ook mis

Hoi 19 1,

We hebben na de miskraam en voor de eerste menstruatie gewoon geklust. Ze zeggen dat je moet wachten, maar dat is volgens mij alleen als je nog vloeit ivm infectiegevaar.. Indien je niet meer vloeit kun je gewoon klussen...
En tja, verder kun je niet meer doen dan wachten op je menstruatie denk ik. Niet alle mensen zijn hetzelfde na een miskraam, dus ik denk dat het moeilijk in te schatten is hoe je cyclus nu is. Ik werd na 31 dagen weer ongesteld maar kan best zijn dat het deze maand weer anders is.
Afwachten dus..

Groetjes Jessica

Hoi,

Ik ben ook nog niet ongesteld, maar we hebben het toch ook al wel weer gedaan. Het mocht ook gewoon van de gyn. We mochten gewoon verder gaan met zwanger raken. Dus ja, we zijn er maar weer voor gegaan.

groetjes, keesje

Succes dan he... Ik wil/moet nog ff wachten, maar dan gaan we er zeker ook weer voor. Ooh dat dit jaar (wat zoooooooo rot begon) maar ontzettend, waanzinnig mooi mag worden voor ons allen!!!!

Liefs
D

bedankt voor jullie reactie   allemaal, dan gaan wij vanavond ook van start denk ik hihi, mijn vriend staat volkomen achter me en wou wachten totdat ik er ook weer aan toe was, dus we gaan op naar ronde twee en hopen dat dit een knallend en goed jaar wordt van ons allemaal.

liefs 19 1

haha meid gelijk heb je!

Ik krijg donderdag een echo voor controle en dan hoop ik dat we ook het groene licht krijgen hahaha.

We duimen met zn allen hoor voor jou en voor iedereen hier.

Groetjes

Petra

bedankt voor de reacties

nou gistervond dan weer eerste x, ik vond het wel weer spannend hoor net alsof het de eerste x was haha, was bang dat het pijn zou doen omdat je niet weet wat je te wachten staat vandaag wel een paar x steken gehad niet echt zwaar maar wel voelbaar rechts en links onderin.

zijn er meer van jullie die dit hebben meegemaakt na de eerste x vrijen na een miskraam.

hallo dames

idd van mijn cyclus kan ik nu niets meer aan ben nog steeds niet ingesteld wel inmiddels nu bijna 2 weken van het vloeien af.

Het rommelt af en toe nog wel in mijn buik wat een drukkendgevoel en heel af en toe wat lichte steken ondr in mijn buik maar dan ook zo weer 2 tot 4 dgn niets.
hbe geen idee wat er aa de hand is.

liefs 19 1

Terug
Bovenaan