ook mis

Hoi 19 1

Knap dat je weer aan het werk bent. Ik kan het nog niet, merk dat de emmer echt overvol is. Ik lees wel in je mail dat het je zwaar valt. Let wel goed op jezelf hoor!
Ik baal dat ik nog steeds miniem vloei, als mijn eisprong binnenkort komt kan ik er misschien wel niets mee.
Morgen nacontrole, dus maar even afwachten nog.

groetjes, keesje

hoi jessica en keesje bedankt voor jullie reacties.

ik ben net wakker na 13 uur slapen vannacht en dat op mijn vrije dag ik had nog zoveel willen doen vandaag.
morgen idd weer werken een ochtendje gelukkkig tegen de avond nog nieuwjaarsborrel en .avonds vergaderingen tussendoor maar even proberen even te slapen.

vandaag heb ik het gevoel dat mijn ongesteldheid er aan komt,  een zwaar gevoel in mijn buik,  nog wel afscheding erbij en een beetje bloed maar vers bloed geen oud bloed{ sorry niet zo'n fris verhaal}
hoop dat dit duid op mijn menstruatie???

bij iedereen is het natuurlijk anders maar zijn er overeenkomsten???

liefs 19 1

Hoi 19 1,

Ik had enorm veel last van rugpijn en buikpijn, dus er zijn wel overeenkomsten. Alleen vloeide ik niet meer. Ik hoop voor je dat je ongesteldheid niet lang op zich laat wachten. Daarna heb je weer meer zekerheid en komt je zelfvertrouwen weer een beetje terug. Hoewel ik nog steeds mijn eigen lichaam nog niet vertrouw, juist omdat mijn lichaam me in steek liet voor mijn gevoel. Hou ons op de hoogte!

Groetjes Jessica

heb vandaag ook last avn mijn buik en idd ook last van mijn rug al een paar dgn, voor de miskraam had ik dit ook wel maar niet zo sterk als ik ongesteld moest worden, ik hoop dta het niet lang meer duurt ben inmiddels helemaal gestopt met vloeien, dus hopelijk is dit de tweede stap

liefs 19 1

het is voor mij nu 4 weken geleden dat we de miskraam gehad hebben, de laatste paar dgn steeds meer raar gevoel in mijn buik,maar momenteel helemaal geen bloed meer bij ontlasting dus helemaal gestopt met vloeien, gelukkig.
hebben jullie ook wel geklust tussen de miskraam en eerste ongesteldheid, ben er wel een beetje bang voor, of ik ook pijn voel etc, er zit maar een manier op en dat is uit proberen,

hallo daar ik krijg van mensen om me heen te horne die een miskraam hebben gehad dat je na 4 wk na de miskraam weer ongesteld wordt of dat je door moet tellen vanaf de laatste ongesteldheid voor de zwangerschap omdat mijn cyclus toen {gewoon}om de 28 dgn kwam, iemand ideeen????

Terug
Bovenaan