ook maar effe voorstellen!

Hallo allemaal!

Ik dool sinds een paar dagen ook rond op dit forum, maar het is misschien wel zo aardig om mezelf ook even voor te stellen!
Mijn naam is dus Titiana, ben 30, getrouwd met Erik, woonachtig in Franeker en we hebben een zoontje, Maxel van 8 maanden oud. Wil je hem zien, kijk dan op www.maxel.nl
Ik werk drie dagen als leerkracht op een basisschool hier in Franeker. Maxel gaat maandag en woensdag naar een kleinschalig KDV en dinsdag is Erik thuis. Donderdag en vrijdag ben ik thuis.
Handig dat dit forum er is! Jullie zullen me vast wel zo af en toe zien.

Groeten van Titiana
 
Hallo,

Wat een handig idee, om je even voor te stellen.
Ik zal het ook maar even doen.

Ik ben Petra, 31 jaar en getrouwd.  Mijn zoontje Thijs is geboren op 1 juni 2004.
Hij is dus inmiddels bijna 13 maanden. Ik werk drie dagen in de week als administrateur bij een bouwbedrijf. Thijs gaat twee dagen in de week naar een kdv en een dag in de week naar mijn ouders. Iedere week ga ik met mijn zoontje naar het zwembad om te babyzwemmen. Daar treffen we de andere dames van het zwangerschapsclubje. We zien elkaar dus nog steeds iedere week. Dat is erg gezellig voor zowel de kids als voor de mama's.

Tot tiks op het forum,

Petra
 
Helemaal niet aan gedacht...wel reacties tikken naar iedereen maar me vergeten voor te stellen.
Ik ben Esther, 29 jaar, woon in Breda, samen met Rene. We hebben 12 maart 2005 een dochtertje gekregen, Emma Sophie.
Ik werk als leerkracht op een basisschool in Gilze. Heel gezellig daar!

Groetjes vanuit het zonnige Breda!
 
hoi

ik zal mij ook voor stellen ik ben kristel en ik ben getrouwd met saman hij komt uit noord irak en samen wonen wij in eindhoven ik ben ook op 12-03-2005 bevallen van een tweeling. ze schelen 1 minuut van elkaar omdat het met een keizersnee is gegaan.