ook mis

Hoi 19 1,

Veel sterkte met het verwerken van je mk.
Het verschilt natuurlijk per persoon en kan zelfs per keer verschillen, maar ik werd steeds preceis na 28 dagen weer ongi, dus mijn cyclus bleef gelukkkig mooi doorlopen.
Veel succes en ik hoop dat je snel gezond zwanger mag zijn.

groetjes
Dionne

hoi 19 1

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ook bij 12 weken de echo en het keefde niet meer. Al 3 weken. Heb toen ook med gekergen. Ik wilde geen curetage. eerst moest ik thuis 2 pillen slikken. ( om het op gang tebrengen want ik vloiede nog niks) Na 2 dagen moest ik naar het ziekenhuis voor de inwendige pillen ( 4 stuks)   Om 10 uur ingebracht en om 12.30 uur kwam het"kindje"het zag er nog heel compleet uit.

Ik heb 2 weken gevloeid en daarna ong 1x per week wat bruinig slijn. Nu, vandaag ben ik ongi geworden.( op 28 nov was de miskraam)

Ik heb het kindje mee naar huis. Aan mijn andere kinderen laten zien en toen in de tuin begraven.

heel veel sterkte
ps mijn gyn raade aan om eerst 1 ongi aftewachten., Als er nog maar 1 snippertje zit heb je meer kans op weer en miskraam, zei ze,
Andere zeggen dat het gelijk mag. Van wege mijn ijzer tekort heb ik gewacht

Hoi 19 1,

Ik ben op 23 nov gecurrateerd en ben maandag (was ik jarig) weer aan het werk gegaan. Ik voelde me goed en mijn collega's waren overal van op de hoogte. Ik heb echt heel veel steun en liefde van ze gekregen, mede daardoor heb ik gewoon door kunnen gaan. Ook vanwege Bo (mijn dochter) en dat scheelt een hoop. Mijn baas verklaarde me voor gek dat ik gelijk ging werken, maar begreep het wel. Als ik het niet zag zitten of ik had het er moeilijk mee kreeg ik alle ruimte om naar te huis gaan. Erg fijn kan ik je zeggen.
De zwangerschap van Bo was gewoon goed, na 1 keer zwanger en de gehele zwangerschap nergens last van gehad. Vind het daarom ook zuur dat het nu 2x niet goed is gegaan. Maar wie weet, 3x is scheepsrecht.
Men zegt dat het beter is om een menstruatie af te wachten maar een week na mijn curratage hebben we alweer geklust. Het ligt er gewoon aan hoe jij je voelt of je er weer klaar voor bent. Ik wil gewoon weer dolgraag zwanger worden dus we hopen dat 2008 ons jaar wordt.
Bo heeft zeker het een en ander meegekregen, ze is erg lief voor me. Begrijpt het niet helemaal maar zag wel dat haar mama erg verdrietig was, ze heeft me ook vaak getroost of kwam ineens onverwachts een knuffel geven of een kus. Wat dat beteft een heerlijke afleiding.
Tja en die goedbedoelde adviezen, ik heb er ook genoeg gehoord en kan het gelukkig goed naast me neer leggen. Maar vreselijk als mensen zeggen : je hebt er toch 1. Tja dat neemt de wens voor een tweede niet weg. En ja je bent nog jong (ok ik ben dan 31 haha). Heb ik niets aan.
Ook voor jou en je partner nog de beste wensen voor 2008 en dat het een vruchtbaar jaar mag worden!!

Liefs Jessica

Hey jessica

31 al vrij oud dus hi hi nee hoor gekheid, gisteren weer bij vriendn van ons geweest en als je dan ziet hoe blij ze er zijn breekt mijn hart weer{ heel blij voor hun hoor en zal ook wel een poosje zo blijven, komt wel weer goed.
wij hebben nog niet weer geklust, af en toe denk ik van i vloei niet meer maar andere keer komt er weer wat houdt ook binnenkort wel op hoop ik.
En mijn weerstand is weg he, snot verkouden helaal vol, hoofdpijn enz.

Hoi 19 1
Ik dacht ook steeds: ik vloei niet meer. Maar om de paar dagen toch weer een dagje vloeien. Wel heel licht.
Je vroeg hoeveel kinderen'Ik heb 3 meisjes en een jongen. ze zijn 8, 7 5(bijna6) en 2 jaar. Zelf ben ik 39. Dus de miskraam kan ook wel aan de leeftijd liggen maar de gyn dacht van niet. Verder ben ik goed gezond.
Ben nu echt ongi. Dus hoop weer zo snel mogelijk zwanger te worden

Heb jij je kindje ook gezien  ? En bij jouw mocht het thuis he? Bij mij moest ik die pillen in het ziekenhuis en ik was daar de hele dag.  
Mijn andere zwangerschappen waren goed. Die van de meisjes erg goed maar bij de jongen, de laatste keer, was ik 9 mnd beroerd. duizelig en heel moe. kreeg toen ook tot 2 jaar na de bevalling vitamines. Was dat allemaal van die zwangerschap tekort gekomen. Vandaar dat ik nu gewacht heb op mijn 1e ongi. Om weer sterk te beginnen

Terug
Bovenaan