Oorbelletjes

tja mien.. het woord heeft meer dan 1 betekenis he! en je weet heus wel wat ik bedoel.. lees een woordenboek.. ik zou wel willen! maar helaas heb ik niet zoveel tijd daarvoor..
en ik maak me niet dik hoor helemaal niet.. ik ben juist bezig met de laatste pondjes afvallen  en ze gaan als sneeuw voor de zon!

groet, bren.
 
Hoezo oorbellen? De mijne heeft al een tongpiercing! Net 14 maanden rijp!


PROEST......!


Pff, wat een gedoe om een paar oorbellen, maakt dat nou uit? Moet toch ieder voor zich weten.


Groetzels!
 
Hoi

Je moet het natuurlijk zelf weten, ik vind oorbelletjes ook heel mooi.
Maar mijn dochter krijgt ze pas als ze het zelf wil en begrijpt dat het even pijn kan doen.

Groetjes Joyce

 

Hallo Purple en de andere mama`s.

Ik kom zelf van het oktober 2005 forum af, en had net gisteren een berichtje geplaatst over oorbelletjes.
Mijn dochter is bijna 9 mnd oud en wij willen haar ook oorbelletjes geven.
Het was de bedoeling dat het al eerder zou gebeuren, maar het is er gewoon niet van gekomen maar wij willen het nu wel laten doen.
Mijn vriend komt uit Italie, en ook al is het een land in Europa, daar krijgen de babies ( ze vragen het wel eerst aan de ouders) meteen naar de bevalling gaatjes in de oren.

Ik heb het zelfs net nog even gevraagd aan mijn schoonvader  hoe het gedaan word en daar drukken ze met speciale ringetjes gaatjes in de oren en die blijven er dan meteen inzitten.
Mijn schoonzusje was 3 dagen oud ( en de rest van de nichtjes etc ook) toen ze ze kreeg, dus wel even een verschil met hier.
Mijn vriend had het liever ook meteen gedaan maar hier doen ze dat niet.
En nu is het zover, we gaan het dus echt doen.
Ik heb veel   gehad aan de discussie, al vond ik sommige mensen wel overdreven reageren.
Het is beslist niet ordinair, als dat onder ordinair verstaan word nou wat moet de rest wat wel ordinair is dan voorstellen.

Purple, doe wat je hart je ingeeft en als jij het graag wilt moet je het zeker doen!

Liefs Sarah mv Alessia 16/10/05

 
Sorry hoor maar volgens mij heb je een steekje los als je je kind voor de mooiígheid pijn laat lijden... als ze het zelf nou mooi vinden op die leeftijd en er bewust voor kiezen oké... maar om een kind wat zich nog niet bewust is van dat soort dingen met gepiercte oren op te zadelen.....
 
Hmmmm batsertje, wat een grappige reactie geef jij op deze discussie.
De discussie wordt wel steeds levendiger op deze manier.
Ik vind het leuk om te lezen hoe verschillend de reacties op deze discussie kunnen zijn, alleen vind ik het wel belangrijk dat je je mening kan geven over dit onderwerp, maar om nu mensen te gaan veroordelen vind ik toch net iets te ver gaan.
Ik begrijp dat je iets wilt uitlokken als je op deze manier een reactie geeft, maar batsertje laten we het leuk houden en geef je mening op een wat genuanceerder manier. Dan blijft het wat gezelliger, en dan blijven we elkaar ook respecteren.
Ik hoop dat je wat aan mijn wijze raad hebt gehad, en ik begrijp dat jij je kindje geen oorbellen zal geven. Dat is helemaal jouw keuze, en die respecteer ik ook.

Groetjes van Elly
 
Terug
Bovenaan