Jippie, inmiddels weer een paar dagen verder en ik voel me nog steeds goed! Ik denk echt dat ik de misselijkheid heb gehad, ben ook echt stukken minder moe. Ik heb ook weer de puf om me te ergeren aan mijn chaotische huishouden (waarin de laatste paar maanden erg weinig werd gedaan...) en heb de benedenverdieping al grondig aangepakt, ha ha! Ik begin nu toch eindelijk wel te genieten!
Ben ook bij VK geweest, kon ze het hartje niet vinden!!! Brr, gelukkig had ze een echo apparaat en kreeg ik mijn guppie weer te zien! Met kloppend hartje en gewoon dartelend en springend, dus blijkbaar een beetje eigenwijs, ha ha. Maar wel een opluchting natuurlijk. Terwijl ik die eerste maanden eigenlijk helemaal niet spannend vond, ik had heel sterk het gevoel dat het gewoon niet mis kon gaan (lekker naief hoor, maar ja).
Ik heb wel nog niets gekocht voor de kleine spruit, dat voelde voor mij niet goed zo in het begin. Alsof ik het dan juist over mezelf zou afroepen... Maar heb ook niet zo'n haast, dit is ook mijn 2e en idd, dan heb je al zoveel in huis. En nieuwe dingetjes kopen, dan eigenlijk voor mijn zoontje. Hij is nu degene die een nieuwe slaapkamer krijgt etc...
En namen, pfff, dat vind ik zo moeilijk, dat stel ik echt zo lang mogelijk uit, ha ha. Zo met 7 maanden is vroeg genoeg wat mij betreft. Het lijkt me zo heerlijk als je al zo snel weet welke naam je wilt geven! Ik heb er bij mijn eerste nachten van wakker gelegen en dagen over gepiekerd... Heb er nu dus ook eigenlijk geen zin in, hi hi.
Ik woon trouwens in Maastricht... En heb ook al weken positiekleding aan.
Groetjes, Karin
13+2 wkn