ook mis

Ik mocht ze thuis inbrengen idd, maar moest wel de volgende dag terug komen voor controle.en een week later weer toen zagen ze dus nog dat er nog een paar bloedpropjes in mijn baarmoeder zaten, maar voor de rest was hij schoon. dus ik dacht duurt nog een paar dagen en dan houdt het vloeien wel op maar nog steeds dus, soms lijkt het ook wel op bruin oud bloed, hoeveel weken na het vloeien werd jij weer ongesteld dan ik hoop eigenlijk dat het zo snel mogelijk komt kunnen we ook weer klussen, hoelang duurt het voor dat je baarmoeder weer gesloten is, heb je een idee. of maakt dat uit met oefenen.{Ons kindje }he ik wel gezien, het was meer nog een vlies met iets erin je kon het niet goed onderscheiden. heb het neit begraven ofzo ik was helemaal onderst boven het gebeurde s'nachts mijn vriend lag op bed.

Hoi,

Het is zo moeilijk he allemaal. Ik merk dat zelf ook. Na twee dagen vloeide ik niet meer en ineens na 3 dagen toch ineens wat kramp en kwam er weer wat. Nu zijn het steeds wat fliebertjes en oud bloed (sorry, klinkt niet zo fris) en dan denk ik ook, komt die eisprong dan wel en stopt het vloeien wel op tijd om nog wat met die eisprong wat te kunnen klussen. Ik kan echt niet wachten. Niet dat ik verwacht dat het gelijk raak is, maar dan kun je gewoon weer verder. Nu zit je maar te wachten.
Heb wel besloten om die ovlulatietesten eens te proberen. Je hoort hele wisselende verhalen, maar ik wil gewoon eens kijken of ze bij mij werken. Ik voel echt mijn leeftijd tikken en met een ongi van om de 5-6 weken heb ik ook weer niet zo veel kansen per jaar.

Gelukkig heb ik volgende week donderdag de nacontrole en kan ik nog het een en ander vragen.
Wie weet trouwens wat ze doen met een nacontrole?

groetjes, keesje

hoi keesje bij mij deed de gynacoloog een inwendige echo, en bij mij was het na een paar bloedpropjes dus helemaal schoon, toen kreeg ik een klein gesprekje nog even wanneer ik weer zwanger ben moet ik wanneer ik 3 a 4 wk overtijd benkomen voor een eerste echo om te kijken of he vruchtje dan goed is en daarna wordt ik gewoon weer door verwezen naar de verloskundige mocht dat goed gaan.

Maar de verloskundige heeft ook nog vrij lang contact gehouden nadat ik de laatste controle heb gehad belde ze, en zelfs nu kan ik nog bellen met vragen zei hebben mij er erg goed door heen geholpen.
Je hebt toch altijd vragen waar je idd bij vrienden enzo niet terecht wilt.
Maar jij bent nu al van het vloeien af helemaal of nog steeds kleine beetjes?, en je bent al een keer weer ongi geweest?

groetjes 19 1

Hoi 19 1

Nee ben nog niet ongesteld geweest, de curettage was afgelopen vrijdag. Dus het is nog veel te vroeg om ongesteld te zijn. Maar ja, ik ben er zo mee bezig, wanneer valt mijn ei, hoe snel kunnen we weer een poging wagen. Dat mag niet zolang ik vloei, maar ja, straks vloei ik tot na mijn eisprong, dat zou wel balen zijn.
Volgende week heb ik nacontrole, ben benieuwd hoe dat gaat. Die echo is prima. Ik weet wel dat ik niet hoef te wachten met proberen tot na de 1e ongi, maar ik heb wel meer vragen. Dus hopelijk is het een fijn gesprek.

groetjes, keesje

Ik wou maar dat ik je daar een antwoord op kon geven.
Bij mij varieerd het van 4 weken tot ½ jaar.
Nu moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik altijd al een hele onregelmatige cyclus had.

Liefs PC

Hoi 19 1
Ik had op 28 nov de miskraam en ben op 1 jan ong geworden. Denk 2 weken gevloeid en daarna om de paar dagen wat oud bloed oid. Wat jij dus ook hebt. Bij mij hebben ze gelijk na het verlies een inwendige echo gedaan en mijn baarmoeder was helemaal schoon. Bij de nacontrole hebben ze niks gedaan. Alleen gezegd dat ik volfgende keer gelijk voor een echo mag bellen. Hoeft niet direct, mag ook gewoon wachten tot ik een week of 10 ben. Wil dat ook doen omdat het nu na 8 weken en 6 dagen fout ging.
Ik heb mijn kindje dus wel gezien en het was nog helemaal gaaf. het was( volgens de echo 2 cm en 4 mm. De helft was hoofd met 2 grote zwarte stippen en de armpjes en beentjes zag je beginnen. Ong 3 mm lang en 1mm dik. Het was heel bijzonder, en ook mijn kinderen vonden het niet eng. Daarom heb ik het in de tuin begraven. Ook voor de kinderen, om te verwerken

dus wat ik begrijp is dat ej beter eerst kunt wachten met vloeien voordatje weer een nieuwe poging{ gaat klussen} proberen ik heb ook altijd gezegd mijn schipper vaart niet over de rode zee hihi.
Ik kan niet wachten tot we weer opnieuw gaan proberen.

waar ik erg tegen op zie is om volgende week weer aan het werk te gaan{missschien heb ik dat ook al eens eerder gezegd}
Ben vandaag{gisteren} weer voor het eerst op het werk geweest ik werk in de kinderopvang, se kinderen waren weer erg enthousiast om mij te zien,maar ik heb er zo'n dubbel gevoel bij.Aan de ene kant was ik blij om er weer te zijn maar aan de andere kant het huilen stond mij nader dan het lachen ik vond het zo moeilijk terwijl mijn werk echt een deel van mijn leven is.

Hoi 19 1,

Als je heel erg twijfelt over je werk moet je het misschien niet doen, of nog maar een paar uur per dag. Ik zou volgende week ook weer moeten werken (sta voor de klas), maar ik ga ook nog niet. Merk dat ik toch wat meer tijd nodig heb om alles weer op een rij te zetten. Inmiddels heb ik geleerd door alles wat we hebben meegemaakt dat ik gewoon naar mezelf moet luisteren en nu hoor ik mijn hoofd gewoon roepen: stop neem tijd. Nu moet ik ook flink doen omdat mijn oudste thuis is, volgende week gaat hij ook naar school. En dan kan ik gewoon rustig gaan nadenken over alles en huilen, want ik stop alles nu ver weg en het moet er toch uit.
Kortom: luister naar jezelf, je weet echt diep van binnen wel wat goed voor je is.

groetjes, keesje

Terug
Bovenaan