Ook pas bezig zwanger te raken?

Hoi mirelle, jose en anderen!
Mirelle heb net je andere berichtje beantwoord! haha!

Tja ik ben dus nu ronde 3 in, en net onderweg, dus mijn NOD (met gemiddelde nod dag) zal dan pas weer over 23 dagen zijn (zucht... maanden duren lang he!!). Dus die test ligt vanaf ronde 1 nog ongebruikt in de kast.

Succes meiden en ik duim voor een mooi paascadeautje en voor mij een heeeeeel groot opvallend en makkelijk paasei!

hoi laura,
hahaha idd hopelijk een grote paasei te zien over een paar maanden
ben wel zenuwachtig al voor het weekend,ben wel veel moe maar kan natuurlijk ook gewoon van het werken zijn,maar heb geen gevoelige borsten of zo.
ik dacht echt dat ik de enigste was die er zo mee bezig was maar al doe mooie verhalen van iedereen die je hier leest is zo herkenbaar,
zo vind je toch wat steun onder elkaar.
en hopen dat we binnenkort allemaal een grote ei hebben.
groetjes mirella

Hi Josébloemetje én anderen!

ik doe gezellig met je (jullie) mee.. met de spanning, het happy voelen en tergelijkertijd ook een beetje bang dat het niet mag lukken voor ons... Ook voor mij de eerste maand dat we 'het' proberen.

Ik heb berekend dat ik  volgende week donderdag ongesteld zou moeten worden (12 april).  Ik weet dat ik regelmatig was, omdat ik aan de pil was, maar nu dat ik sinds zo'n lange tijd abrupt gestopt ben, weet ik niet of ik nu dan ook wel regelmatig zou zijn...?? (heeft iemand hier ervaring mee?)  

We hebben het rond mijn eisprong (vermoedelijk 29 april) om de dag geklutst...Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk  nog helemaal niets anders voel dan anders. Heb nl  heel  vaak last van mijn darmen, dus bij mij zegt een opgezette buik of borrelingen niets... helaas. Verder ook geen gevoelige borsten of misselijkheid. Dus vrees daarom dat 't deze maand niet is gelukt... ook omdat ik zolang de pil heb geslikt (hoewel ik ook al heb gelezen dat dit niet perse hoeft uit te maken...) Ahhhhhhhhhh ik kan niet wachten dat het volgende week is.

Liefs, Kiek

Hoi meiden,

Hier nog een bronzig reetje!!! Ik ben nu ongi, maar en heb net even gechecked dat mijn vruchtbare dagen half april zijn... Maar nu hoop ik wel dat het meteen lukt.. Ik heb vorige week mijn spiraal laten verwijderen en de eerste was er in een zucht en een wip (wat een woordspeling)...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er deze keer op een andere manier mee bezig ben dan bij de eerste... Dat was een cadeautje....
Ik hoop voor jullie dat het allemaal snel gaat, maar blijf alle ervaringen delen...

gr, Do

hoi kiek,
ik heb 1cyclus achter de rug en was precies ongesteld op die dag dat ik het moest zijn.
ik ben alweer zenuwachtig want heb mijn nod met pasen!de maanden duren zo lang vind ik als je daar naar uit kijkt.
veel succes
groetjes mier

Hoi Kiek!

Nou herkenning hoor!!!!!! Ik heb de laatste dagen toch last van mijn darmen gehad! Niet normaal... van obstipatie tot het tegenovergestelde... ja dat ben ik wel gewend, ik loop altijd te klungelen met mn darmen, en ja nu dus wat meer omdat ik zo graag zwanger wil worden! Net alsof mijn darmen het niet aan kunnen al die stress hahaha!! Maar inderdaad borrelingen in je darmen of ineens een steek! Er is bijv ook iets heel gevoelig onder in mijn buik (zullen mijn darmen wel zijn) bij het plassen, ik heb het idee dat alles zo gevoelig is in mijn darmen, dat wanneer je op de wc zit, er een hele druk op komt te staan bij het plassen. Een beetje een raar verhaal sorry, maar het is nu eenmaal zo. Maar sinds vandaag heb ik opeens nergens last van! En ik ben ook nog geen dag misselijk geweest, nu is het wel zo dat ik intussen wat rustiger geworden ben. Maar wat jij verteld over je darmen en geen kwaaltjes voelen, herken ik dus wel, misschien is het bij ons juist wel net andersom. Wij worden misschien wel zwanger zonder iets te voelen. Een vriendin van mij is ook pas zwanger, en ze vertelde mij dat ze wel last had van krampjes enzo. Nouja, ik wens je in ieder geval veel succes en op naar  de volgende ronde!!!!

Groetjes José

hoi mensen
ben ook nieuw hier lees nu een paar dagen mee. ik ben deze maand gestopt met de pil maar wil eerst een eerste menstruatie afwachten. en daar komt bij dat ik eind deze maand ga trouwen.
maar bij het lezen van al die verhalen beginnen de kriebels toch wel te komen hoor.

ben vorige week ook begonnen met het nemen van extra vitamine en foliumzuur. nou dat was nog een hele klucht bij het halen. ik naar de kruidvat zoeken tussen al die potjes vond uiteindelijk iets maar best prijzig, dus ik naar een verkoper met de vraag of ze ook eigen merk hadden. nou dat heb ik geweten. op volume 10 vertelde ze me over alle soorten en merken en stopte me allerlei doosjes en potjes in de handen. daar stond ik dan. "o loop even mee" zei ze erachter aan. ik mee. kreeg ik ook nog even uitleg over de hele lijn zwangerschaps producten die ze verkopen. nou ik wist me echt geen houding te geven, aangezien weinig tot geen mensen weten dat we serieus hier mee bezig zijn. maar goed ik heb mijn multivitamientjes speciaal voor zwangere vrouwen. voelt nog wel een beetje vreemd hoor.

maar we zullen zien volgende maand. wil er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn, maar betrap mezelf er wel op dat ik vanalles aan het lezen ben

nou meiden allemaal succes en natuurlijk veel klusplezier.

ps moet bekennen dat ik veel meer zin hem sinds ik gestopt ben met de pil hihihi

Dag meiden,

Ik dacht, ik gooi dit onderwerp weer even wat hoger op! Ik heb nog wel even een vraagje, ik slik nu dus van die vitamine tabl. (Prenatal Nutrients). Allemaal leuk en aardig, maar ik heb de laatste paar dagen last van obstipatie, en hele donker bruine/naar het zwarte toe, ontlasting! Ik heb vanmorgen maar een extra kop koffie genomen, en gelukkig werd ik verlost!!! Maar ik heb het idee dat het van die multivitamine komt, want daar zit ook ijzer in. Ik vroeg mij af of er meerdere meiden zijn die hier last van hebben. Ik denk dat ik dan toch maar alleen, de foliumzuur tabletten ga halen, want als ik last krijg van obstipatie (heb ik bijna altijd  als ik med. slik) dan is dat ook geen pretje!

Mijn nod is volgende week maandag, ik vind het wel spannend allemaal, maar dat komt gewoon omdat het de eerste keer word dat je of ongesteld word of zwanger bent... we hopen natuurlijk het laatste!!! Maar het zal wel niet, zoals meerdere mensen op dit forum roepen, binnen één maand is echt geluk hebben!!!

Maar zijn er meerder meiden met last van obstipatie?

Groetjes José

Terug
Bovenaan