ook maar effe voorstellen!


Hallo moeders....
Hahahahaha ik moet erg lachen om titiana en mama van ruben...en om heel eerlijk te zijn ben ik nu stiekum wel benieuwd of jullie elkaar gezien hebben?? zo zie je mmar weer waar internet al niet goed voor is...
 
Hallo ik heet Xenia (poolse afkomst) en ik ben getrouwd met Deniz 29  jaar  (turkse afkomst).
Ik ben 23 jaar en ik ben op 7 februari 2005 bevallen van ons 2e kindje Leman Yasemin(meisje).
(1e kindje (jongen) Deniz jr + in 2002 bij de geboorte)
Ik zit nog momenteel op school ik hoop mijn diploma dierenartsassistente dit jaar te halen. Daarna hoop ik nog HBO te doen en te werken voor 3 a 2 dagen.

Leman  is zowel een Turkse als Franse naam en betekent: verlichting. Vernoemd naar mijn   schoonmoeder+  


Groetjes DEXEN

 
Hallo Titiana, ook ik dool hier sinds kort wat om en zie opeens dat je vlak bij mij in de buurt woont. Ik woon namelijk in Tzum.Breng jij je kind toevallig naar kinderdagverblijf "Bloem" in Franeker?
Ik werk nu twee dagen en mijn zoontje gaat nu nog naar mijn moeder, maar ik wil em eigenlijk wel één dag per week naar het kinderdagverblijf brengen.Ik zelf werk ook op een kinderdagverblijf, maar ik mag mijn eigen zoon niet meenemen, en dit kinderdagverblijf spreekt mij wel aan ook omdat dit kleinschalig is... Groetjes Renny
 
Terug
Bovenaan