Hallo Purple en de andere mama`s.
Ik kom zelf van het oktober 2005 forum af, en had net gisteren een berichtje geplaatst over oorbelletjes.
Mijn dochter is bijna 9 mnd oud en wij willen haar ook oorbelletjes geven.
Het was de bedoeling dat het al eerder zou gebeuren, maar het is er gewoon niet van gekomen maar wij willen het nu wel laten doen.
Mijn vriend komt uit Italie, en ook al is het een land in Europa, daar krijgen de babies ( ze vragen het wel eerst aan de ouders) meteen naar de bevalling gaatjes in de oren.
Ik heb het zelfs net nog even gevraagd aan mijn schoonvader hoe het gedaan word en daar drukken ze met speciale ringetjes gaatjes in de oren en die blijven er dan meteen inzitten.
Mijn schoonzusje was 3 dagen oud ( en de rest van de nichtjes etc ook) toen ze ze kreeg, dus wel even een verschil met hier.
Mijn vriend had het liever ook meteen gedaan maar hier doen ze dat niet.
En nu is het zover, we gaan het dus echt doen.
Ik heb veel gehad aan de discussie, al vond ik sommige mensen wel overdreven reageren.
Het is beslist niet ordinair, als dat onder ordinair verstaan word nou wat moet de rest wat wel ordinair is dan voorstellen.
Purple, doe wat je hart je ingeeft en als jij het graag wilt moet je het zeker doen!
Liefs Sarah mv Alessia 16/10/05