Ook pas bezig zwanger te raken?

Hallo allemaal,

Jeetje zijn er veel nu hier die beginnenIk zie ook in een keer overal baby`s.En dan draai ik me ook altijd nog even om.En wij krijgen ook veel foldertjes enz.En ik ben er nog steeds 24/7 mee bezig.pff ,is echt vermoeiend.

Heb even vraagje ,hoe kom je op die NOD lijst april of is dat een domme vraagIk snap dat gewoon niet.

groetjes Paulien

Hallo,

Ik heb het aan ukkie gevraagt! Sta er nu ook op

groetjes julika

Hoi 15051980,

je komt op de NOD-lijst door de laatste reactie op het onderwerp te 'quoten' (rechtsboven de reactie zie je 2 balonnetjes, daarop klikken) en dan je eigen naam bij de goede datum erin zetten.

Succes!

Ukkie26

quote: Ukkie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2007 17:08:42'));

Hoi 15051980,

je komt op de NOD-lijst door de laatste reactie op het onderwerp te 'quoten' (rechtsboven de reactie zie je 2 balonnetjes, daarop klikken) en dan je eigen naam bij de goede datum erin zetten.

Succes!

Ukkie26

Bedankt Ukkie,

Bij mij zit er wel een streep onderMaar verder wel goed gegaan denk ik,

groetjes Paulien

hey meiden

hoe gaat het met jullie??hebben jullie al kwaaltjes ofzo?
erg he dat je overal babys en zwangere vrouwen ziet,haha om gek van te worden.
opeens reclame van burgerhout in de bus terwijl je dat nooit niet krijgt.
ik heb vanaf vandaag heel erg last van mijn onderrug,dat heb ik normaal ook net voor mijn   ongi maar die is pas volgende week dinsdag?
en sochtends echt misselijk.maar wil me zelf niet echt blij maken want dit is pas de eerste ronde vooor mij..
ik klink een beetje wanhopig volgens mij hahah,en dat al in de 1e ronde..
pff word moe van mezelf..

dikke kus kimberley

Hoi Ladies!

Vandaag dag 27 in mijn cyclus (dat was wel handig op 1 mrt ong worden haha!) en de vorige was op dag 30 de red devils. Spannend spannend. Voel weer van alles, heb bijna de hele dag door (vanaf eergisteren) steekjes in mijn buik, de ene keer links, dan rechts, dan recht onder mijn navel, dan onderbuik. Bah. Doet ook echt zeer. Ook enorme rugpijn(onderrug) en soms een steekje aan de zijkant van een borst. Verder heel erg moe, kan slecht slapen, maar dat kan ook andere oorzaken hebben (morgen is nl de sterfdag van mijn vader).
Ben zo benieuwd! Ga dit weekend testen (1e keer!) als er nog geen RD zijn.
Hoe is het met jullie?
liefs laura!

hallo iedereen,

Laura allereerst sterkte morgen met de sterfdag van je vader.

Pff ik heb ook al 4 dagen last van mijn onderrug ,niet normaal.(maar zal wel toeval zijn hoor ,ik weet het nietIk voel vanalles de laatste dagen.Zit eigenlijk helemaal niet lekker in mijn vel.Wat duurt het lang zeg tot mijn NOD is (14 april ongeveer)De dagen hebben nog nooit zo lang geduurt.Ik ben echt een aansteller hoorMaar is wel fijn dat ik hier van mijn af kan schrijven.

groetjes Paulien

quote: 15051980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2007 20:45:42'));

hallo iedereen,

Laura allereerst sterkte morgen met de sterfdag van je vader.

Pff ik heb ook al 4 dagen last van mijn onderrug ,niet normaal.(maar zal wel toeval zijn hoor ,ik weet het nietIk voel vanalles de laatste dagen.Zit eigenlijk helemaal niet lekker in mijn vel.Wat duurt het lang zeg tot mijn NOD is (14 april ongeveer)De dagen hebben nog nooit zo lang geduurt.Ik ben echt een aansteller hoorMaar is wel fijn dat ik hier van mijn af kan schrijven.

groetjes Paulien

Hoi

Nou eerst Laura sterkte vandaag.

en Paulien ik vindt je geen aansteller hoor mijn  NOD is ook rond de 15e en vandaag is dan mijn eerste ovulatie dag dus ben benieuwd maar het duurt allemaal wel lang ja en voor mij is dit nog maar de eerste ronde dus zal nog wel niet eens wat worden maar goed we zien het wel.

Het is in elk geval wel leuk dat je gewoon weet dat je niet de enige bent en helemaal omdat wij besloten hebben het eerst nog even stil te houden voor iedereen dan is het toch wel leuk zo'n Forum om je ei kwijt te kunnen met mensen die in het zelfde schuitje zitten als jij.

Gr.

Terug
Bovenaan