Ook 13 of 14 weken zwanger??

Hallo allemaal,

Nou vorig week donderdag voordat we een paar dagen weg gingen naar de VK geweest en jahoor ze kon het hartje niet horen. Ik lag daar op de bank echt zo   van zie je wel ik wist het wel....
Nou na tien minuten ofzo mocht we de wachtkamer weer in en daarna kregen we een echo en jahoor daar zagen we een springlevend hartje kloppen en een in de kreukels liggend beebje.  
De reden bij ons dat ze het niet kon horen was omdat de placenta er weer gezellig voor ligt.  Helaas heb ik dit bij Justins zwangerschap ook gehad en mede daardoor heb ik hem maar weinig voelen bewegen.
Maar goed hopelijk gaan we het deze keer beter voelen allemaal.

Verder gaat alles nog steeds goed. We hebben na het bezoek aan de VK bij de ikea een vloerkleed en 3 schilderij lijstjes gekocht voor het beebje.
Dat is het eerste wat we gekocht hebben voor hem of haar. Ik ben erg benieuwd wat we nu gaan krijgen. Ik denk zelf weer een jongen. Ik ben ook niet echt een meisjes mama namelijk hahaha. Maar ja ook een meisje zou welkom zijn en zou leuk zijn natuurlijk behalve dan voor de portemonee hahaha.

Ik woon trouwens in Zwolle.

groetjes

Terug
Bovenaan