Hoi allemaal,
hier gaat het wel. Vandaag spulen inpakken en dan morgen weg. Ik zit erover te denken om over een week of twee lekker een weekendje met Laura naar Center Parks te gaan ofzo.
Mattijs heeft vanmorgen het ww van de laptop veranderd zodat ik niet de hele dag op msn kan zitten, maar ik kon nu even kijken, dus even een kort berichtje. Ik probeer mezelf vanavond nog even te laten zien en anders geef ik vrijdag of zaterdag wel even een update. We hebben wel wat gepraat, maar moeten nog een hoop bespreken en wie weet hoe het gaat als ik eenmaal aan de wal zit.
Eén ding weet ik zeker: ik ga een plek zoeken om te wonen en dán gaan we kijken of we nog samen verder willen. Aan boord ga ik niet meer, want ik word hier niet gelukkiger van en daar hebben we alle drie niets aan!
Gisteravond viel ik idd weg van msn en toen ben ik maar een flesje gaan geven en naar bed gegaan, heb nog even geslapen ook!
Laura heeft vanmorgen lekker geknuffeld met papa en ze lijkt nog niet zo veel door te hebben, ik hoop dat dat zo blijft. Als we eenmaal bij opa en oma zijn, dan vindt ze haar draai altijd snel, dus dat zal nu ook wel weer goed gaan.
Groetjes Ilona