Ook 13 of 14 weken zwanger??

Oh ja, ik heb heel levendig gedroomd dat ik mijn 20 weken echo kreeg en er prachtig 2 balletjes op het beeldscherm verschenen... Sindsdien heb ik eigenlijk het gevoel dat het een jongen zal zijn. Ik kan mezelf ook niet zo goed voorstellen als meisjes-moeder, ha ha. Nog 7 weken wachten en dan weet ik het...

Ik ben vandaag ook 13 weken en 2 dagen. Ben alleen nog maar super moe, maar ja veder mag ik niet klagen. Draag ook al een aantal weken positiekleding zit echt super.

De namen zijn wij al uit gelukkig. Vindt het voor een jongen ook moeilijker dan voor een meisje, maar het is ons toch gelukt. Gister nog bij de verloskundige geweest en ze konden het hartje snel vinden. Nu weer 5 weken wachten tot de volgende afspraak en daarna de 20 weken echo natuurlijk kan niet wachten.

Ik woon trouwens in Boskoop (zuid-holland)

Groetjes Margot

Hoi,

ik ben vandaag precies 14 weken zwanger. Nog wel last van moeheid. Misselijkheid niet echt meer. Maar sommige dingen strijden me wel tegen. Hebben jullie daar ook last van?

Groetjes Jolanda

Hoi allemaal,

Ik ben gisteren weer naar de vk geweest en alles was goed!!! Toch wel weer een opluchting. Het hartje klopte prima, ze kon het gelukkig ook snel vinden! Bloeddruk goed, uitslag bloedonderzoek ook, dus helemaal blij!
Ben vandaag lekker vrij en wil zo nog wat gaan shoppen (nieuwe broeken!!!), maar het regent...
Seda die doptones die je zelf kan bestellen, ik heb eens gehoord dat je die dingen niet te vaak zou moeten gebruiken omdat het schadelijk zou kunnen zijn voor de baby. Is dat inmiddels weer achterhaald?

Liefs Kat

Afgelopen woendag weer bij de vk geweest.
Hartje klopte weer prima en mijn bloeddruk was ook oke.

Ik heb deze week echt een hele slechte week.
Weer vanouds overgeven en behoorlijk humeurig.
We zijn gister wel even op stap geweest voor de kinderkamer en een kinderwagen.Echter buiten gekomen bij de prenatal ging het bijna mis met overgeven.

Ik hoop zo dat het snel beter gaat, kan dit echt geen 9 maanden hebben.

Groetjes

Terug
Bovenaan