Laat ik me ook eens voorstellen;
Ik ben Petra (25) en ben op 9 april 2005 moeder geworden Sigrid. Ben getrouwd met Dirk en wonen op het mooi (voormalige) eiland Marken. Ik kijk bijna elke dag wel op dit Forum. En heb ontzettend veel aan de tips, weetjes en andere dingen die hier onderling worden uitgewisseld. Sinds een week ben ik weer aan het werk en dat is best wel effe wennen. Ik werk 4 dagen en bijna een hele dag besteed ik aan het huishouden. Vrije tijd zit er niet altijd meer in. Maar de woensdag hou ik voor mezelf en Sigrid. Zondag is de enigste dag dat we echt met z'n drieeen zijn.
Op 7 september heb ik een beauty-dagje met mijn vriendin (doen we elk jaar). Daar kan ik op dit moment al echt naar uitkijken, want zoals Oprah zegt in haar talkshows "Het moederschap is de zwaarste baan van de wereld". Ik kan me hierin best vinden. Maar goed, als ik naar mijn kleine schat kijk, is het ook een van de leukste.
Nou moeders ik zal jullie vast nog wel eens spreken op dit forum... Succes met het vinden van jullie vrije tijd om gezellig op dit Forum te komen kletsen...
Groetjes,
Petra