Ook 40 plus en proberen zwanger te worden?

Ik ben 43 en momenteel zwanger van mijn 4de kindje (10w3d) De 2 oudste (15en 14 jaar) zijn van mij en mijn ex. De nu nog jongste (11 maanden) is van mij en mijn man.
De waardes stegen bij mij zoals het hoort... Alleen de kans op een miskraam is groter.. En dat is me dus ook 2 maal gebeurd helaas ?

@wolfje bedoel je de hcg waardes en zo ja wanneer teste jij positief? 

@Sanne gefeliciteerd nog!!Wat is het geworden als ik vragen mag?
@Wolffje gefeliciteerd met je zwangerschap!verloopt alles goed tot nu toe?Hoelang heeft het geduurd dat je zwanger was?
@Jolanda heb je al wat gehoord?
@Niet veel soeps dat is wel erg kort inderdaad!Ben benieuwd wat de reden is.
Ik heb 13 juni mijn nod...de 18de weer naar de gyneacoloog..

Nee nog niet marroussia. Ik hoop dat ik vandaag goed nieuws krijg omdat ik wéér gezakt ben ahhhhggg...

Oh Jolanda wat jammer...waar ben je op gezakt? Hoop zeker voor je dat je goed nieuws krijgt!! Ik ga heel hard voor je duimen :) 

Hallo dames, ik ben niet! zwanger. Bloedtest was negatief en nu stelde de dokter voor dat mijn vriend zich òòk zou kunnen laten testen. Maar ik weet dat hij dat niet gaat doen dus dat zullen we ook aan de gyneacoloog vertellen zodra we daar zijn. Plus ik ben ongesteld geworden vanmorgen. Maar dit was een cyclus van 43 dagen het langste tot nu toe. Het is nu belangrijk om te kijken hoe alles eruit ziet daarbinnen en te kijken als ik ook daadwerkelijk al in een voorstadia zit van de overgang (want dat is mogelijk). Want niks weten is erger dan weten wat de feiten zijn en ermee om moeten gaan tenminste dat vind ik....
Dus zo staat het er nu voor

Wat jammer Jolanda. Je kan ook bij de huisarts een bloedtest vragen met de waardes van je hormonen. Dan kan de huisarts al zien of je in de richting van de overgang zit ja of nee. Dat is misschien sneller als bij de gynaecoloog. Die gaat dat waarschijnlijk ook zo doen maat dan weet je het wel iets eerder.

Marroussia dat had ze ook voorgesteld maar ik ben een beetje in de ontkenning en wil daar eigenlijk ook niet aan denken ?. Dit is een beetje overweldigend en wil graag het stap voor stap doen.

Terug
Bovenaan