Ook pas bezig zwanger te raken?

Ow muts ben ik! ik lees nu ook je andere berichtje sweety21!
nog 2 weekjes, Spannend! heel veel succes en ik hoop dat t raak is!
hoe gaat je vriend met de hele situatie om eigeluk?
hou ons op de hoogte he!

hoi jose,
jou verhaal kom me heel bekend voor,ben er ook super mee bezig en erg happy en wil gewoon nu nog een baby .
ik ben begin februari gestopt met de pil,en moet van het weekend ongesteld worden maar hoop dat ik het niet wordt natuurlijk.
groetjes mirella

Hoi Mirella,

Oeeee dit weekend al! Spannend joh...!!! Nou ik ben er dagelijks toch wel 10 uur mee bezig denk ik... haha... maar het word al wel minder qua zenuwen, het komt of het komt niet... zo zie ik het nu maar, en meer kun je ook niet doen, hoe liever je het wel, hoe meer het zal tegenvallen op de dag dat je weer ongesteld bent.

Ik denk wel aldoor van alles te voelen. Ik heb aldoor het idee dat er een klein balletje onder in mn buik zit, vast allemaal onzin, want je kunt het toch niet voelen, maar toch... je denkt dat je van alles voelt. Maar mijn borsten doen niet zeer, en ik ben ook niet misselijk... dus het zal wel niets worden deze maand. Ik heb op 16 april mijn NOD... en jij???

Ik vind het echt super leuk dat je op dit forum gezellig met iedereen kan kletsen over wat je voelt en wat er door je heen gaat, en al deze reacties!!! En nu maar hopen dat het snel raak mag zijn.

Groetjes José

He Jose,

Bereid je maar voor ik voel bijna iedere maand van alles in mijn buik haha.
Alhoewel het deze maand wel verdacht rustig is mijn buik.

Maar verder neit echt klachten moet alleen heel vaak naar de wc.
Koffie smaakt als slootwater, maar ja je weet het ik moet koffie hebben, maar drink het nu wel minder omdat ik het dus niet echt lekker vind. Nu moet ik ook zeggen dat ik ander ekoffie heb als normaal dus het kan heel goed aan de koffie liggen.

Groeten Saskia

Hey Sassie!

Dus jij voelt ook vanalles in je buik? En de koffie smaakt naar slootwater?? hmmm dat is opvallend! En zo vaak naar het toilet, tjah, zou het dan deze maand raak zijn? Ik hoop het voor je, je hebt nu lang genoeg gewacht lijkt me...! Ach ja, ik haal me allemaal rare dingen in mn hoofd, misschien is dit een teken van een evt. zwangerschap of misschien dat.. ik maak mezelf helemaal gek, maarja... het is nog maar het prille begin, en als ik dan naar jou kijk moet ik niet zo zeuren. Het zal wel minder worden de komende maanden. Nu vertelde mijn vriend dat zijn collega (en daar de vriendin van) zwanger is! O ja dat had ik je geloof ik ook al verteld he... nou in ieder geval, veel succes met alles, en we spreken elkaar wel weer... dag dag buurvrouw..

Groetjes José (nod 17 april!!!)

Hoi hoi,

Bij mijn schoonmoeder smaakte de koffie ok als slootwater vanmiddag.
Maar ik ga helemaal nergens van uit hoor ik ga ervan uit dat ik tussen donderdag en zondag ergens gewoon ongi ga worden.
Al gun ik het mezelf zo haha maar ja dat doen we allemaal natuurlijk, Sebastiaan zegt dat daan een broertje of zusje krijgt als hij 5 is. Nou laten we het niet hopen zeg dat duurt nog 3 jaar haha.

Groeten Saskia

HOI HOI,

ik ben n ook eindelijk zo ver dat ik mag gaan proberen om zwanger te raken.
het is allemaal zo spannend.
de zenuwen gieren door mijn lijf.
ik leef helemaal met je mee.
en jouw verhaal klopt helemaal met mijn ideeen erover.
in ieder geval veel succes gewenst
liefs nicole

hee jose,
16e begint ook al op te schieten,de mijne is 8 of 9 april dus met pasenzal trouwens een mooi paascadeautje zijn.
heb jij toevallig al wat spulletjes gekocht?ik wel,kan het niet  laten dan vind ik het zo schattig en zo,maar moet ermee stoppen eigenlijk en eerst maar eens afwachten maar vind het erg moeilijk hoor,en ik ben er onderhand de hele dag mee bezig.
groetjes mirella

Terug
Bovenaan