ook maar effe voorstellen!

Hallo allemaal!

Ik dool sinds een paar dagen ook rond op dit forum, maar het is misschien wel zo aardig om mezelf ook even voor te stellen!
Mijn naam is dus Titiana, ben 30, getrouwd met Erik, woonachtig in Franeker en we hebben een zoontje, Maxel van 8 maanden oud. Wil je hem zien, kijk dan op www.maxel.nl
Ik werk drie dagen als leerkracht op een basisschool hier in Franeker. Maxel gaat maandag en woensdag naar een kleinschalig KDV en dinsdag is Erik thuis. Donderdag en vrijdag ben ik thuis.
Handig dat dit forum er is! Jullie zullen me vast wel zo af en toe zien.

Groeten van Titiana
 
Hallo,

Wat een handig idee, om je even voor te stellen.
Ik zal het ook maar even doen.

Ik ben Petra, 31 jaar en getrouwd.  Mijn zoontje Thijs is geboren op 1 juni 2004.
Hij is dus inmiddels bijna 13 maanden. Ik werk drie dagen in de week als administrateur bij een bouwbedrijf. Thijs gaat twee dagen in de week naar een kdv en een dag in de week naar mijn ouders. Iedere week ga ik met mijn zoontje naar het zwembad om te babyzwemmen. Daar treffen we de andere dames van het zwangerschapsclubje. We zien elkaar dus nog steeds iedere week. Dat is erg gezellig voor zowel de kids als voor de mama's.

Tot tiks op het forum,

Petra
 
Helemaal niet aan gedacht...wel reacties tikken naar iedereen maar me vergeten voor te stellen.
Ik ben Esther, 29 jaar, woon in Breda, samen met Rene. We hebben 12 maart 2005 een dochtertje gekregen, Emma Sophie.
Ik werk als leerkracht op een basisschool in Gilze. Heel gezellig daar!

Groetjes vanuit het zonnige Breda!
 
hoi

ik zal mij ook voor stellen ik ben kristel en ik ben getrouwd met saman hij komt uit noord irak en samen wonen wij in eindhoven ik ben ook op 12-03-2005 bevallen van een tweeling. ze schelen 1 minuut van elkaar omdat het met een keizersnee is gegaan.
2 jongens rawan en alan. rawan is een koerdische naam voor makkelijk (was hij ook maar makkelijk)  en alan is zowel koerdisch als engels. in koerdisch betekent het verrovering en engels rots
Op dit moment ben ik werkloos, maar wel op zoek naar een baan in de avonduren anders betaal ik maar aan de opvang als dat er aan salaris binnen komt
maar het is wel een leuk idee om zo mezelf voor te stellen.

groetjes kristel 2lingmama
 
Hallo,

Ik heb me ook nog nooit voorgesteld,
ik ben Daniella 23 jaar jong, getrouwd met Willem
en ik ben op 14 april 2005 bevallen van mijn zoon Ruben.
En heel toevallig woon ook ik in Franeker. Ik werk nu
3 dagen per week als filiaalmanager in een drogisterij
in Franeker, alleen over 3 maanden stop ik hiermee, omdat
het toch wel een beetje veel wordt met de kleine erbij nu.
Misschien zijn we elkaar wel een keer tegen gekomen
in mijn winkel???? Ik heb je site van Maxel even bekeken,
wat een schattige foto's zeg!!!

Groetjes Daniella
 
Ik zal me ook even voorstellen

ik ben debby 21 jaar en ik ben op 03-05-05 bevallen van mijn zoon dylan
ik ben getrouwd met gido en woon in heerenveen en ben nog druk op zoek naar werk

groeten
 
Inderdaad niet aan gedacht....



Mijn naam is Paulien (mijn tweede naam is claudia en paulien was al
bezet, vandaar claudia ) ik woon samen met Ruud en zijn 2 kinderen en
sinds 25-08-2004 hebben we ook een kindje samen, genaamd Ronan Ayrton.

Ronan is te bewonderen op: http://ronan.vanstraaten.net



ik ben 27 en woonachtig in Amsterdam, verder werkzaam als grondstewardess op Schiphol.



 
Ook ík zal me even voorstellen;

Ik ben Fiona 25 jaar, en woon samen met mijn vriend in Surhuisterveen (Friesland).
Wij hebben 23 mei 2004 een prachtige dochter gekregen, ze heet Tanisha.
Ik werk nog 1 á 2 dagen in de week, mijn moeder past dan op en vindt dit geweldig om te doen.

Leuk idee, om je even voor te stellen. Zo heb je toch een beetje een idee wat voor mensen eventueel een vraag stellen of er op reageren.
 
Terug
Bovenaan