ook mis

hallo allemaal

ook wij hebben vorige week dinsdag te horen gekregen dat wij een miskraam hebben gehad.Ik was op dat moment 12,5 wk zwanger, vol verwachting gingen we heen om te kijken en luisteren naar ons wonderdje, na een uitwendige en inwendige echo bleek echter dat het kindje met 9 wk al gestopt was met groeien. het leek net of de grond onder je voeten weg zakt, vooral omdat ik tussen tijd geen krampen en geen bloed  verloren had, wel wat bruine afscheiding maar na contact met de huisarten post werd mij verteld dat dat wel vaker voorkwam in de 12 de wk.
Onze kinderwens is erg groot, wat bij ieder van jullie het geval zal zijn, mijn vraag is hoe lang het ongeveer duurt voordat je je eerste menstruatie weer hebt.
Hopelijk wil iemand dit met mij delen.

groetjes 19 1

p.s heb geen curritage gehad maar heb medicijnen gekregen

Hoi,

Ik heb ook vorige maand een vroegtijdige miskraam gehad en precies een maand na mijn bloedverlies weer ongi geworden. Denk dus even goed na wanneer je het verlies hebt gehad en tel er gewoon een cyclus bij op. De meeste zijn het dus gewoon weer na een maand..

Als het te lang duurd gewoon even met je huisarts bellen..

Succes!

Esmé

He esme leuk dat je reageert iemand die begrijpt wat je door maakt.Heb medicijnen gehad die je zelf in moest brengen en waardoor het van binnen uit zelf opgang komt.afgelopen dinsdag moest ik voor controle naar het ziekenhuis vorige wk vrijdag ook geweest toen was de vruchtzak al los gelaten maar was er nog een vlies achter gebleven en afgelopen donderdag dus weer voor controle geweest en toen was er slechts nog een paar bloed klonten te zien maar verder zag het er goed uit anders had ik gecuriteerd moeten worden.

Was   jij ook in verwachting van je eerste kindje?
Hoe sta jij er tegen over, wil je direkt weer proberen of een tijdje wachten?

Ga nu even een poosje slapen, hopelijk tot morgen?{tenminste als je er over wilt praten}

groetjes 19 1

Hoi 19 1,

Wat vervelend voor je dat het is misgegaan. Ik weet een beetje hoe je je voelt. Wij gingen voor een echo (met 9wk omdat we vorig jaar een bbz hebben gehad, en dan blijf je onder controle van een gynacoloog en krijg je een vervroegde echo) en helaas bleek er niet meer dan een leeg vruchtzakje in mijn baarmoeder te zitten, een missed abortion. De grond zakt onder je vandaan op dat moment. Echter moesten wij nog een week wachten omdat er nog een kleine kans bestond dat we minder ver waren dan we dachten en in die week konden we ook nadenken wat we wilde als het toch niet goed zat. Het zat niet goed een week later en 2 dagen later ben ik gecurrateerd. Ik wilde niet wachten tot het vanzelf eraf zou komen. Nu hebben we al een gezonde dochter van twee en half, maar de wens voor een tweede blijft. Heb je nog meer kinderen of was dit de eerste? Het scheelt enorm als je iemand, buiten je partner, hebt waarvoor je door moet gaan. Ik heb enorm veel steun gehad aan die kleine meid. Ik ben 2e kerstdag ongesteld geworden en hoop voor zowel jou als mij (en alle anderen)  dat 2008 een vruchtbaar jaar mag worden.
Luister naar je lichaam qua verwerken en neem de tijd hiervoor. Ik hoop dat je van je omgeving voldoende steun en liefde krijgt om het te verwerken.. Wie weet komen we elkaar in 2008 nog eens tegen :)

Liefs Jessica

he jessica, leuk dat je reageerd, ja lichamelijk gaat het nu weer een beetje, nog wel steeds vloeien en af en toe nog een bloedpropje maar in mijn koppie ben ik er erg mee bezig.Wij hebben verder nog geen kinderen dit was onze eerste poging.dit was ook jouw eerste miskraam wat ik begreep hoelang heeft het geduurd voordat het vloeien bij jouw stopte en dat je weer je eerste menstruatie had?

liefs diana

Hoi 19 1,

DIt was mijn eerste miskraam, maar vorig jaar oktober ben ik opgenomen in het ziekenhuis nadat ik al 7 weken vloeide en al een week heftige buikpijn had. Achteraf bleek het vruchtje in mijn eileider te zitten en had ik een halve liter bloed in mijn buik, dit samen veroorzaakte de heftige buikpijn. Het was dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dat telt bij mij niet echt als een miskraam. Al met al ben ik dus al 3 zwanger geweest waarvan 1 gezonde dochter. Uiteraard gaan we voor de tweede, maar het blijft zuur dat we 2x achter elkaar een niet goede zwangerschap hadden. Juist omdat je weet wat je mist en wat je had kunnen hebben. Echter ben ik blij dat we er 1 hebben want niet iedereen is in die positie. Maar dat neemt de wens voor een tweede niet weg.
Na mijn bbz was ik volgens mij na 6 wk weer ongesteld, maar omdat de relatie dalende was ben ik weer aan de pil gegaan. In zomer zijn we gestopt en weer vrij snel zwanger geraakt. Ik ben op 23 nov gecurrateerd en op 26 dec ongesteld geworden, dus bijna een normale cyclus. Het is moeilijk te zeggen wat normaal is na een miskraam. Ik las dat er vrouwen waren die lang gevloeid hebben en waarbij het lang duurde eer ze ongesteld werden. Ik heb echter maar 4 dagen gevloeid na mijn curratage en bij mijn bbz denk ik 2 weken, dus valt ook wel mee.
Vloei je nu nog dan?Neem echt de tijd en luister naar je gevoel en hart!

Liefs Jessica

Hoi jessica ja ik vloei nog steeds, niett zo hevig meer, ik heb nu het idee dat dit het laatste is en dat ik dan weer schoon ben. We hebben voor ons zelf wel zo iets dat we het wel gelijkweer willen proberen.
Maar al die goed bedoelde adviesen bijv ach je bent nog jong { januari 24} en je hebt nog genoeg kansen in het verschiet, en maar een ding scheelt je weet dat je zwanger kunt worden.
en dat wel 10 keer in de week.
Het rijd je van als ik nog in verwachting was geweest was ik nu zoveel weken, babykamer en dergelijke uitzoeken hoeft nu niet meer, de volgende keer echo daar zie ik alweer tegen op m mochten we nog zwanger kunnen worden.het gevoel van als het nu maarwel klopt. ik moet eerst even een poosje rustig aan doen en alles een beetje een plekje geven. Ik heb nu nog een wkje vakantie en daarna ga ik weer beginnen, ik werk ook nog met klein kinderen dus dat zal wel een paar keer slikken worden aan de ene kant denk ik afleiding maar aan de andere kant zie ik er best wel tegen op.
Werk jij ook ben jij ook gelijk weer aan het werk gegaan?
Willen julie het direkt weer proberen of wachten jullie nog even af?
Jullie dohtertje heeft zeker ook wel het een en ander gemerkt van jullie verdriet 2,5 zei je toch en toen met je dochter was het een "volledig" goede zwangerschap?

Wat een vragen he!!!!!!!!!

mocht ik je niet weer spreken vandaag toch een fijne jaarwisseling, en hopelijk voor ons 2008 een vruchtbaarjaar

liefs 19 1

Terug
Bovenaan