Ook 40 plus en proberen zwanger te worden?

Wat jammer dat je niet zwanger bent Jolanda!Is er een reden dat je vriend niet getest wil worden?Hoef je niet te delen hoor maar vroeg het me zo af..Misschien kan je gaan temperaturen vanaf nu?Kan je in ieder geval kijken of je een eisprong hebt.

De grootste reden is zijn wantrouwen in de medische wereld. 3 jaar geleden was zijn vrouw zwanger en toen zij ongeveer 8 maanden zwanger was is ze overleden aan "deep vane trombose" . Zij heeft een hartinfarct gekregen en zijn dochter is met spoed gehaald, vervolgens is ze naar maastricht gebracht. Daar zag hij hoe slecht ze erbij lag en de keuze nam om haar te laten gaan. Dus in 1 nacht de 2 liefdes weg......de doktoren hadden de klachten niet serieus genomen en daarom heeft hij geen vertrouwen in de medische wereld. 
Hij heeft nu zoiets van komt het van nature dat is mooi maar hij wil niks forceren puur omdat wij zo nodig een kind willen. En hij heeft met zijn overleden vrouw ook in de mallemolen gezeten want ze waren al 4 jaar bezig voordat ze dus zwanger was van hun dochter. 

Wat heftig Jolandastiertje, ik snap hem deels ook wel. Maar wel frustrerend voor jou. Ik hoop voor jou dat hij zich bedenkt en toch iets mee wil doen of dat je zomaar spontaan zwanger wordt. 

@Jolanda wat een vreselijk verdrietig verhaal en goed te begrijpen dat zijn vertrouwen in de medische wereld weg is.Hoe oud is je vriend?Bij jou kunnen ze in ieder geval alles nakijken en ook kijken hoeveel eitjes je nog hebt.
Heb je wel eens een maand je temperatuur bij gehouden?

Hallo, 

@gebruiker 10133442 dat doet hij niet daar ken ik hem te goed voor.
@marroussia hij is nòg 42 maar dat duurt ook niet zo lang meer ??. Alleen al voor een gevoel van weten hoe je erbij staat zal al veel helpen. 
Ik heb tot nu toe nog nooit de temperatuur bij gehouden en we klussen ook niet extra in mijn vruchtbare periode want daar zal het niet aan liggen.

@ Jolanda ik ben sinds deze maand begonnen met temperaturen op aanraden van de gyneacoloog.Ook moet ik de derde dag van mijn nieuwe cyclus bloed gaan laten prikken.Op welke dag in je cyclus zit jij nu?

jolanda. Wat een heftig verhaal. Ongelofelijk.  Ik snap dat je partner het allemaal niet meer vertrouwt. 
Balen dat je je rijbewijs niet hebt gehaald. 
En duimen dat het straks bij jou allemaal goed is als je het laat onderzoeken. 
Maroussia. Hoe gaat het met jou?

@jolandastiertje. Ik kon deze zwangerschap al bij 3,5 week (dus 3 dagen voor NOD) aan de test zien dat ik zwanger was (ben)
@marroussia bij de eerste zwangerschap was het raak na ronde 5. Bij de tweede na ronde 3.

Terug
Bovenaan