quote: denise 84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 18:12:11&apos

);
ik vind het helemaal niet moeilijk om iemand tegen te komen met andere meningen en opvattingen.
Uit mijn boven staande reactie kun je precies lezen waar ik mee zit, en dat is dat je weer lekker op dreef bent.
Je hebt een harde manier van reageren en als ik je reacties lees kom je heel erg over als iemand die over al wel een mening over heeft, deze graag laat weten en altijd snel een weerwoord hebt zonder na te denken over de manier waarom je iets melt. niet erg assertief......
Ik pak je helemaal niet terug ivm eerdere disc. , ik heb me toen bewust terug getrokken omdat ik je manier van reageren erg kinderachtig vond!
Het is wel kinderachtig om te gaan denken dat iedereen je terug wil pakken ivm eerdere uitspraken die je gemaakt hebt, je zult zelf zo wel in elkaar zitten.
Je zal wel een lekkere pittige tante zijn, daar is niet mis mee.
Hierbij laten we dat ook , goed1?!?
Omdat ik graag mijn zelfkennis vergroot, heb ik gelijk de desbetreffende discussie opgezocht Denise. (die destijds door jou is geopend)
Ik heb de discussie en vooral mijn reacties, nog eens goed nagelezen en kan je standpunt niet goed begrijpen.
Ik denk altijd heel goed na hoe ik iets neerzet en lees het vaak drie keer over voor ik het daadwerkelijk plaats. Ik ga echt niet moedwillig dingen zeggen om mensen pijn te doen.
In die desbetreffende discussie kan ik dan ook echt geen kinderachtig antwoord van mijn kant terug vinden? Misschien kun je dit even toelichten?
En als je mijn antwoorden kinderachtig vind, dan hebben wij een andere defenitie van dat woord. Dat was namelijk het eerste wat in mij opkwam toen ik jouw reactie las. Waarom zou je anders zoiets neerzetten als je reactie niet afgeleidt zou zijn van jouw discussie?
En om het dan ook niet toe te lichten of te onderbouwen, dat komt ook niet echt volwassen over.
En nee, ik ben geen helderziende, dus ik kan niet uit dat ene zinnetje van jou opmaken waar je mee zit.
In deze topic heb ik idd wat feller gereageerd dan dat ik normaal doe. Maar als je het allemaal gevolgd zou hebben, dan zou je hebben geweten dat ik door een bepaald iemand ben beschuldigd van verminking ivm de oorbellen.
Ik vind het erg jammer dat deze discussie in deze topic is ontstaan. Zoals Danie8 al zegt is het niet waarover de topic ging.
Als je nog wat kwijt wilt over me, kan je er ook een aparte topic over openen!
Je begrijpt vast wel dat ik deze reactie nog moest geven. Want zoiets zeggen als jij hebt gedaan en vervolgens vragen om het hierbij te laten...nee, dat is niet mijn manier van denken.
Sil