Ook hier is het bal

Hoi Ilona

Ik ben heel blij te horen dat jullie toch nog gepraat hebben. zeker voor je van boord gaat.
Goed van je om te zeggen dat je aan boord niet gelukkig bent. Ik heb het idee dat jij ook gewoon veel meer onder de mensen moet zijn.

Heel veel sterkte de komende dagen en dikke knuffel van ons.

groetjes irene

Hoi Ilona,

Zet alles goed voor jezelf op een rijtje, schrijf het desnoods op en spreek het uit met je man. Ik hoop dat alles goed komt. Je weet dat de meiden hier altijd een luisterend oor bieden.
Ik wens je veel sterkte en kom even tot rust (voor zover dat kan met een kleine meid )

Groetjes, Marieke (mv Nikki 24-01-07)

Hey Ieloon,

Ik lees dit nu pas, jeetje wat een klote situatie zeg! Wat  zal deze dag lang duren voor jou. Alles wat me te binnen schiet is hier boven al gezegd! Weet in ieder geval dat je een heleboel forumvriendinnetjes hebt die je met raad en daad willen bijstaan!

Hi Ilona,
Wat rot voor je zeg. Ik hoop dat jullie eruit komen. Op zo'n schip zit je natuurlijk 24 uur op elkaars lip en daar moet je ook maar tegen kunnen.
Sterkte.
Dikke kus en dikke knuf Britt & Marie-José

Ja, soms zijn heftige momenten nodig om doorbraken te maken of hoge woorden uitgesproken te hebben. Misschien wordt het alleen maar beter nu. Jullie houden blijkbaar genoeg van elkaar om er tot zover uit te komen en deze moeite voor elkaar te doen!

Kus
Rosanne

jeetje wat vervelend zeg....ik hoop dat je straks aan wal wat rust kan vinden en alles op een rijtje kan zetten.
doe het rustig aan.
gr tammy

Ilona, meid, hou je taai en hopelijk kom je een beetje tot rust als je aan wal bent, wat ook gebeurd is. We horen wel wat je met ons wilt delen.
Heel veel sterkte!

Karin

Hai Ilona,

Pfff wat een verhaal! Waardeloos zeg!
Veel sterkte,

Groetjes Veronique

Terug
Bovenaan