen. Heel veel dingen staan mij gewoon niet aan om te eten.

Weet niet meer waar het over ging op het forum. Volgens mij een reactie op iets waar jij mee begonnen was. Probeer het vanmiddag nog wel een keertje bij een ander berichtje. Nou succes nog vandaag he hopen dat je niet de hele dag je zo beroert voelt.

Groetjes Margot

Terug
Bovenaan