ook maar effe voorstellen!

p.s Daniella: ik heb kort haar en ik loop altijd met een lichtblauwe kinderwagen! Je hebt me vast wel eens gezien. Ik heb een knalgele jas (zo'n trenchcoat). Kan niet missen! Ren maar naar buiten als je me ziet! (ha ha)
 
Ja klopt, dat is op de hoek!!!! Volgens mij heb ik je nog nooit gezien.... de combinatie "gele jas met blauwe kinderwagen" zegt me in ieder geval niets............ Ik zal er eens op letten en dan ren ik wel naar buiten, haha
 

Hallo allemaal,
Ik zal mij ook even voorstellen.
Ik ben Suzan, 25 jaar, getrouwd met Erwin. We hebben een dochtertje van nu 9 mnd en 1 week. We wonen in Hoofddorp.
Ik werk nu momenteel bij Miss Etam in Leiden.
Hiervoor was ik ass. storemanager bij Miss Etam in Haarlem/Schalkwijk.
En werkte ik 32 uur.
Dit vond ik teveel en werk nu 10 uur.
Over +- 2 maanden ga ik in hoofddorp werken bij Miss Etam.

Groetjes suzan mv yvette
 
Laat ik me ook eens voorstellen;

Ik ben Petra (25)  en ben op 9 april 2005 moeder geworden Sigrid. Ben getrouwd met Dirk en wonen op het mooi (voormalige) eiland Marken. Ik kijk bijna elke dag wel op dit Forum. En heb ontzettend veel aan de tips, weetjes en andere dingen die hier onderling worden uitgewisseld. Sinds een week ben ik weer aan het werk en dat is best wel effe  wennen. Ik werk 4 dagen en  bijna een hele dag besteed ik aan het huishouden. Vrije tijd zit er niet altijd meer  in. Maar  de woensdag hou ik voor mezelf en Sigrid. Zondag is de enigste dag dat we echt met z'n drieeen zijn.  
Op  7 september heb ik een beauty-dagje  met mijn vriendin (doen we elk jaar). Daar kan ik op dit moment al echt naar uitkijken, want zoals Oprah  zegt in haar talkshows "Het moederschap is de zwaarste baan  van de wereld". Ik kan me hierin best vinden.  Maar goed, als ik naar mijn kleine schat kijk, is het ook een van de leukste.
Nou moeders ik zal jullie vast nog wel eens spreken op dit  forum... Succes met het vinden van jullie vrije tijd om gezellig op dit Forum te komen kletsen...

Groetjes,

Petra  
   
 
hallo
. Ik kan natuurlijk niet achter blijven.
Mijn naam is Mariska
Ik ben 24 en moeder van een zoontje stijn. Hij is 04/05/2005 geboren.
 Ik woon in Beuningen gelderland.

Groetjes maris
 
 
Bij deze zal ik me dan ook voorstellen......

Ik ben Caroline van der Beek, sinds 2002 getrouwd met Jelle. Wij hebben een heerllijk lief schattig zoontje geboren op 10-2-2005, Marco. Ik werk 1,5 dag in de week als mondhygieniste bij een tandarts.  Marco gaat dan naar de creche (waar ik niet altijd even gelukkig mee ben... ). We wonen in Dordrecht. Volgens mij de enige tot nu toe?

Leuk kennis te maken!
Caroline
 
Hoi,

Ik ben Wendy woon samen met me vriend Tibor en dochter Shannon 25 mei 2005   in Zaandam, samen met 5 katten....


Altijd leuk om je ff voortestellen


Groetjes
 
Terug
Bovenaan