Ook hier is het bal

He Ilona,

Wat een naar bericht! Ik hoop dat je het weekend aan wal een beetje rust kan vinden en alles voor jezelf op een rijtje kan zetten. En dat jullie er samen toch uit mogen komen. Heel veel sterkte de komende periode!

Liefs Lien.

hoi ilona,

veel sterkte gewenst. hopelijk komt het weer goed.

groetjes Miranda

Sterkte Ilona!

Mocht je ergens zijn waar geen msn op de pc staat:
Op google webmessenger intikken. Via webmessenger kun je ook online komen op msn! Het is een simpele versie van msn op internet en ik gebruik het wel eens als ik bij mijn ouders ben.

jeetje zeg, ik schrik hier ook wel van zeg, had helemaal niets in de gaten (weet niet of ik blind was of dat het klopte dta je niet zo veel hebt laten merken)

Ik ben blij dat je schrijft papa heeft net lekker met laura geknuffeld, (mischien gezien mijn eerdere berichten weet je wel waarom.

neem goed de tijd om de juiste beslissingen te maken, want wat je ook beslist alles gata nu toch voor je veranderen.

sterkte meid!

We hebben gepraat!!!!

Nu zitten papa en Laura te spelen en te zingen. Vandaag al de hele dag spelen ze en ik wil dat ook graag.

We hebben afgesproken dat hoewel ik wel aan de wal ga, we nog niet definitief uit elkaar gaan. Hij dacht dat ik niet meer van hem hield en ik had niet gezegd dat ik aan boord ongelukkig was. Hij begon al helemaal van als we een huis aan de wal hebben moet dat erheen en dat en dat en ik hield een slag om de arm deze keer. Ik wil gewoon even rust op het moment, weet het even niet.

Nu ben ik opeens ook schat en schattebout als ik geroepen word . Hij is gewoon erg opgelucht dat het hoge woord eruit is, maar boos dat ik het niet eerder vertelt heb, moest eerst even weg toen ik hem vertelde dat ik hier ongelukkig ben. Het is niet mijn keuze dat ik van boord ga, maar de zijne, maar nu weet hij ook wat er met mij aan de hand is en dáár kunnnen we aan werken. Het gekke is dus dat hij gisteren mij van boord trapte en nu meer aan onze toekomst denkt dan ik.

Ik houd jullie op de hoogte

jee zeg dat is zeker schrikken
ik hoop dat je nu aan wal meer rust krijg
ik hoop dat het weer goed kom
heel veel sterkte

groetjes lonkie

He meid,

Wat een kl#te situatie zeg!
Ik kan je op dit moment alleen heel veel sterkte wensen. En denk goed na voor je definitief de knoop doorhakt.
Ik heb ook ooit zo gezeten, uiteindelijk zijn we samen gebleven. En Femke is dus het bewijs dat relaties soms nog gered kunnen worden.

Heel veel sterkte meis.

Dikke knuffel linda en femke

Hey Ieloon,

Wat rot allemaal zeg, wat een verwarring en ellende.
Heel veel sterkte de komende tijd en denk rustig na.

Liefs Sarah

PS, als je wilt kun je me toevoegen op msn harasesor op hotmail.com

Terug
Bovenaan