Oorbellen; wel of niet?!

Hoi,

Wat een onzin zég!! Ik heb zelf vanaf mijn 1e jaar 2 gaatjes.. helaas is er 1 scheef maar dat heeft niets met leeftijd te maken.
Later heb ik er nog 3 aa elke kant bij laten schieten, waarvan ook 1 scheef (op mijn 20e laten zetten)
Het doet een beetje zeer, maar niet dramatsch ofzo, ik zou zeggen als je het wil laten doen; why not?? en zo niet; dan niet (of later)

Groetjes Debby mv B'Elanna
 
hallo,
ik ben het wel met heaven eens dat je moet wachten met schieten!
ik wil absoluut geen oorbellen ook niet toen ik klein was.
waarom laat je het niet aan je kind over als ze bv 6 is en er om vraagt!!
zulke kleine kindjes kunnen niks aangeven alleen maar huilen en volgens mij vraagt een kindje van een paar maanden helemaal nergens om, vooral geen oorbellen!!

groetjes martine
(demi is 10 weken)
 
Vind het ook wel lachwekkend dat mensen 'zelf kiezen/vragen' combineren met   5 of 6 jaar...
Een kind van 6 is ook nog niet in staat om een bewuste keuze te maken hoor.
Sil
 
hey sil

weet je wat ik jammer vind dat jij een andere mening niet respecteerd en dan heb ik het niet aleen over het onder werp oorbellen.
je vind dat mensen oordelen maar wat doe jij eigenlijk
je oordeelt aan een stuk
je wilt aleen meningen horen die binnen jouw visie vallen over kortzichtig gesproken
als je zo graag wilt dat niemand oordeelt geef dan tenminste een goed voorbeeld en ga er niet de hele tijd over klagen.
er bestaat niet een waarheid verruim je visie eens
 
quote: heaven reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 19:53:56'));

hey sil

weet je wat ik jammer vind dat jij een andere mening niet respecteerd en dan heb ik het niet aleen over het onder werp oorbellen.
je vind dat mensen oordelen maar wat doe jij eigenlijk
je oordeelt aan een stuk
je wilt aleen meningen horen die binnen jouw visie vallen over kortzichtig gesproken
als je zo graag wilt dat niemand oordeelt geef dan tenminste een goed voorbeeld en ga er niet de hele tijd over klagen.
er bestaat niet een waarheid verruim je visie eens



Kun je misschien wat specifieker zijn? Als jij me beschuldigd van kortzichtigheid en oordelen, leg dan ten minste uit waar je op doelt!
Jij hebt mij destijds erg beledigd door onder een topic met een foto van mijn dochtertje te zetten dat het verminking is.
Lijkt me niet zo raar dat ik nu dan zo reageer op jouw zogenaamde wijsheid. En vervolgens ga je ergens anders klagen dat de sfeer ver te zoeken is...En dát vind ik schijnheilig.

Ik geef graag mijn mening ja, dat wordt ook gevraagd op zo'n forum. Maar ik bedenk altijd wel van tevoren hoé ik iets neerzet, zónder daar een ander mee te willen beledigen. En daar heb jij nogal moeite mee, lijkt mij als je zulke dingen neerzet.
Dus kom dan nu niet aan zetten met het veruimen van je visie,,alsjeblieft zeg!

Voor degene die de topic geopend heeft; Sorry voor deze woordenwisseling in jouw topic.
Ik hoop dat jij lekker doet waar jezelf achter staat.

Sil

 
persoonlijk vind ik oorbellen bij een baby of peuter nogal ordinair, maar dat is mijn mening. Mijn dochter is nu 17 maanden, en tegen de tijd dat ze oud genoeg is om er zelf om te vragen mag ze best gaatjes, maar voor die tijd niet.
 
Ik ben zelf ook niet zo van de oorbelletjes en het lijkt me ook niet prettig bij slapen ed.
Maar goed, je vroeg om ervaringen bij mensen die het wel hadden laten doen dus eigenlijk hoor ik niet in je topic thuis.....
 
het si dat ik een jongentje heb en ook geen kindjes er bij zal krijgen dus ook nooit een meid zal krijgen maar was mijn zoontje een meid dan had  die tussen een half jaar en een jaar al oorbelletjes gehad ik vind het zo schattig van die mooi kleine gouden knopjes prachtig mijn zusje was ook een maand of 6 toen die haar oorbelletjes kreeg en ze heeft toen niet gehuild en er ook nooit aangezeten

ik zou zeggen als je het mooi vind moet je het nu gaan doen nu zitten ze er nog niet zo aan te trekken en zo
en voor iedereen die zegt het is verminking sorry maar die is niet wijs!
en ordinair is het ook niet dan vind ik wel andere dingen ordinair!

maar iedereen mag hier zijn mening geven en ik dus ook!
succes ermee en laat je even weten wat je gaat doen!

groeten mama
 
Terug
Bovenaan