onzeker...

Hoi Carina,

Alles is goed gegaan met de echo. Het kindje groeit goed en is erg bewegelijk zij ze. Ook het hartje weer gehoord dus ben weer helemaal gerustgesteld. Ook de nekplooimeting had een goede uitslag dus dat kan niet beter. Nu a.s. woensdag naar de verloskundige ben dan 13,1 weken dus kan ze ook het hartje laten horen.

Nou jij veel succes vanmiddag, maar dat komt vast goed denk ik. Ik hoor het wel.

Groetjes Margot

joepie!!!
alles was goed!

we hebben een armpje naar ons zien zwaaien, we hebben een lichaampje zien kronkelen/ dobberen in mijn buik. heel leuk!

over 2 weken mag ik weer. maar daar ga ik met plezier naar toe en niet in onzekerheid!
dit wordt dan wel de laaste keer in het ziekenhuis. vanaf dan mag ik nar een gewone verloskundige en krijg ik pas weer met 20 weken een echo.
maar met de foto's (3stuks) van vandaag ben ik helemaa happy!

ze heeft heel uitgebreid gekeken, van alle kanten wel een keer met ons gekeken wat er allemaal te zien was. de beginnende kaaklijn, alle armpjes en beentjes gezien enzovoort.

joepie! we vieren weer een klein feestje vandaag!

margo, jou ken ik niet, maar fijn dat alles goed is! fijne zwangerschap verder!

carina, jippieeeeeeee eindelijk goed nieuws he meis...gefeliciteerd hoor, nu kan het niet meer mis gaan hoor! en nu mag het echte genieten gaan beginnen he! hopelijk wordt de misselijkheid ook langzaamaan wat minder, maar nu weet je zeker waar je het voor doet.

bye bye

hoi sweety...

ik ben zo blij.. dat wil je niet weten! ik ben de dag vandaag begonnen met ons gupje een goeiemorgen te wensen...
hahaha

maaruh.. wij hebben besloten toch nog op vakantie te gaan, dus de komende week moet je het zonder mij doen.
lekker een weekje naar italie!
byebye

Terug
Bovenaan