Ook 13 of 14 weken zwanger??

Jaaaaaahh, hier nog iemand, morgen precies 14 weken!!! Draakje, we zijn precies even ver. Naar dat je je zo voelt! Ik voel me al wel iets beter, niet meer zo misselijk en extreem moe. Het is te doen nu.
Donderdag weer naar de VK.
Wel lekker he dat de eerste drie maanden voorbij zijn? Ik vond het zoooo lang duren! Zijn jullie nu ook al een beetje bezig met spulletjes uitzoeken, namen bedenken enzo? Of nog niet echt?

Liefs Kat

Hoi Katja(en andere)

Wat leuk dat we precies even ver zijn.

En wat is het fijn om te horen dat het bij andere ook niet altijd feest is.
We gaan deze maand kijken voor een kinderkamer.
Ik heb veel te veel ideeen en mijn vriend heeft er nog allemaal niet zo veel inspiratie bij.
Hij wil eerst eens in een grote zaak kijken om ideeen op te doen.
Denk zo ie zo dat vrouwen veel meer bezig zijn met inrichten en dergelijke.

Hopelijk is het snel feest want ik ben het goed zat!!

Groetjes en sterkte voor iedereen

Mijn babyuitzet kleertjes e.d. liggen al in de kast
Kinderkamer hebben we al een idee over.
De meisjes naam hebben we al.. jongens is lastig.
We hebben ook al het geboortekaartje uitgezocht...
Kraamzorg en opvang is geregeld hahaha.
Fijn idee.. zit ik straks met die feestdagen lekker rustig!!!

Welke regio komen jullie meiden?

Ik ben donderdag 14 weken.
Heb eigenlijk nergens last van. Geen tel misselijk geweest Alleen verschrikkelijk moe. Maar ook dat wordt beter. Heb weer wat meer fut en doe ook wel weer iets meer dan voorgaande weken. Morgen voor het eerst positie kleding kopen, mijn broeken beginnen toch wel strak te zitten nu.
groetjes,
Hanke

Hey allemaal,

Draakje ik denk ook dat het meer een vrouwending is dat inrichten enzo. Manlief is toch meer bezig met de praktische zaken (grotere auto etc.). Namen bedenken vinden we ontzettend moeilijk, voor een meisje hebben we wel wat ideeen, voor een jongen nog helemaal niets.
Wat leuk Seda dat je al kleertjes hebt!!! Hebben wij nog niet. Ik was tot de 12 weken ook wat 'onder voorbehoud' omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Nu ben ik wel wat rustiger, maar ik vind het nog steeds spannend allemaal, morgen naar de VK... Hebben jullie dat ook dat je dat nog steeds spannend vindt? Of hebbeb jullie dat niet zo erg (gehad)?
Hanke ik heb ook net wat positiekleding gekocht, moet nog meer want de broeken die tot nu toe nog net konden, kunnen nu echt bijna niet meer. Ga vrijdag nog even shoppen!
Willen jullie weten wat het wordt, jongen of meisje? Wij wel denk ik. Ik denk dat het een jongen wordt, soort voorgevoel, al zegt dat in mijn geval helemaal niets hoor.

Groetjes!

Hallo Allemaal,

Ik ben vandaag precies 14 weken.
Katja wat leuk morgen weer naar de VK ik ga morgen ook weer naar de VK haha
En we zijn ook nog even ver want jij bent als ik het goed gelezen heb ook 14 weken vandaag??
Het is voor ons de tweede dus de meeste kleertjes en dergelijke hebben wij al. Positie kleding heb ik ook nog wil nog wel graag een mooie spijkerbroek want die heb ik echt gemist bij de eerste.

Verder voel ik me goed op de giga stemmingswisselingen na dan. Ik kan soms echt giga uit mijn dakpan vliegen om iets simpels en kleins.

Groetjes

Jippie, inmiddels weer een paar dagen verder en ik voel me nog steeds goed! Ik denk echt dat ik de misselijkheid heb gehad, ben ook echt stukken minder moe. Ik heb ook weer de puf om me te ergeren aan mijn chaotische huishouden (waarin de laatste paar maanden erg weinig werd gedaan...) en heb de benedenverdieping al grondig aangepakt, ha ha! Ik begin nu toch eindelijk wel te genieten!

Ben ook bij VK geweest, kon ze het hartje niet vinden!!! Brr, gelukkig had ze een echo apparaat en kreeg ik mijn guppie weer te zien! Met kloppend hartje en gewoon dartelend en springend, dus blijkbaar een beetje eigenwijs, ha ha. Maar wel een opluchting natuurlijk. Terwijl ik die eerste maanden eigenlijk helemaal niet spannend vond, ik had heel sterk het gevoel dat het gewoon niet mis kon gaan (lekker naief hoor, maar ja).

Ik heb wel nog niets gekocht voor de kleine spruit, dat voelde voor mij niet goed zo in het begin. Alsof ik het dan juist over mezelf zou afroepen... Maar heb ook niet zo'n haast, dit is ook mijn 2e en idd, dan heb je al zoveel in huis. En nieuwe dingetjes kopen, dan eigenlijk voor mijn zoontje. Hij is nu degene die een nieuwe slaapkamer krijgt etc...

En namen, pfff, dat vind ik zo moeilijk, dat stel ik echt zo lang mogelijk uit, ha ha. Zo met 7 maanden is vroeg genoeg wat mij betreft. Het lijkt me zo heerlijk als je al zo snel weet welke naam je wilt geven! Ik heb er bij mijn eerste nachten van wakker gelegen en dagen over gepiekerd... Heb er nu dus ook eigenlijk geen zin in, hi hi.

Ik woon trouwens in Maastricht... En heb ook al weken positiekleding aan.

Groetjes, Karin
13+2 wkn

Terug
Bovenaan