Ook 13 of 14 weken zwanger??

Ik ben benieuwd of er dames zijn die ook in ongeveer dezelfde week zitten als ik (13 weken).
Het lijkt me leuk ideetjes uit te wisselen en ik ben benieuwd hoe het bij andere vrouwen rond deze tijd gaat.

groetjes Seda!!

Hoi,

Ik ben vandaag precies   13 weken zwanger van mijn 2e kindje. Tot nu toe verloopt alles goed en heb bijna nergens last van! En hoe gaat het bij jou?

Groetjes Pien

Hoi,

Ik ben komende woensdag 14 weken zwanger.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik op dit moment niet echt optimistisch ben.
Ben het nu wel zat om me behoorlijk slecht te voelen.
Loop nog steeds de hele dag te kokhalsen en ben doodop.
Ik wil er nu wel van gaan genieten.
Ik erger me aan alles en alles is me te veel.
Ik zou zoveel willen doen maar vind er gewoon de puf niet voor.
Iedere dag denk ik: nu gaa ik het doen en dan uiteindelijk belandt ik op de bank omdat ik wil slapen.
Gister de halve dag lopen huilen, kon gewoon niet meer stoppen.
Iedereen zegt dat het zo leuk is om zwanger te zijn, nou voor mij (nog) niet!!
Hopelijk gaat het binnenkort beter want mijn vriend weet ook niet wat hij met me aan moet.

Ben ik echt de enige?

Groetjes Grace

Draakje, meid, ik kan me je gevoel levendig voorstellen!
Kinderen krijgen is leuk, maar dat hele zwanger zijn mag voor mij afgeschaft worden.  De eerste was 9 maanden afzien, boordevol kwaaltjes. Weinig leuks te ontdekken, hoor! Ik werd zo boos van al die mensen die vonden dat ik "lekker moest genieten" van mijn zwangerschap. Genieten met misselijkheid, maagzuur, pijn ieder moment van de dag, extreme vermoeidheid, etc etc?? En nu de 2e kotsmisselijk, huilerig, prikkelbaar, supermoe, darmkrampen van verstopping en slecht slapen. Wederom nog weinig 'genoten'!

Maar sinds 5 dagen lijkt het beter te gaan met me, begin voorzichtig te denken dat ik nu misschien wel een keer 'de boeken' volg en me in het 2e trimester een stuk beter ga voelen. Dus er is nog hoop! De misselijkheid is bij de meeste vrouwen rond 16 weken verdwenen en ik denk dat ik nu eindelijk een van die gelukkigen ben. Ik hoop voor je dat het ook bij jou binnenkort beter gaat!!

Wat er ook gebeurd, volhouden meid, er komt een einde aan. Ik voelde me echt als herboren toen ik bevallen was en al die hormonen uit me lijf waren, en de kwaaltjes als sneeuw voor de zon verdwenen. En cliche, cliche, straks als je je kindje vasthoudt is het het allemaal waard geweest...

Maar je bent dus niet de enige...

Groetjes, Karin
13 wkn

Vervelend ja als je er zo last van hebt.
Ik herken het wel hoor. Heb ook last van de hormonen en reageer soms heel fel op de dingen Erg emotioneel. Maar ik weet waar het van is dus relativeer het maar meteen. De lichamelijke klachten let ik niet op heb ze wel maar geef het geen aandacht. Gelukkig ben ik niet misselijk dus dat scheeld. Maar genoeg andere mankementjes hahaha

Seda

morgen ben ik ook alweer 14 weken maar niet geheel klachtenvrij ...

ik moet 's morgens vroeg veel kokhalzen en soms ook echt overgeven, daarnaast erg moe maar direct uit het werk lekker op de bank liggen helpt mij wel. Verder ben ik sneller geirriteerd en wat directer op het werk..(arme collega's)

Terug
Bovenaan