Ook gestopt met de pil in juni?

hallo,

Ik ben ook net nieuw op dit forum. Ik ben dan wel niet gestopt met de pil maar mijn spiraaltje laten verwijderen. Ik ben 34 en heb al een dochtertje mirthe van bijna 3 jaar.
Toen ik van haar in verwachting raakte was ik wel net gestopt met de pil. Ik telde toen de eerste maand aan maar dat werd een miskraam de maand erop was ik zwanger van mijn dochtertje. Wij hebben toen geen 2 maanden gewacht wat dus wel een miskraam opleverde. Nu zegt de huisarts dat je niet hoeft te wachten ivm het spiraaltje te laten verwijderen. Dus we zitten nu in ronde 1. Vindt het wel spannend. succes ermee en ik lees wel wanneer je zwanger bent.

groetjes monique

Dag dames,

Ook ik ben nieuw op dit forum. Ik houd deze website al een tijdje in de gaten en heb nu besloten mee te kletsen! Ik ben net  27 jaar en woon samen met mijn vriend in Friesland.
Ook ik ben in juni gestopt met de pil. Ik dacht van tevoren dat het wel een paar maandjes zou duren voordat ik zwanger zou worden, dus ben wat eerder gestopt dan dat we eerst in de planning hadden. Nu heb ik al enige dagen last van krampen in mijn buik. Volgens mij zijn dit mijn darmen. Heeft iemand hier ook last van gehad toen ze gestopt is met de pil? Ik heb natuurlijk direct al zoiets van: zou ik al zwanger kunnen zijn?? Ik heb   verder nergens last van, dus geen misselijkheid enzo

Hoi meiden,

Ik heb een beetje moeite om op dit forum te komen, maar volgens mij ben ik niet de enige, dus toch maar even proberen.

Hier gaat het allemaal wel goed, ik zit te wachten op de rode duivels. Volgens mij had ik vorige week vrijdagavond mijn eisprong gevoeld, dus zou ik volgende week vrijdag of zaterdag ongesteld moeten worden. Zaterdag, gisteren en vandaag heb ik een keer lichtbruine afscheiding gehad bij het afvegen, erg raar allemaal. Dit heb ik nooit tijdens het pilgebruik gehad, dus misschien door het ontpillen?

Kaly, kut zeg van die bloedingen, ik kan me voorstellen dat je nu even een dip hebt. Heb je echt bloedingen of alleen wat bij het afvegen? Ik hoop dat de verloskundige je een maandag goed nieuws kan vertellen, ik zal met je meeduimen!

Mirthe, ik heb inderdaad ook gehoord dat je beter 1 a 2 maanden kan wachten na langdurig pilgebruik, vanwege een hogere kans op miskramen of meerlingen. Vandaar dat ik ook even mijn cyclus afwacht.  Wel fijn voor je dat jij nu niet hoeft te wachten, veel succes met je eerste ronde!

Tina, ik weet niet wanneer je precies bent gestopt met de pil? Ongeveer 14 dagen na  de eerste dag van je ongesteldheid heb je je eisprong, dat gaat wel eens gepaard met lichte krampen. Ook de dagen ervoor kun je een drukkend/zeurend gevoel in je onderbuik hebben. Meestal is dit dan aan 1 zijde van je navel in de onderbuik.

Groetjes Saskia

Lieve Sassie,

Heb steeds minder bloed. Nu alleen nog bij het afvegen.......gisteravond nog weer een test gedaan, maar er staan nog steeds 2 dikke strepen. Ik durf weer een beetje hoop te hebben.
Ik wou dat het al maandag was........nou ja, eerst lekker weekend!
Wens je succes en je hoort (leest) wel hoe het gegaan is.
Liefs Kaly

Hallo allemaal

Ik ben nieuw op het forum. Ik ben desiree, ben 23 en woon samen met mijn vriend in zaandam.
24 augustus 2006 gaan wij trouwen.
We hebben samen een grote kinderwens, en ben ook gestopt met de pil sinds eind mei.
Ik heb mijn 1e ongi alweer gehad na stoppen met de pil, dat was 26juni. Was er best vrebaasd over dat het al kwam, ik had al zoveel verhalen gelezen dat het heel lang kon gaan duren.

Groetjes
Desi

Hoi allemaal,

Ik ben ook nieuw en in juni gestopt met de pil, ik ben deze week voor het eerst ongesteld geweest na dat ik gestopt ben.

Ik ben 25 jaar en jullie verhalen komen mij zo bekend voor en vind het leuk dat er zoveel zijn die gelijk met ons zijn gestopt.
Wij vinden het allebei ontzettend spannend we zijn bezig voor de eerste en het kriebelt gigantisch.

groetjes

Hoi Allemaal,

Ook ik ben in juni 2006 met de pil gestopt. Ik vind het zoooo spannend.
Ik heb wel dik tien jaar de pil geslikt.

Ben ook erg benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat.

Kaly ik vind het ook spannend voor jou. Hoop dat het goed gaat.

7 jaar geleden zijn wij getrouwd. Ik wist nooit zeker of ik het wel wilde. Vond het echt een moeilijke beslissing. En nu ik gestopt ben vind ik het nog moeilijk.

Volgens mij hou je dat ook.. We wachten nu maar af. Ik hoop allereerst dat het 'lukken' wil.

Jullie ook allemaal suc6!

Liefs,

Er

Terug
Bovenaan