Oorbellen; wel of niet?!

nog een keer dat ik reageer

wat een ophef zeg

en sil27 bepaalde dingen die je schrijft kloppen niet met wat ik bedoel
het is verkeerd overgekomen
maar ik merk ook dat je sommige dingen verdraaid of er zelf bijdenkt terwijl ik dat nooit zo heb bedoeld maar goed

blijkbaar zijn er meerdere mensen die jouw manier van reageren vervelend vnden
maar als je het uitlegt snap je het zelf niet dus heeft het verder ook geen om het aan je uit te leggen
ik hoop alleen dat je zelf erachter komt hoe je reageert en hoe dat op andere over komt
en hoop dat je er wat mee doet vooral voor jezelf
 
quote: heaven reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 20:13:35'));

nog een keer dat ik reageer

wat een ophef zeg

en sil27 bepaalde dingen die je schrijft kloppen niet met wat ik bedoel
het is verkeerd overgekomen
maar ik merk ook dat je sommige dingen verdraaid of er zelf bijdenkt terwijl ik dat nooit zo heb bedoeld maar goed

blijkbaar zijn er meerdere mensen die jouw manier van reageren vervelend vnden
maar als je het uitlegt snap je het zelf niet dus heeft het verder ook geen om het aan je uit te leggen
ik hoop alleen dat je zelf erachter komt hoe je reageert en hoe dat op andere over komt
en hoop dat je er wat mee doet vooral voor jezelf



En nu ineens reageer je weer...?? Geeft bij mij bedenkingen.
Verder geef je nog steeds geen concrete voorbeelden, dus kan ik er weinig mee.
Als je dan wat wilt zeggen, zeg er dan in hemelsnaam bij wat je bedoelt!
Een uitleg heb ik nooit gehad, dus dan is het ook moeilijk te snappen!
Ik krijg alleen maar vage beschuldigingen naar mijn hoofd die, tot nu toe, niet onderbouwd zijn.
Voor mezelf hoef ik er niks mee te doen hoor, ben erg tevreden zo.
Zoals ik al eerder heb aangegeven is het niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen of te veroordelen.
Als jij zegt dat oorbellen een soort van verminking zijn bij een baby, en dat zet onder een foto van mijn dochter, dan is dat erg kwetsend voor mij.
En als dingen verkeerd zijn overgekomen bij mij, dan had jij daar ook wel eens opheldering over mogen geven.
Dus misschien ben jij degene die hier iets mee moet doen.

Ik zou ook graag willen weten wat ik dan verdraai of erbij verzin.
En geef nu eens gewoon concreet antwoord, ipv van een vaag verhaal over dat ik dingen verdraai!!!
(of moet ik nou weer lange tijd wachten op je antwoord?)
Sil
 
het gaat  juist niet om de concrete voorbeelden
terwijl ik die wel al eerder heb uitgelegd
maar om de onderliggende boodschap blijkbaar snap je die nog steeds niet
 

Je begrijpt vast wel dat ik deze reactie nog moest geven. Want zoiets zeggen als jij hebt gedaan en vervolgens vragen om het hierbij te laten...nee, dat is niet mijn manier van denken.

Sil




Hey Sil,

Ik snap wel dat je nog een keer wilde reageren, ik heb gevraagt het hierbij telaten zodat er niet een nog grotere ophef zou onstaan. Dat vind ik jammer voor Pasquale (denk dat ik nu je naam fout schrijf , sorry). Ik denk dat we gezegt hebben wat we wilde zeggen, misschien had ik het zo moeten omschrijven.....

Ben niet opzoek naar ruzie met je, misschien kan ik zelfs nog een aantal goede adviesen van je gebruiken in de toekomst.
We zijn gelukkig niet verplicht het met elkaar eens te zijn. (Daar zullen we dan wel de zelfde mening in delen, hihihi )

Ik schut in ieder geval je hand (figuurlijk dan), heb je niet opzettelijk boos willen maken, sorry

groetjes denise

ps wilde dit ook wel mailen, maar vond eigenlijk dat ik dat niet kon maken.
 
quote: denise 84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2007 09:21:20'));



Je begrijpt vast wel dat ik deze reactie nog moest geven. Want zoiets zeggen als jij hebt gedaan en vervolgens vragen om het hierbij te laten...nee, dat is niet mijn manier van denken.

Sil

Hey Sil,

Ik snap wel dat je nog een keer wilde reageren, ik heb gevraagt het hierbij telaten zodat er niet een nog grotere ophef zou onstaan. Dat vind ik jammer voor Pasquale (denk dat ik nu je naam fout schrijf , sorry). Ik denk dat we gezegt hebben wat we wilde zeggen, misschien had ik het zo moeten omschrijven.....

Ben niet opzoek naar ruzie met je, misschien kan ik zelfs nog een aantal goede adviesen van je gebruiken in de toekomst.
We zijn gelukkig niet verplicht het met elkaar eens te zijn. (Daar zullen we dan wel de zelfde mening in delen, hihihi )

Ik schut in ieder geval je hand (figuurlijk dan), heb je niet opzettelijk boos willen maken, sorry

groetjes denise

ps wilde dit ook wel mailen, maar vond eigenlijk dat ik dat niet kon maken.




Beste Denise,
Dank je wel dat je deze reactie nog geeft.
Ook ik ben absoluut niet op zoek naar ruzie, integendeel!
Mijn handdruk terug heb je en ik ben blij dat we het zo af kunnen sluiten.
Hierbij dan ook mijn excuses aan jou.

Ik denk trouwens dat Pascelle deze topic idd  allang heeft afgeschreven.
Groetjes Sil
 
Hoi hoi,

Persoonlijk zou ik het niet aandurven, gezien het feit dat wij nog wel eens wat ruw stoeien en dat ik dan bang ben dat ze er inderdaad ergens mee achter blijven hangen. Maar doen wat je wil. Als een kind erachter komt dat ze het toch niet wil om welke reden dan ook, dan laat ze ze gewoon uit. Over het algemeen groeien de gaatjes wel weer dicht.
Ieder moet lekker doen wat hij/zij geschikt vind. Ik zou wachten dat ze erom vragen.

Groetjes Bertine.

ps Met al deze reacties zul je vast wel iets kunnen, toch.......
Krijgen we nog te weten of de oorbellen er zijn gekomen en hoe dat is gegaan????
 
Hay,

weet niet in hoeverre het gevaarlijk en/of waar is. Maar wat ik heb gehoord van artsen, is dat het schieten van gaatje op jonge leeftijd gevaarlijk zou kunnen zijn. Daar er soort van zenuwen oid doorgaan, die in verbinding staan met je ogen.
Weet niet helemaal het fijne ervan. Ik wilde het zowiezo al niet laten doen, maar toen ik dit hoorde al helemaal niet meer. Al zou het een klein risico zijn, is het dat voor mij niet waard.
Maar ben benieuwd in hoeverre dit gegeven bekent is, daar ik er niemand hierover iets heb horen zeggen.

Naja, gr CJ
 
Hoi,

Ik heb eens even gegoogled voor je... waar het al niet goed voor is.
Wat jij te horen hebt gekregen is NIET waar...
In ZEER ZELDZAME gevallen kan het een shock opleveren, door die zenuwen die erdoor lopen. Heeft dus niets met het zicht te maken (vond het ook een beetje een vreemd verhaal, maar goed)
Ik heb zelf gaatjes voor ik 1 was, no problemo....


Groetjes Debby
 
Terug
Bovenaan