Ook 40 plus en proberen zwanger te worden?

@Jolandastiertje wat verschrikkelijk zeg wat jouw vriend heeft meegemaakt. Hoe kom je daar overheen?
@Marrousia; wij hebben een dochter gekregen.
Ik zou ook adviseren om je temperatuur bij te houden en ovulatietesten te gebruiken. Ik had die van Sensitest. Goedkoop en eenvoudig in gebruik. Ook de extra vroege zwangerschapstesten had ik van Sensitest. 

@Niet veel soeps met mij gaat het wel goed.Ik donderdag mijn nod dus het komt in de buurt.Als ik donderdag ongesteld word moet ik de derde dag van mijn cyclus bloed laten prikken.
@Wolffje dat is snel ik was bij mijn kinderen ook snel zwanger maar helaas zit dat er nu niet meer in..
@Sanne lekker genieten van jullie dochter!

marroussia. Waarom is dat zo? Op de derde dag van je cyclus bloed laten prikken?

@wolfje dat is snel...en ook nog voor je nod.
@sanne1979 hij heeft ook veel moeite gehad met dat hij verder moest. In mei is hij emotioneler dan normaal want het is in mei gebeurd. De pijn is er nog maar de kantjes zijn minder scherp tegenwoordig.
Afspraak gemaakt met de gynaecoloog, ik ga na de huwelijksreis er naar toe. Ik kon eerder maar ik wil mij richten op de dingen die al gepland staan. 

@jolandastiertje.. Leuk.. Waar gaat de reis heen??? Wie weet zijn jullie dan zo ontspannen dat het alsnog spontaan gebeurd... Zo is het bij mijn dochtertje gegaan... Alles ff losgelaten en de maand erop zat mini in mijn buik..
Hopelijk gebeurd dat bij jullie ook. 

Jaaa wij gaan naar midden frankrijk.....wijn, kaas en rust. Nou volgens een app heb ik een paar dagen ervoor mijn eisprong dus dat zou perfect zijn @wolfje.

@niet veel soeps dat moet voor de gyneacoloog. Ze willen alles in kaart brengen  :)

Jolanda fijne vakantie. Ik weet niet wanneer je gaat. Maar klinkt al heerlijk. Ik krijg donderdag eerste iui behandeling. Er waren 2 eitjes groot, morgen nog n echo en dan donderdag de behandeling. Ik ben benieuwd?

Terug
Bovenaan