Hoi 19 1,
Ik ben op 23 nov gecurrateerd en ben maandag (was ik jarig) weer aan het werk gegaan. Ik voelde me goed en mijn collega's waren overal van op de hoogte. Ik heb echt heel veel steun en liefde van ze gekregen, mede daardoor heb ik gewoon door kunnen gaan. Ook vanwege Bo (mijn dochter) en dat scheelt een hoop. Mijn baas verklaarde me voor gek dat ik gelijk ging werken, maar begreep het wel. Als ik het niet zag zitten of ik had het er moeilijk mee kreeg ik alle ruimte om naar te huis gaan. Erg fijn kan ik je zeggen.
De zwangerschap van Bo was gewoon goed, na 1 keer zwanger en de gehele zwangerschap nergens last van gehad. Vind het daarom ook zuur dat het nu 2x niet goed is gegaan. Maar wie weet, 3x is scheepsrecht.
Men zegt dat het beter is om een menstruatie af te wachten maar een week na mijn curratage hebben we alweer geklust. Het ligt er gewoon aan hoe jij je voelt of je er weer klaar voor bent. Ik wil gewoon weer dolgraag zwanger worden dus we hopen dat 2008 ons jaar wordt.
Bo heeft zeker het een en ander meegekregen, ze is erg lief voor me. Begrijpt het niet helemaal maar zag wel dat haar mama erg verdrietig was, ze heeft me ook vaak getroost of kwam ineens onverwachts een knuffel geven of een kus. Wat dat beteft een heerlijke afleiding.
Tja en die goedbedoelde adviezen, ik heb er ook genoeg gehoord en kan het gelukkig goed naast me neer leggen. Maar vreselijk als mensen zeggen : je hebt er toch 1. Tja dat neemt de wens voor een tweede niet weg. En ja je bent nog jong (ok ik ben dan 31 haha). Heb ik niets aan.
Ook voor jou en je partner nog de beste wensen voor 2008 en dat het een vruchtbaar jaar mag worden!!
Liefs Jessica