ook mis

Hoi 19-1,

Het wachten is best wel vervelend he. Ik heb mn eerste ongesteldheid nog niet gehad na de miskraam maar voel wel af en toe wat buikpijn links en rechts. De eerste x vrijen was ook idd erg spannend ja want ik was ook bang dat het zeer deed maar dat viel alles mee. Maar goed, zwanger raken mag ik nu nog niet dus helaas is het echt alleen maar oefenen en niet eens echt klussen jammer genoeg. Mn eerste ongi hoop ik toch wel echt deze week te krijgen want het gevoel in mn buik is er al wel naar.

Hoelang is het nu geleden voor jou dat je je mk hebt gehad dan? Voor mij nog maar een paar weken geleden op 3tm5 januari eigenlijk zo ongeveer.

Grtjs Petra

hoi petra

ik heb mijn miskraam op 18 dec gehad herinnerme het nog als de dag van gisteren, ik heb 'morgens soms ook wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar s'middags is het gevoel weer weg!!
misschien is het nog wel bezig met helen ik weet het niet!!
ik ben nu al weer aan het merkejs aan het zetten in mijn agenda>
raar eigenlijk dat deed ik ook bij de vorige zwangerschap, doe jij dat ook?

liefs 19 1

Hoi 19 1

Nou ik zet geen merkjes maar ik zit wel met smart op mn 1e ongi te wachten zeg pff die zou vandaag moeten komen als ik in een normale cyclus zou zitten maar ja..ik geloof er niks van. Voel wel pijntjes hier en daar maar nog niet zoals ik gewoonlijk heb.

Dus tis nog steeds gewoon wachten. Ik ga maar flink wat doen vandaag voor de afleiding wederom :)

he meiden

vanavond bij het na de wc gaan ontdekte ik dat ik wat licht bloed verlies heb, kan dit betekenen dat mijn ongesteldheid er aan komt?????
ik hoop hte van harte dan kunnen we verder met klussen en proberen.....

liefs 19 1

hoi,
grote kans... vervelend he, dat je je lichaam niet meer kunt vertrouwen? ik ben nu voor de 3e x sinds de miskraam ongesteld en vertrouw m'n lijf ook nog steeds niet... ik voel van alles, aan m'n buik, borsten, maar steeds loos alarm. cyclus lijkt ook anders...
geduld... geduld.... geduld........... geduld..... zei ik al dat je geduld moet hebben? grrrrr!
groetjes s

Hoi S,

Ook ik ben het nog steeds niet geworden en zit te wachten. Voel op het moment zelfs helemaal niks meer alsof mn lijf gewoon stil staat. pfff. Wat ik niet snap want op de echo was vorige week al te zien dat mn cyclus weer op gang was gekomen....nou waar blijft het dan? Bleehhhhh! Geduld ja grrrrr daar zeg je iets. Ben wel lekker gaan sporten vanmorgen en dat voelde super dus dat is een goede afleiding.

Veel succes met geduld opbrengen meid.

Groetjessss Peet

irritant zeg. zoek maar lekker veel afleiding. heb jij nou al een kind/kinderen? ga anders lekker wat leuks doen, voor je t weet word je weer ongesteld, je lichaam heeft echt even tijd nodig om weer op orde te komen.
sterkte he!

hey meiden......

ja hoor afgelopen donderdag verloor ik al kleine beetjes bloed en vrijdag barste de bom sodeju , ben het nog nooit zo heftig geweest en bij mij was het rijdag erg pijnlijk{hebben meer van jullie ervaring daarmee met de eerste ongi naar de miskraam?}.
om het half uur moest ik vrijdag wel verschonen, toen het vrijdag loskwam had ik nog redelijk veel bloedstolsels aan het begin{sorry voor details}, maar nu benik weer de normale hoeveelheid als eerder, maar uitgerekend nu ook nog even de buikgriep erbij van onder en van boven, wat een toevalstreffer of niet dan?

liefs 191

Terug
Bovenaan