ook maar effe voorstellen!

Leuk dat er nog meer moeders zich voorstellen!
En wat toevallig Daniella dat je ook in Franeker woont! Welke drogist werk je?
We komen elkaar vast wel eens tegen, misschien herken je Maxel wel!
Nou meiden, veel plezier op dit forum en we komen elkaar wel tegen!

Groeten Titiana
 
Hallo allemaal,

ik stel me ook maar even voor.
Ik ben Ilse de laat. Ik ben 28 jaar oud en heb samen met mijn vriend Maurice een zoontje "Jorn" van ruim 16 maanden (1-3-2004)
Wij wonen in Tilburg.
Ik ben klasse-assistente op een Mytylschool in Tilburg. Daar werk ik 2 1/2 dag in de week.

Ik vind het erg leuk en interessant om alle problemen, tips en gewone zegjes te lezen hier op het forum.
Jullie zullen mij ook regelmatig zien.

groetjes Ilse
 
Hoi,

Ik heb me al eens voorgesteld, maar door problemen met de computer heb ik al heel lang niet kunnen internetten . Nu lukt het weer af en toe, dus zal ik me nog eens voorstellen.

Ik ben Maike en ik heb een zoontje Youri van 20-01-2005.
Ik ben 27 en woon in Axel (Zeeland). Ik werk 3 dagen in de week als administratief medewerkster en calculator bij een schildersbedrijf. Op deze dagen past mijn zusje op Youri (voor een lekker voordelig tarief ). Zij heeft zelf een zoontje van 4 en een dochtertje van 2, dus hij krijgt daar genoeg aandacht (soms wel eens iets te veel...).

Verder gaan wij ook lekker babyzwemmen met zijn tweetjes. Dit is altijd superleuk.

Groetjes,
Maike
 
Hey Titiana,

Ik heb eerst  5 jaar bij de Trekpleister gewerkt, nu is het Kruidvat geworden, maar zoals je al kon lezen, niet voor lang meer. Ik ga vanaf oktober verder als verkoopster, ben nu filiaalmanager, alleen de werkdruk bij het KV ligt veel hoger als bij de TP, dus wordt het me nu allemaal een beetje teveel met de kleine erbij. Ik werk nu 28 uur per week, (ik neem 9 uren per week ouderschapsverlof op) veel 's avonds met de vulploeg, scheelt weer met oppas. Nadeel is dat ik dan overgeplaatst wordt, ik mag niet in Franeker blijven werken, dit zal wel Leeuwarden worden nu (hoop ik tenminste, dat is nog te doen met de trein).
Ben jij ook naar babymassage geweest??? Ze hadden daar foto's liggen, en op eentje dacht ik Maxel te herkennen (van zijn website)

Groetjes Daniëlla
 
Hallo moeders,

Ik ben vandaag voor het eerst op deze site. Dus ook voor het eerst bij  dit forum. Zal me ook even voorstellen:
Mijn naam is Danielle en ben 30 jaar. Ben getrouwd met Mario en we hebben twee dochters. De oudste heet Jordan en is 15-3-2003 geboren. De jongste dochter heet Kaylin is 1 juni jl. geboren.
Ik ben op dit moment nog met zwangerschapsverlof en heb daarna nog 6 weken vakantie opgenomen. Ergens is september moet ik dan weer gaan werken. Ben 3 dg werkzaam bij Vodafone City Point in Sittard als telecom adviseuse. Voordat ik Jordan kreeg, was ik manager van een filiaal, maar omdat ik minder ging werken, moest ik de functie opgeven. Achteraf ben ik heel blij dat ik dat heb gedaan, want thuis heb je verantwoordelijkheid genoeg!!
Ben heel blij dat mijn vriendin mij attent heeft gemaakt op deze pagina. Zo zie je maar dat je nooit alleen bent met problemen met je kinderen. En tuurlijk lees je ook leuke gebeurtenissen.

Groet Danielle
 
Hey Titiana,

Wij hadden vanavond nog kraamvisite van onze achterburen (de Vries nr. 25), en tijdens het gesprek werd duidelijk dat wij in dezelfde straat wonen. Ik heb begrepen dat jij op nummer 29 woont. Wij wonen op nummer 20!!! Wat een toeval zeg, woon je zo dichtbij elkaar en dan weet je het geeneens van elkaar. Ik zou je volgens mij ook niet herkennen, we wonen hier nu 3 jaar en kennen nog niet zoveel mensen in de buurt.
Nu de kleine er is, ben ik meer thuis (ik werkte altijd zo'n 45 uur per week en was eigenlijk nooit thuis) en begint het wat te komen. Vooral nu alle kinderen met dit mooie weer bij ons voor in de speeltuin spelen. Zwaai je de volgende keer als je langs komt lopen met de kinderwagen???

groetjes Daniella
 
hallo iedereen

ik ben nicolien ,bevallen van een dochter daphne en ik ben 26 jaar
ik woon in oud-beijerland en werk nu 2 dagen bij de fotoshop,de woensdag en de zaterdag...mijn vriend heeft ouderschapsverlof opgenomen en past die woensdag zelf op en natuurlijk die zaterdag.

ik ben blij dat dit forum er is want ik had brandende vragen en gelukkig weten jullie er raad mee

 
Hee Daniella!

Wat leuk zeg! Ik ga zeker zwaaien! Woon jij op de hoek? Is dat nummer 20?
We spreken elkaar dan vast wel eens een keer!
Hartstikke leuk!

Groeten Titiana
 
Terug
Bovenaan