Oorbellen; wel of niet?!

Ik vind het bij mijn nichtje van inmiddels 3 heel schattig staan, de oorbellen. Zij heeft ze sinds ze 6-9 maanden is ongeveer.

Mijn eigen dochter (15 maanden) geef ik ze pas als ze groter is en ze zelf graag wil.
Ik heb ze zelf vroeger bijv. na lang zeuren voor mn zwemdiploma gehad. Aan zoiets denk ik voor Danique ook; kind realiseert zich dat als ze oorbellen wil, het even zeer doet, en je kan het nog eens ergens voor uitloven! ;-)
 
Eerlijk gezegd vind ik het afschuwelijk, oorbellen bij baby's.
Ik heb zelf geen gaatjes in mijn oren en zou het verschrikkelijk hebben gevonden als die keuze voor mij was gemaakt. Om die reden zou ik mijn dochter echt nooit gaatjes in de oren laten schieten totdat ze een tiener is en ze er zelf om vraagt.
Ik had niet verwacht dat er zoveel voorstanders zouden zijn van oorbellen bij baby's.
 
quote: denise 84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 14:39:43'));

Nou Sil ,

Je bent weer lekker bezig!!!




Heaven je hebt helemaal gelijk




Hahaha...ik lach me dood hier achter de pc.
Moeilijk hé om iemand tegen te komen die het niet met je eens is. Als je dat niet kan hebben, moet je niet op zo'n forum komen.
Want om nou op een kans te wachten om me terug te pakken, omdat ik het in jouw topic niet met je eens was, dat vind ik wel een beetje triest hoor.
En je gaan mengen in een discussie die je helemaal niet hebt mee gekregen vind ik ook niet netjes.
Heb dan in ieder geval het fatsoen om eerlijk te zeggen waar je mee zit!
Sil
 
ik vind   het helemaal niet moeilijk om iemand tegen te komen met andere meningen en opvattingen.

Uit mijn boven staande reactie kun je precies lezen waar ik mee zit, en dat is dat je weer lekker op dreef bent.
Je hebt een harde manier van reageren en als ik je reacties lees kom je heel erg over als iemand die over al wel een mening over heeft, deze graag laat weten en altijd snel een weerwoord hebt zonder na te denken over de manier waarom je iets melt. niet erg assertief......

Ik pak je helemaal niet terug ivm eerdere disc. , ik heb me toen bewust terug getrokken omdat ik je manier van reageren erg kinderachtig vond!

Het is wel kinderachtig om te gaan denken dat iedereen je terug wil pakken ivm eerdere uitspraken die je gemaakt   hebt, je zult zelf zo wel in elkaar zitten.

Je zal wel een lekkere pittige tante zijn, daar is niet mis mee.
Hierbij laten we dat ook , goed1?!?

 
Wat een aparte reactie zeg!
Waarom mengt iemand zich in een discussie om alleen maar te zeggen dat iemand anders weer lekker op dreef is?
Het gaat hier toch nog steeds over de oorbellentopic? Die vind ik veel interessanter dan iemands persoonlijk probleem met Sil 27.


Ik vind oorbelletjes trouwens heel schattig staan bij die kleintjes maar zou het zelf niet zo snel doen. Maar iedereen moet dat voor zich weten. Het lijkt me geen kwestie van wel of geen goede moeder of symphatiek persoon zijn.

liefs Daan
 
Nou ja zeg!
Hoe triest kunnen jullie zijn zég.

Ten 1e werd er wat gevraagd, en ten 2e is Sil nog steeds de enige die tegen de topic-schrijfster haar excuus heeft aangeboden voor het "vervuilen"  van haar topic.

Ook werd er meningen gevraagd van moeders die WEL ervaring met oorbelletjes hebben op jonge leeftijd.
Hééééél kinderachtig hoor!

Nogmaals voor de (topic)schrijfster; ik kan me voorstellen dat je deze topic al hebt afgeschreven. Ook namens mij,mijn oprechte excuus dat ik ook off-topic ga. sorry.

Groetjes Debby mv B'Elanna
 
quote: denise 84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 18:12:11'));

ik vind   het helemaal niet moeilijk om iemand tegen te komen met andere meningen en opvattingen.

Uit mijn boven staande reactie kun je precies lezen waar ik mee zit, en dat is dat je weer lekker op dreef bent.
Je hebt een harde manier van reageren en als ik je reacties lees kom je heel erg over als iemand die over al wel een mening over heeft, deze graag laat weten en altijd snel een weerwoord hebt zonder na te denken over de manier waarom je iets melt. niet erg assertief......

Ik pak je helemaal niet terug ivm eerdere disc. , ik heb me toen bewust terug getrokken omdat ik je manier van reageren erg kinderachtig vond!

Het is wel kinderachtig om te gaan denken dat iedereen je terug wil pakken ivm eerdere uitspraken die je gemaakt   hebt, je zult zelf zo wel in elkaar zitten.

Je zal wel een lekkere pittige tante zijn, daar is niet mis mee.
Hierbij laten we dat ook , goed1?!?





Omdat ik graag mijn zelfkennis vergroot, heb ik gelijk de desbetreffende discussie opgezocht Denise. (die destijds door jou is geopend)
Ik heb de discussie en vooral mijn reacties, nog eens goed nagelezen en kan je standpunt niet goed begrijpen.
Ik denk altijd heel goed na hoe ik iets neerzet en lees het vaak drie keer over voor ik het daadwerkelijk plaats. Ik ga echt niet moedwillig dingen zeggen om mensen pijn te doen.
In die desbetreffende discussie kan ik dan ook echt geen kinderachtig antwoord van mijn kant terug vinden? Misschien kun  je dit even toelichten?

En als je mijn antwoorden kinderachtig vind, dan hebben wij een andere defenitie van dat woord. Dat was namelijk het eerste wat in mij opkwam toen ik jouw reactie las. Waarom zou je anders zoiets neerzetten als je reactie niet afgeleidt zou zijn van jouw discussie?
En om het dan ook niet toe te lichten of te onderbouwen, dat komt ook niet echt volwassen over.
En nee, ik ben geen helderziende, dus ik kan niet uit dat ene zinnetje van jou opmaken waar je mee zit.

In deze topic heb ik idd wat feller gereageerd dan dat ik normaal doe. Maar als je het allemaal gevolgd zou hebben, dan zou je hebben geweten dat ik door een bepaald iemand ben beschuldigd van verminking ivm de oorbellen.

Ik vind het erg jammer dat deze discussie in deze topic is ontstaan. Zoals Danie8 al zegt is het niet waarover de topic ging.
Als je nog wat kwijt wilt over me, kan je er ook een aparte topic over openen!

Je begrijpt vast wel dat ik deze reactie nog moest geven. Want zoiets zeggen als jij hebt gedaan en vervolgens vragen om het hierbij te laten...nee, dat is niet mijn manier van denken.

Sil
 
Terug
Bovenaan