Ook pas bezig zwanger te raken?

Marientje vandaag je Nod ,weet je al iets.

Lauraarnhem ,voor jou ook spannend.

Jose ,de jouwe is dus ongeveer 16 april ,zitten we echt dicht bij elkaar,leuk he.

Verder als ik iemand vergeten ben succes,

Liefs Paulien

Hoi Paulien,

Ik had donderdag en vrijdag last van extreem veel bruine afscheiding. Ging er dus vanuit dat mijn ongi kwam. Nu is die afscheiding helemaal weg, zelfs geen witte!! Mijn ongi blijft dus ook nog steeds weg, al voel ik me wel alsof het elk moment kan gebeuren... :-( Heb steken in mijn buik, echt pijnlijke scheuten. Dat had ik ook voordat ik aan de pil ging voor mijn ongi. Was ook de reden voor de pil toendertijd... Ik ga er dus eigenlijk vanuit dat het elk moment kan komen. Heb ook geen klachten of verschijnselen meer... Volgende ronde nieuwe kansen denk ik!

Liefs,
Marientje

Hallo,
Ik heb me net pas aangemeld en hoor dus ook bij de "groentjes" die nog helemaal in de begin fase zitten!! Ben ik even blij om deze reacties allemaal te lezen! Ik dacht al dat ik de enige was die er "te veel" mee bezig was! Ik zit nu net in de tweede ronde. mijn vorige menstuatie is net achter de rug. zo rond  8 april is mijn eisrpongetje weer!  Op naar de volgende ronde!!
Groetjes Sjnoebelke

hoi jose en anderen! Nou ik heb helaas afgelopen woensdagavond de RD op bezoek gehad. Deze keer dus 3 dagen eerder dan vorige maand. Op naar ronde 3.
Ik heb gisteren eea gelezen over 'ontpillen' aangezien dit dus ook nog aan de orde kan zijn. Ik had er nooit over nagedacht (zeker na mijn collega gezien te hebben die stopte met de pil en 1,5 mnd later zwanger was) maar wellicht verklaard dit alle vage dingen die ik vorige maand en deze keer voor mijn RD's had. Wat kan je lichaam je enorm voor de gek houden zeg! Ik weet ook niet of dat 'ontpillen' wel echt waar is, het schijnt te verschillen per persoon (heb er gisteren even op ge-google-d) en ik hoorde iemand zeggen een maand ontpillen per jaar pil geslikt. Nou dat laatste hoop ik ZEKER niet want dan gaat het nog minimaal 1,5 jaar duren bij mij voor ik überhaupt kans maak op een wondertje, en nu duurt het al zo lang. Als je dan die 'catfight' enzo van even terug hier leest word ik een beetje verdrietig. Waarom mogen mensen die net begonnen zijn met proberen nu niet helemaal hyper zijn hierover? En alle gekke gevoelens wil je toch graag delen? Ook als het niet zo blijkt te zijn achteraf? Nou meiden, ik hoop dat jullie qua wondertjes een beter weekend hadden?
Liefs Laura

Hoi Laura

Jammer dat het deze maand niet gelukt is...  om zwanger te raken.
Inderdaad maar weer op naar de volgende ronde... wel vrustrerend... weer een maand wachten...!!!!!! En dan duurt een maand zo lang he...

Ik heb wel is gehoord dat de pil inderdaad nog wel een tijdje kan doorwerken (een aantal maanden) maar ik geloof niet dat de pil nou jaren kan blijven doorwerken. Lijkt me niet!

Er zijn genoeg vrouwen die stoppen met de pil en meteen zwanger raken. Dus trek je maar niet te veel aan van wat daar staat beschreven. Bovendien is de kans dat je zwanger raakt binnen een maand maar... even spieken... tot je 30e gemiddeld 15 procent! Das dus nie zo heel veel, er staat dat het bij hele vruchtbare mensen binnen 1 of 2 maanden lukt. Tjah.

Je zou er evt. een nieuw onderwerp van kunnen maken... bijv. Jaren aan de pil, moeilijker zwanger te raken? Misschien zijn er meerdere vrouwen die antwoord kunnen geven op jou vraag. In ieder geval succes met alles... En op naar de volgende NOD!!! En geniet nog even van het lekkere weer!!!

Groetjes José

Hallo allemaal
Mijn vriend en ik zijn ook bezig om zwanger te raken.
Ik moet nog 2 wekjes wachten en dan kan ik een test gaan doen.
Ik vind het onwijs spannend,maar ook een beetje eng tegelijk.
Hoop dat het de eerste keer lukt.
Ik zit ook de hele tijd op internet te kijken naar kinderen en verhalen,ben er veel mee bezig,mja we zien wel of het meteen raak is.
Sucses allemaal.
 groetjes sweety21

quote: sjnoebelke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2007 13:30:36'));

Hallo,
Ik heb me net pas aangemeld en hoor dus ook bij de "groentjes" die nog helemaal in de begin fase zitten!! Ben ik even blij om deze reacties allemaal te lezen! Ik dacht al dat ik de enige was die er "te veel" mee bezig was! Ik zit nu net in de tweede ronde. mijn vorige menstuatie is net achter de rug. zo rond  8 april is mijn eisrpongetje weer!  Op naar de volgende ronde!!
Groetjes Sjnoebelke

hey sjnoebelke
Ik heb me ook pas aangemeld,en vind het onwijs leuk om alle reacties te lezen.
Ik ben er ook best veel mee bezig jij ook?
succes deze maand

groetjes sweety21

hey!
ja echt spannend allemaal!!
soms denk ik dat t me nu al allemaal te veel wordt.. en dan zit je pas in de tweede ronde!
dan denk ik: ik stel me aan, dan denk ik: ja maar, het is toch ook niet niks!
Fijn dat er zo'n site bestaat waar je je "ei" kwijt kunt zonder je vriend erbij te betrekken (hihihi). hij MOET echt helemaal gek van me worden. gelukkig lees ik hier dat ik echt niet de enige ben die af en toe een beetje doordraaft.
het houdt je toch maar de hele tijd bezig.....
hoe ver ben jij al sweety?
Groetjes!

Terug
Bovenaan